Dısarda fazla boy farkı olan çiftler görünce ne düsünüyosunuz?

190-157 yiz sanki dısardaki insanlar yargılıyo gibi hissediyorum muhtemelen yargılamıyolardır ben kendi kendimi yargıldığım için öyle geliyodur bana ama merak ettim düsünceleri

Dısarda fazla boy farkı olan çiftler görünce ne düsünüyosunuz?
Cevapla