Boy farkı fazla olan çiftler hakkında ne düşünüyorsunuz?

miyon bir kızım. öyle hiç bir zamanda yanımda uzuun bir erkek düşünmedim. kısa boyluların suyu mu çıktı? ama gel gör kii öyle her şey senin isteğinle olmuyomuş. gittim 185 boyundaki adama aşık oldum. zaten topuklu giyiyodum ama artık zevk meselesi değil zorunluluk oldu adeta benim için. o sıkıntı yapmıyor ama arada benim aaklıma feci halde takılıyor. özellikle düğün fotolarında çok kötü görünüyo :( 30 cm fark var arada az boz değil 10cm topuk giysem bilee :(( Beyler bayanlar sizce böylesi çiftler kötü gözüküyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
10 cm topuklu giyersem fark 20 cm e düşer :D
Boy farkı fazla olan çiftler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla