Aramızda 40 cm boy farkı var, buna takılıyorum dışarıdan bakıldığında düşünceleriniz neler?
3 ay
Aramızda 40 cm boy farkı var, buna takılıyorum dışarıdan bakıldığında düşünceleriniz neler?
Cevap
9Cevap
Ah ama yaa 🥹
😹
Bu algı düşüncesi beni öldürüyor 🤦♀️
Nereden baktıysan artık cevabıma 🤷🏻
bende 192 yim kuvvetle muhtemel hayatıma biri girerse bendede durum böyle olacak ben takılmam bu konuya benim için hisler önemli fiziki görünüş degil
Oda aynı düşüncede böyle bakmamı saçma buluyor ama bu durum ister istemez oluşuyor 🥹
Seviyorsan takılma böyle şeylere senin boyun onun boyu sana mutluluk vermicek sevginize bakim tadını çıkarın
Orası kesşnlikle öyle zamanla alışılır şu an yeniyiz o yüzden garip geliyor 🤭
Mutluluk hep sizinle olsun İnsAllah
Teşekkür ederim sizinde gönlünüzden geçenin olması dileğiyle 🤭
💐🙏💐
Abi kardeş gibi bakıyorum yani kız erkeğin yanında sevgili değilde kardeşi gibi duruyor yaa bu arada istekli ve istekli misin 🤩🙈
Ay ama kadınsı bir vucüda sahibim çocuksu durmuyor da adam Hulk gibi beb ne yapayım 🥹
*ben
Yaa bebeğim senin kadınsı vücudunun kölesi olurum hoşuna gider mi 🤩❤️🔥🙈
Senin boyun kaç ki?
Kezban, Abuzer ilişkisi
Daha neker 😒
Oha mk
😒
Kanka harbi kötü durur
O seviyor bu durumu yüksek topuklu giymemi istemiyor mesela (yüksek topuklu belli bir süre sonra ayak ağrısı yapacağını bildiği için )
Boy farkına takıyorum diye kızıyor benim düşüncem bakış açımla ilgilen çevre ile değil diyor 🥹
Güzel bir kadınım yüz ve fizik konusunda ama yan yana pek alışamadım 🥹
Dışarıyı bu kadar önemseme
Deve cüce
😒😃
Var mı o kadar be
Maalesef
Güzel işte ya kucağına alsa mesela hiç inmezsin..
Senin boyun kaç
156-196 aramızdaki boy kısmı 🤦♀️
Şanslı erkekmiş
Niye öyle dedi ki 👀
Minyon kız çok tatlı olur
170lik kadında ona minyon oluyor maalesef 🥹😒
Sen memnun değil misin bu durumdan
Kendisini seviyorum ama sürekli eleştiri durumu yaşıyorum bu bende akıl karışıklığı yapıyor
Güzel ile çirkin karakterine benzetiyoruz en ılımlı yanı 🤦♀️
*benzetiliyoruz
Çirkin olan o olmalı 😄
Adama sevilmeyen kalmadı ki ayı, Hulk vb.
Güzel kadınım kıskanır ve çok ilgili saygılı biri ama boy kısmında biraz özgüven sorunum oluyor
*denilmeyen
Boya takılma bence
Zamanla alışma evresine geçerim illaki ama şuanlık 🥹
Sende etki yaratacak gibi bu durum
Çevre etken birazcık 🥹 zamanla aşarım
İnşallah
* gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu kafana takıldıysa biraz özgüven sarsılmış olabilir, seni anlıyorum 💛 Ama dışarıdan biri olarak söylüyorum; 40 cm fark aşkın önüne geçmez ki. İnsanlar ilk 3 saniye bakar, sonra hayatına devam eder 😅 Önemli olan yan yana nasıl hissettiğiniz. Enerjiniz uyuyorsa, göz göze geldiğinizde dünya duruyorsa gerisi detay 😌 Sen onun yanında kendini iyi hissediyor musun? Asıl mesele bu bence 💫