• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

İlişkilerde kadının daha fazla kazanması sorun olur mu?

вуηαяcσѕ
вуηαяcσѕ Takip Et
Mentor Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
68
Yapay Zekaya Sor
İlişkilerde kadının daha fazla kazanması sorun olur mu?
İlişkilerde kadının daha fazla kazanması sorun olur mu?
Cevapla
Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
14 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • GeceMuhafızı
    GeceMuhafızı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Merhaba,

    Genellikle Türk toplumunda böyle şeyler problem haline getirilir yani kadının eve daha fazla para getirmesi sanki erkeği aşağılamak gibi algılanır ya da örnek veriyorum kadının çalışıp erkeğin çalışmaması böyle kötü algılanır aslında evet yani evi geçim geçindirmek erkeğin en başlı görevi olduğunu söylemek yalan olmaz doğru bir yaklaşım olacaktır.

    Ancak insanların evlilik yaparken para pul maddiyat gelir ya da mal mülk gibi konularında birbirine anlayış göstermesi gerektiğine inanıyorum her ne kadar bizim Türk toplumunda bu tarz şeyleri anlayış gösterilmiyor olsa da ve çiftler arasında büyük sorunlara neden olsa da aslında evliliğin bir temelini oluşturan durumlardan bir tanesi de budur.

    Şimdi genel itibarıyla şöyle bir yaklaşıma girebiliriz yani bir kişi daha fazla para kazanıyor diğer bir kişi az para getiriyorsa o tip çok para kazanan kişinin ona yaklaşım önemlidir yani özellikle ben çok para kazanıyorum istediğimi alırım istediğimi satarım sen bana karışamazsın, ya da senin iyiliğin içtiğinin hesabını tutacak olursak senin verdiğin maaşın ya da paranın hiçbir değeri yok gibi söylemler evlilikte insanları aslında büyük zararlar yaşamasına neden olur ama ne yazık ki çoğu zaman aile içinde böyle durumlarla karşı karşıya kaldığımda olmuştur.

    Özellikle çiftler arasındaki kavgada bunlar problem haline getirilir ancak tabii ki burada ne hissettirdiği önemli karşıdaki kişinin yoksa bu büyük bir sorun değil ama siz çok maaş aldığınızı onun az maaş aldığını ima edecek hareketlerde bulunursanız evet ilişkilerde kadının daha fazla kazanması ya da erkeğin daha fazla kazanması sorun olabilir yani kişinin yaklaşımı ile ilgili bir durumdur.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • HardChoice
    HardChoice Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Kompleksli insanlar için her şey sorundur. Az kazanması da sorundur, çok kazanması da. Kimse ilişkide olduğu insana "senin kazandığında para mı lan" demez değil mi? Kompleksli insanlar diyor işte..

    Kadının kendisine muhtaç olanını seven erkekler, kadının kendisinden çok kazanmasından korkarlar. Neden? Çünkü kendi ayakları üzerinde durabilen bir kadın ona bağımlı değildir. Her an gidebilir korkusu vardır. Oysa kadın buna rağmen onunla ilişkisine / evliliğine devam ediyordur. Bunu göremez. Neden? Çünkü kompleksli insanlardır.

    1
    0 Yorumla
  • HissizProfil
    HissizProfil Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Problem kadının erkekten daha çok para kazanmasından kaynaklanmaz, erkek daha az para kazandığını düşüne düşüne kendine güvenini kaybetmeye başlar, kendini yetersiz hisseder ve bu kompleks yüzünden farklı şekillerde kadından güçlü olduğunu kanıtlamaya çalışır, genellikle fiziksel ve psikolojik şiddet uygulayarak. Aslında bu da ataerkil sistemin ve toplumsal rollerin kadınlar kadar erkekleri de yaralayıcı bir yapıda olduğunu kanıtlar. Çünkü erkeğin "eve para getiren" rolünü dolduramaması sonucu özgüven problemi yaşar.

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Çok güzel açıklama

      Yorumla
    • Freddy1616
      Freddy1616
      +1 yıl

      Peki erkek bu rolu reddederse ne olur?

      Yorumla
  • Turkuaz88
    Turkuaz88 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 94%
    +1 yıl

    kadınlar öyle bir ilişkiye başlamaz ki zaten yorumlarda hep erkeklerin egosuna sallamışlar dönün de bir kendinize bakın önce hiç bir vasfı olmayan kızlar bile kendini beğenmişlik böbürlenme içerisindeler

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

105

Cevap

66

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.

    Aşk varsa sorun olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • SporcuMan18013
    SporcuMan18013 Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl

    Olmaz diyeceğim ama genellikle gözlemlediğim kadarıyla oluyor.

    Kadınların birçoğu en ufak tartışmada bir şeyleri karşıdakinin yüzüne vurma eğiliminde oluyor ve hal böyle olunca da maaş ile ilgili erkek psikolojik baskıya alınabiliyor çoğu zaman.

    4
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Sorun olmasını da geçtim bu neden önemli olsun? İlişkilerde asıl önemli olan karakterdir. Dediğimi maddi duruma uyarlayarak örnek vereyim.

    Çok kazanan taraf bunu karşı tarafın başına kaksa, az kazanan taraf da bu yüzden aşağılık kompleksine girip bu duruma olumsuz tepki gösterse o ilişki başarısızlığa mahkum olur.

    Aksine fazla kazanan kişi karşı tarafa huzur ve rahatlık vermeye çalışsa, az kazanan da bunu takdir edip kıymetini bilse güzel ve kaliteli bir ilişkileri olur.

    1
    2 Yorumla
    • Blueyesss20
      Blueyesss20
      +1 yıl

      Maalesef günümüzde hep sorun olmuştur

      Yorumla
    • Karahisarkalesi
      Karahisarkalesi
      +1 yıl

      Erkek başa kakmaz ama kadın kakar

      Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Para ilişkileri bitirir. Para konusunu kafaya takmak o benden fazla kazanıyor moduna girmek ve sonrasında sevdiği insana işkence niteliğinde tavırlar sergilemeye başlamanın ve mobing uygulamasına yol açar. Mobil uygulama olsa yine iyi mobilitesi ayarlanır ama mobing sıkıntı oluşturur

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Sonuna kadar katılıyorum

      Yorumla
  • AKaKesKinKa
    AKaKesKinKa Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Artık bir evde iki çalışan olmamalı 😂 işsizliğin önüne ancak böyle geçeriz. Ya kadın çalışıp eve ekmek getirecek erkek ev adamı olacak, ya da erkek ekmek getirecek kadın ev hanımı olacak.
    O yüzden sorun olmamalı. Çünkü kim çok kazanıyorsa diğeri eve çekilip ona hizmet etmeli 😂😂

    1
    3 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Peki günümüzde ortalama maaşları düşünürsek bir evi tek kişi geçindirebilir mi?

      Yorumla
    • AKaKesKinKa
      AKaKesKinKa
      +1 yıl

      @LimonluPastanınHüznü ülkenin yarısının geçinememesindense çoğunun kıt kanaat da olsa geçinmesi daha iyi olmaz mı 🤔
      Görüşü de çok ciddiye alma. Meselelerle dalga geçmezsek kafayı yeriz 😂😂

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 400 cevap paylaştı.

    Her ne kadar olmaz denilsede sorun olur çünkü erkek yaradılış gereği maddi manevi kadından üstün olmayı sever kadından aşağı bir durumda olursa kendisini ezik ya da yetersiz hissedecektir buda iliskinde sıkıntı oluşturur. benim şahsi fikrim erkek kadından herzaman kültür , maddiyat, tecrübe , boy vss her anlamda kadından bir tık üstün olmalıdır

    4
    10 Yorumla
    • distinctive1
      distinctive1
      +1 yıl

      Bunu bir kadının demesi çok üzücü

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çünkü gerçek bu hiç bir erkek kadından alt seviyede olmayı kaldiramaz aynı şekil de kadın da karşısında kendinden maddi ve manevi üst seviyede ve güçlü bir erkek olmasını ister.

      Yorumla
    • distinctive1
      distinctive1
      +1 yıl

      Gerçek değil, seninle alakalı bi durum. Sen altta olmayı tercih ediyorsan bu senin ilgilendirir, genelleme yapma. Birçok kadın senin gibi kendini ezdirmek istemiyor

      Yorumla
    • ReyPalpatine
      ReyPalpatine
      +1 yıl

      Buram buram tezek koktu. Lütfen çıktığın mağaraya geri dön.

      Yorumla
    • rekreasyonistt
      rekreasyonistt
      +1 yıl

      Yorum doğru fakat erkeklerin kadından üstün olmasını desteklemek yerine kadınların da yeri gelince erkeklerden üstün olmasına erkeğin alışmasını desteklemek daha doğru olur.

      Her şey siyah-beyaz değil, beş parmağın beşi de bir değil. Tüm kadınlar böyle, tüm erkekler de şöyle olmalı diyemeyiz. Ortaya karışık her zaman daha iyidir.

      Yorumla
    • anonimbirsey
      anonimbirsey
      +1 yıl

      Harbiden ne alaka. Çok sacma bir yorum bu. Hele bu devirde.

      Yorumla
    • Turkuaz88
      Turkuaz88
      +1 yıl

      belli ki eziklenmeyi seven buram buram anadolu kızı bu 30 sene önceki kadınların kopyası sen insan içine zararsın

      Yorumla
    • Karahisarkalesi
      Karahisarkalesi
      +1 yıl

      @distinctive1 bir kadın başka bir kadını eleştirince size niye batıyor? Senin gibi bu şekilde yorum yapıp tepki gösteren çok gördüm kadın olunca sen haksız bile olsan seni desteklemesi mi lazım illa?

      Yorumla
    • Karahisarkalesi
      Karahisarkalesi
      +1 yıl

      Kadin gayet haklı ben hariç hepiniz linçlemişsiniz kadının daha fazla para kazandığı hicbir ilişki de erkek mutlu değildir

      Yorumla
    • Karahisarkalesi
      Karahisarkalesi
      +1 yıl

      @ReyPalpatine dedi zengin adamı tavlamak için kendini kullandıran şahıs

      Yorumla
  • Blueyesss20
    Blueyesss20 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Valla genelde erkekler sorun etmez ama kadınlar fazla kazandı mı kendilerini dev aynasında görür bu nettir. Çoğu böyledir. Onu da geçtim fazla almasa bile ekonomik özgürlüğü varsa bağlılıkları da çoğunlukla azalır. Tabi günümüzde çoğu kadının derdi para olduğu için bu gayet normaldir. Nadıl ki çoğu kadın zengin kişilere bakıyorsa aynı şekilde para kendilerinde olunca karşısındaki artık basit birine dönüşüyor. Bu söyledilerim kıyıda köşede kalmış az sayıda dürüst kızların dışındadır

    1
    0 Yorumla
  • kimene111
    kimene111 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Normal de olmaması gerek ama erkeğe yüklenen rol modelden dolayı erkeklerin zihniyetinde su uzuyo kadın fazla kazanirsa erkek ezik duruma düşer gibi bı algı var ama aslında yok öyle bişi kim fazla kazanirsa kazansın sonuçta ortak aynı haneye giriyo kazanc

    1
    2 Yorumla
    • Karahisarkalesi
      Karahisarkalesi
      +1 yıl

      Gururlu olan erkek kadın parası yemez kendinden daha fazla kazanan kadınla ilişki kurmaz varsa böyle bir erkek ona erkek adam deme

      Yorumla
    • kimene111
      kimene111
      +1 yıl

      Anladım herkesin kendi görüşü tabi saygı duymak gerek

      Yorumla
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 597 cevap paylaştı.

    Kadın bu durumu erkeği ezmek ve erkek üzerinde üstünlük kurmak olarak görmeyecekse, evlilikte aile bütçesinin bir havuz olduğunun ve eşlerin bu havuza yaptıkları katkının miktarının ayrı ayrı önemi olmadığının bilincindeyse sorun olmaz. Tabii erkeğin de gurur yapmayıp bu durumdan dolayı eziklik, yetersizlik hissetmemesi gerekiyor.

    1
    0 Yorumla
  • sevimliihatun
    sevimliihatun Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadın sürekli böbürlenmeyecekse sürekli kendini övüp EGO kasmayacaksa sıkıntı olmaz ama bir kadın bunları yaparsa gerçekten sıkıntı oluyor.

    4
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Çok haklısın

      Yorumla
  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 100%
    +1 yıl

    Olmaması gerekiyor, kendini bilen akli başında kişiler bunu sorun olarak görmez ve umursamaz.

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Bencede

      Yorumla
  • kimleraldı
    kimleraldı Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadın neden fazla kazansın , ilişki oyun değil ki kazanan veya kaybeden olsun.


    Doğru mu anladım soruyu acep 🤔

    1
    4 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Maddiyat olarak

      Yorumla
    • kimleraldı
      kimleraldı
      +1 yıl

      Anlamamışım 😂

      Kendine yediremeyen erkek kabul etmez. Sorun yaratır ilişkide.

      Yorumla
    • Turkuaz88
      Turkuaz88
      +1 yıl

      yine erkeğe sallamış asıl siz böbürlenirseniz sıkıntı olur

      Yorumla
    • kimleraldı
      kimleraldı
      +1 yıl

      Siz üç kafadar başka köşeye gidin.

      Yorumla
  • sezzy
    sezzy Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 83%
    +1 yıl

    Sorun kazanmak veya kazanmamak değil günümüz ilişkilerinin ilişki kavramından bihaber olup ilişki yaşayamaması başlı başına bi sorun haline geldi artık. Aldatmalar, sadakatsizlik, güvensizlik, yalan da cabası.

    2
    0 Yorumla
  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Bunu sadece kibri boyundan büyük erkekler sorun eder

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Yırttım o zaman 😃

      Yorumla
  • PembikGelin
    PembikGelin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 87%
    +1 yıl

    Evet oluyor.
    illa sorun oldugunu dile getirmesine gerek yok. Kadinin kazanci yüksek oldugunda ve olmadiginda ki fark erkegin ona karsi tutumu. Ve kazanci az ken onu cok sevebilen erkek kazanci daha fazlayken bencillesiyor ve güc gösterilerine basliyor. Yani illa dillendirecek diye beklemeyin. Huy degisikliklerinden de belli olabilir….

    0
    0 Yorumla
  • DreamGhosters
    DreamGhosters Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Kadınlar (Türk olanları) zaten hiçbirşeyleri (para fizik) yokken bile suniii bir kendilerini beğenmişlik içerisinde oluyorlar, birde erkekten çok kazanırlarsa erkeği kendilerine yük engel vs olarak bile görürler

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Erkek aşağılık kompleksine girmezse kadinda ego yapıp yüzüne vurmazsa sorun olmaz zaten ciddi bir iliskiyse cüzdan bir olur kimin cok kazandığı fark etmez

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • ᎠüᏃᎶüᏁᎪᎠᎪm
    ᎠüᏃᎶüᏁᎪᎠᎪm Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 98%
    +1 yıl

    Benim için hiç sorun değil. Dünyaları kazansın iaterse. Evlilik zaten bir aile kurmak her şeyi ortak bir noktada bir araya getirmektir. Senin benim olayı yoktur. Bunu anlamamış insanlar zaten evlenmesinler.

    1
    0 Yorumla
  • __MütefekkirSeyyah
    __MütefekkirSeyyah Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Daha fazla kazanmasının değil, bundan eziklemeye çalışması, imada bulunması sorundur..

    Ben 10 bin ₺ kazanırken eşim 10 bin € kazandığı bir iş yapabilir.. Miktar aynı olsa da kur farkı ile benden fazla geliri olur..

    #Vesselam

    1
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    hazımsız özgüvensiz aşağılık kompleksli bir adam için evet sorundur

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
  • Eray-Demirci
    Eray-Demirci Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 308 cevap paylaştı.

    "Senin maaşın benim mazot parama yetmez" demediği sürece sorun olacağını sanmıyorum. 😃

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Kadına bağlı.
    Ben fazla kazanıyorum triplerine girerse sorun olur tabi ki.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadın bu durumu çok fazla dillendirirse ve erkek ego yapmaya müsaitse sorun yaratır..

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
  • TEMBELKEDİ1as
    TEMBELKEDİ1as Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    olur neden diyecek olursak tartışma sırasında kadınlar patavatsız oluyor. o yüzden kompleks giriyor bir zaman sonra.

    3
    2 Yorumla
    • champliver
      champliver
      +1 yıl

      En iyi yorum açık ara

      Yorumla
    • TEMBELKEDİ1as
      TEMBELKEDİ1as
      +1 yıl

      Öyle yani bir çok evlilikte falan hep gördüğüm bu. Mesela annem babama yüz kere boşanacağım senden demiştir. Her tartışmada duyarım. Ama babamdan bu tarz şeyler duymam. Bir çok evli çift kavgasında gördüm kadınlar daha duygusal olduğu için sinirlenince onun canını en fazla nasıl yakabileceğini düşünüyor. Bu yüzden yaralayıcı sözler söylüyor. Bu durum maaş konusunda da aynı.

      Yorumla
  • dunyanazb
    dunyanazb Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 93%
    +1 yıl

    toksik maskuleniteyi asamamis çiğ karakterli erkek partnerler ile sorun olur ama bu tarz insanlarla her şey bu sorun haline gelir zaten. Bunun disinda sorun olmasını geçtim konu bile olamaz olmamalı

    1
    6 Yorumla
    • Karahisarkalesi
      Karahisarkalesi
      +1 yıl

      Kadin parası yiyen erkek maskülen değildir zaten

      Yorumla
    • dunyanazb
      dunyanazb
      +1 yıl

      Kadın parası yemek diyerek iki tarafı böyle kutuplastirmamak lazım bence. Yani elbette öylesine sürdürülen ciddiyetsiz ilişkilerden bahsetmiyorum ama bir ilişkide kadının parası erkeğin parası gibi bir kavram olması doğru gelmiyo bana pek. Hayat müşterek sonuçta.

      Yorumla
    • Karahisarkalesi
      Karahisarkalesi
      +1 yıl

      Valla bende az kazansın ve benim paramı yesin onun parası onundur benim param hem benim hem onundur ben karşı değilim para yedirmeye ama o kadın kendi parasını benim için harcarsa gururum erkekliğim azalır incinir

      Yorumla
    • Karahisarkalesi
      Karahisarkalesi
      +1 yıl

      Ben mesela 5500 tl asgari ücret kazansam gidip de memur kadınla işim olmaz zaten onun da benle işi olmaz mantıklı düşününce de bu soru boşa sorulmuş bir soru aslında

      Yorumla
    • Karahisarkalesi
      Karahisarkalesi
      +1 yıl

      Yanı kadınlar asla zaten statü olarak alt seviye erkeği istemez isterse anormal olur

      Yorumla
    • dunyanazb
      dunyanazb
      +1 yıl

      Saygı duyuyorum tabi ki ama yine de öyle düşünme bence. Ortak bir hayatı paylastigin ciddi bir ilişkide nasıl senin partnerin için para harcaman normalse, partnerinin de senin için -sizin icin- para harcaması bence çok normal. Aradaki sevgi saygi baki olduktan sonra çoğu kadın statü farkını önemsemez aslında (ki önceliği bu olan kadınla da ne kadar mutlu olunur o da ayrı bir konu) önemli olan ben çalışıp para kazanıyorum sen de kazan diyerek partnerini baskı altına almamak ve partneri için harcadığı parayı başa kakmamak. Allah hepimizi doğru insanlarla karşılastirsin bu para mevzuları gerçekten sıkıntılı mevzular.

      Yorumla
  • TugbAnas99
    TugbAnas99 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu neden bu kadar önemli? Kim ne kadar kimden fazla kazanmış önemsiz bence bir ilişkide. Önemli olan huzur ve mutluluğunuz

    2
    5 Yorumla
    • Karahisarkalesi
      Karahisarkalesi
      +1 yıl

      Tam tersi düşündüğüne yemin edebilirim ama kanıtlayamam

      Yorumla
    • TugbAnas99
      TugbAnas99
      +1 yıl

      İstediğini düşün

      Yorumla
    • TugbAnas99
      TugbAnas99
      +1 yıl

      Ama bilmediğin şey hakkında yorum yapma ☺️

      Yorumla
    • Karahisarkalesi
      Karahisarkalesi
      +1 yıl

      Valla profil resmine bakınca tahmin etmek zor değil paragözlü birisi olduğun

      Yorumla
    • TugbAnas99
      TugbAnas99
      +1 yıl

      Hahaha anlıyorum..

      Yorumla
  • Scorpion_girl83
    Scorpion_girl83 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Olur tabi ezikler adamı, öyle olmasa bile adam bi zaman sonra komplekse girer. Girmem diyen düz yalancıdır.

    2
    3 Yorumla
    • Raskolnikov_33
      Raskolnikov_33
      +1 yıl

      Kadın oladak bu durumu başa kakarsınız onu da ekleyin.

      Yorumla
    • Scorpion_girl83
      Scorpion_girl83
      +1 yıl

      İhtimal tabi.. Sizde ona göre eş, sevgili seçin

      Yorumla
    • Karahisarkalesi
      Karahisarkalesi
      +1 yıl

      Girerim abla dürüstüm o yüzden benden az kazansın yesin paramı jssjsjsj

      Yorumla
  • Sazimentt12
    Sazimentt12 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 43%
    +1 yıl

    Olmaz desem yalan olur biz yeri gelince başa kakarız

    3
    2 Yorumla
    • Krkmz555
      Krkmz555
      +1 yıl

      😁itiraf da ediyor

      Yorumla
    • Karahisarkalesi
      Karahisarkalesi
      +1 yıl

      @Krkmz555 ee abicim kadın haklı valla

      Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Para sorun olmazsa sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ister kadın ister erkek kadın kazansın parasıyla asla artistlik yapmamalı.

    1
    0 Yorumla
  • gizemli_hatun97
    gizemli_hatun97 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 58%
    +1 yıl

    Kadın sürekli böbürlenmeyecekse sürekli kendini övüp EGO kasmayacaksa sıkıntı olmaz ama bir kadın bunları yaparsa gerçekten sıkıntı oluyor.

    1
    0 Yorumla
  • Kırlariçindebikız
    Kırlariçindebikız Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    Psikolojik ve icgudusel olarak iki taraf icin de bu iyi degil. Erkek daha fazla kazanirsa daha saglikli bi iliski olur

    1
    3 Yorumla
    • Karahisarkalesi
      Karahisarkalesi
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle ayrıca kadının parasını yiyen erkek ve kendinden daha fazla kazanan kadını kabul eden erkeği ben erkekten saymam

      Yorumla
    • Kırlariçindebikız
      Kırlariçindebikız
      +1 yıl

      @Karahisarkalesi ay susalim linc yiyecegiz 🥲🥲

      Yorumla
    • Kırlariçindebikız
      Kırlariçindebikız
      +1 yıl

      Ama bu sitede ilk defa erkeksi erkek gormek sevindirdi

      Yorumla
  • mabelangelo
    mabelangelo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 95%
    +1 yıl

    Bunu sorun edecek kişiler kırılgan egolarını bi düzeltip öyle ilişkiye başlamalı evrimleşmemiş mağra insanları gibi gezmesinler nolur

    1
    3 Yorumla
    • Karahisarkalesi
      Karahisarkalesi
      +1 yıl

      Bunu sorun eden sizsiniz ilkel zihniyete sahip cins de sizsiniz kadınlar olarak

      Yorumla
    • mabelangelo
      mabelangelo
      +1 yıl

      Kişi dedim erkek demedim farkındaysanız ama demek ki sizin acınası iğrenç kişiliğinizle ilgili gocunduüunuz ayrı bi durum var okuyamadan yargıyı bana kişisel olarak hakaretle bastığınıza göre

      Yorumla
    • mabelangelo
      mabelangelo
      +1 yıl

      Ya da sadece kafa çalışmadığından da olabilir zihinsel engelliyseniz üzerinize çok gittim kusura bakmayın

      Yorumla
  • kabalak2001
    kabalak2001 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 90%
    +1 yıl

    erkek ruhundan anlayan bir kadın ise sorun olmayabilir ama potansiyel sorun kaynağıdır her türlü

    1
    0 Yorumla
  • champliver
    champliver Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 90%
    +1 yıl

    Tabiki olur kadınlar zaten böyle bir durumu kabul etmez araştırmalarda da gösteriyor bunu erkeğin fazla kazanması daha iyi

    1
    0 Yorumla
  • met96
    met96 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 889 cevap paylaştı.

    Arada uçurum yoksa sorun olmaz ama kadın, erkek fark etmez bir taraf diğerin den çok daha fazla kazanıyorsa bence sıkıntı var demektir dengse önemli

    1
    0 Yorumla
  • heyybenesra
    heyybenesra Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Bana göre bunun bir önemi yok.
    Bence bunu sadece kendisini her daim üstün görmek isteyen erkekler sorun eder.

    1
    0 Yorumla
  • Pikauv
    Pikauv Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Olmamalı bence. İlişkilerde sen ben yoktur, her şey ortaktır. Yani böyle olmalı.

    2
    0 Yorumla
  • Coraline-0
    Coraline-0 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Normalde sorun olmaz ama maalesef ki ülkemizde çok sorun oluyor bu durum.

    1
    0 Yorumla
  • Susususude
    Susususude Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 86%
    +1 yıl

    Kadın ego yaparsa erkek de aşağılık kompleksine girerse sıkıntı büyük

    1
    0 Yorumla
  • pltnm
    pltnm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    çiftin kafaca 21. yüzyıla gelmiş ya da gelememiş olmasına bağlı.

    1
    0 Yorumla
  • Balhaatunn
    Balhaatunn Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Ne daha fazla kazanmasi ne daha fazla harcaması hiçbiri sorun olmamalı😄

    1
    0 Yorumla
  • Trilogy588
    Trilogy588 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Takıntılı kişiler için sorun olabilir. Evlilik paylaşmaktır bunu bilen umursamaz

    1
    0 Yorumla
  • Peteksi
    Peteksi Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 52%
    +1 yıl

    Olmaması gerekiyor ama oluyor erkeğin egemen oldugu bi toplumdyaız çünkü

    1
    0 Yorumla
  • _ALCHERA_
    _ALCHERA_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 370 cevap paylaştı.

    Paraya fazla önem veren biriyse ve karakteri tam oturmamışsa kesin sorun olur.

    1
    0 Yorumla
  • Duyguluderin
    Duyguluderin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48 , eic 64%
    +1 yıl

    Hersey kadina bagli , kendine bilen insan icin sorun olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • NevHa
    NevHa Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Kazanç konusunda tartışmada sürekli kadın bunu dillendirirse sorun olabilir.

    1
    0 Yorumla
  • Lütfetmedinizefenim
    Lütfetmedinizefenim Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadın tartışma esnasında söyler

    Ve tahminimce elinde daha fazla para bulunan kadın çok da bağlı kalmaz

    Tabi bu bir genelleme

    Istisna olucaktir

    0
    0 Yorumla
  • LimonluPastanınHüznü
    LimonluPastanınHüznü Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 82%
    +1 yıl

    Kompleks sahibi erkekler daima sorun eder. Ama kalıplaşmış bazı cinsiyet rollerini aşmış kişilerde sorun olmaz. burada sorun olup olmaması ilişkideki kişilere bağlı.

    0
    0 Yorumla
  • sahrataş
    sahrataş Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bence erkekten fazla kazanan bir kadın doğal olarak erkek için sorun olur en öncelikle erkek kadını kollamak sahiplenmek veya yardımcı olmak ister bir kadın tarafından bunların fazlası ile ona yapilabilicegini bilse yaradılış gereği Ağrna gider birde kadın patavatsız veya egoist veya kibirli yani parasını ondan fazla olduğunu ima dahi edebilicek biri ise kesinlikle sorundur fakat her zaman değil eğer eve yansıtılmazsa bir sorun olmaz diye düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • AfsızKral
    AfsızKral Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kadının fazla kazanması sorun olmaz. Fakat bazı erkekler açısından erkek kadından üstündür mantığı olduğu için, bunu kabullenemezler.
    Sonuçta evlilikte her şey ortak olduğu gibi kazanılan parada ortaktır. Az, çok bunun bir önemi olmamalı insanlar cinsiyet ayrımını aşmalı.

    0
    0 Yorumla
  • DorothyBabe
    DorothyBabe Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Bana göre bu bir problem değil ve kimse için de olmamalı. Fakat bunun bazı kişiler tarafından sorun edildiğini duymuştum. Artık böyle şeyleri aşmamız lazım.

    0
    2 Yorumla
    • Karahisarkalesi
      Karahisarkalesi
      +1 yıl

      Aşılması gereken bir şey değil

      Yorumla
    • DorothyBabe
      DorothyBabe
      +1 yıl

      @Karahisarkalesi tamam

      Yorumla
  • AltınYaprakS
    AltınYaprakS Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Olur. Ne dersek diyelim kadin kendinden ustun erkek de kendinden asagida kadin sever. Ha problem etmeyenler de vardir ama istisna.

    1
    3 Yorumla
    • Krkmz555
      Krkmz555
      +1 yıl

      Hımmmm 🤔

      Yorumla
    • AltınYaprakS
      AltınYaprakS
      +1 yıl

      hmm ne?

      Yorumla
    • Krkmz555
      Krkmz555
      +1 yıl

      Düşünüyorum. ne cevap versem diye

      Yorumla
  • NickSevmeyenlerden
    NickSevmeyenlerden Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence bunu bu ülkede hiçbir erkek sorun etmez. Bir sürü erkek zengin yaşlı dul peşinde :D :D :D :D

    1
    0 Yorumla
  • Alperen353535
    Alperen353535 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Fark etmez bu kimin guclu olacagi anlamina gelemz eski sevgilim doktordu ben uzman cavusum benden iki kat fazla maas alirdi bunu ikimizde takinti yapmazdik. Ona gore yatirimlarimizi yapardik o altin yapardi , bende anca yerdim maasi.

    1
    0 Yorumla
  • Alacabulaca
    Alacabulaca Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Çevremdekilerden duyduğum kadarıyla evet oluyor. Ne demişler zaten "kadının malı kapının tokmağı, girersin vurur çıkarsın vurur."

    1
    0 Yorumla
  • Kalbıkırıkbırı1
    Kalbıkırıkbırı1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl

    Hayır olmaz ama sıkıcı olur erkek bı süre sonra bırakır gider erkekler kazanmak ister arada kız arada erkek kazanmalı

    1
    0 Yorumla
  • CagriDen
    CagriDen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Yani aslında egodan vb. kötü duygulardan değil de, bence de sorunmuş gibi. Yoksa evlisiniz mesela, kazansın tabi bu aileniz için iyi mantıken ama ne bileyim, hissel olarak ataerkilde değilimdir ama ilginç bir şekilde kötü geliyor.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Karekter meselesi. 12 yıllık çocukluk kız arkadaşım atanınca ayrıldı mesela. Oysa o güne kadar ben ona yardım ediyordum.

    1
    2 Yorumla
    • Legolas3434
      Legolas3434
      +1 yıl

      Hakikaten yazık be nasıl insanlar var be kardeşim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Legolas3434 aynen öyle

      Yorumla
  • kardelen3452
    kardelen3452 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 93%
    +1 yıl

    Egosuna yenik düşen biri ise evet birde kadinin tavırları önemli tabiki oda çok alıyorum diye hava atmayacak..

    0
    0 Yorumla
  • barbershop
    barbershop Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl

    Benden yüksek alsın çünkü erkeklerin yaratılış gereği kadınlardan daha üstündür bir kadından az almasın onu zedeleyebilir

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (111)
Devamını Gör(156)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > İlişkilerde kadının daha fazla kazanması sorun olur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bir ilişkide kadının daha fazla kazanması ileride sorun yaratır mı? 57 cevap verildi
Kadının daha çok kazandığı ilişki yürür mü? 84 cevap verildi
İlişkide kadının daha varlıklı olması sorun olur mu? 114 cevap verildi
Kadının daha çok kazandığı ilişki erkekler için sorun mudur? 67 cevap verildi
Bu Devirde İlişkilerde Hanımcılık Mı Kazanıyor Genelde? 6 cevap verildi
Kadının maddi olarak daha çok kazandığı bir ilişki erkekler için sorun mudur? 74 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨