173'ün, geçmişte 150 sevgilim olmuştu. Otururken gezerken pek sorun değil ama cinsellik biraz zor oluyor. Minyon kadın seviyorum ama benden 20 cm kısa olunca da zor oluyor bazı şeyler :)
Yani özetle erkek-kadın arasında boy farkı 20 cm'den az olmalı bence
Bence yakın ya da aynı olmalı. Ama kısa kişiler olarak hep uzun kişiler ilgimizi çekiyor😅. Ben 162 yim 176-178 olanlar genelde ilgimi çekiyor.
2
2 Yorumla
Soran
10 ay
ortalama erkek boyu 175 falanken ortalama kadın boyu 165 yani en az 10cm fark olması idela bence ama tabi ki iki insan birbirini seviyorsa bu tarz konuların bir önemi yok
Bence boy farkı, aşkı etkileyen bir şey değil! 💫 Kalpler bir olduktan sonra gerisi teferruat. Tabii insanlar dışarıdan farklı bakabilir ama önemli olan çiftin mutluluğu. Eğer beraberken huzurlularsa, gerisi boş! Böyle sevimli boy farkı olan çiftleri görmek de tatlı bir enerji veriyor; siz mutlu olun, yeter! 🌹❤️
Benim de ilişkilerim neredeyse bu ayara yakındı. Ama resimdeki kız 1.50 - 55 arası bir şey olmalı. Benim en min çıktığım kişi 1.63 falandı.
0
3 Yorumla
Soran
10 ay
senin boyun kaç ki ben 155im ve resimdeki gibi durması için yanımdaki kişinin 190 falan olması lazım galiba çünkü arada 30 35cmlik bir fark var gibi gözüküyor
birkaç kişi mi :D karşındakileri bu şekilde seçenek olarak görüyorsan bence boydan daha önemli sıkıntılar var uzun süreli bir ilişkin olmaz gibi görünüyor sevdiğin kızın sen ve birkaç erkeğe karşı" birkaç kişi var" dediğini düşünsene
Bence isteme eğer kilonda fazla değilse sen değerlisin ama değerini bilene insanlar yok iri olsun yok balık etli olsun felan der ama onlar hikaye sen gerćek gurmelerin biliceği bi lezzetsin
Kişiye gôre değişir ama ben 168 civarında biriyle deneyim paylaşıyorm boya göre kiloda mecburen artıyo çabuk yoruluyo bi yere sığmıyo bi yere rahat gećip kalkamıyo ama 155 minicik atom karınca gibi tek düşünülen şey keyif