
Bol sarımsaklı mantı yiyelim diyorsun, yok. Soğanlı lahmacun yiyelim diyorsun yok..
Sevdiği halde yemiyorsa gün sonunda öpüşmek mi istiyordur?

Bol sarımsaklı mantı yiyelim diyorsun, yok. Soğanlı lahmacun yiyelim diyorsun yok..
Sevdiği halde yemiyorsa gün sonunda öpüşmek mi istiyordur?
Yani bu kişiden kişiye göre değişir Bunu söylemek için o kişiyi çok iyi tanımak lazım hareketlerini çok iyi bilmek lazım bazen insanlar sadece sevmediği için de yemiyor olabilir Ama eğer sevgiliyle buluşma planlayıp da böyle bir şeylerden kaçınıyorsa o zaman dediğin gibi belki öpüşmek istiyordur
Belki de ilk buluşmadan karşısındaki insanı o kokudan tiksindirip soğutmak istemiyordur. Karşınızdaki insanı zaten Ne yiyip ne içine takılmayın nisa'yı ben eşimi ilk buluşmamda sevgiliyken çökertme kebabı üstüne bol soğanlı lahmacun yemiştik Ama gecenin sonu Grande finale on numara bitti yani. 😎
İşte bu ya Haha süpersiniz , maşallah size
Sağol asko 😘
😘
Cevap
59Cevap
İlk buluşmada soğan ve sarımsak gibi kokulu yiyeceklerden kaçınan insan karşıdakine saygıdan yapmıyordur ya da amacı gerçekten de deli gibi öpüşürüm gün sonunda niyeti ile yemiyor olabilir ama ilk buluşmada bunu göze alabilecek kişi sayısı azdır. Daha çok saygıdan ve anlayıştan yola çıkılarak bu eylem gerçekleştiriliyordur.
Eğer buluşuyorsam kdkdkdkd taktir edersin ki ilgim vardır beni cezbediyordur🤤 evet ondan sonraaahhh😂 öpüşürüm yani öpmek isterim belkide biraz french kiss kdjdjfjf ama elime geçerse öperim kdjxjj
Ee sarımsak sogandan bahsetsene biraz bana 😂
Ben zaten heyecandan bişi yemem hxjdhhd karşı taraf soğan parfümüde sıksa problem değil xjjxh
Olabilir ya olursa diye düşünüyordur😂
Fesat düşünmek aklıma gelmezdi benim😃
Rahatsızlık vermek istememiştir
Evet öpüşmek istiyordur
Selamlar,
Hayır, ben böyle bir anlam yüklemem. Bende genel böyle şeylere dikkat ederim. Sonuçta konuşurken ağzımın kokusu ile kimseyi rahatsız etmek istemem. Ki bu sadece kadınlara özel değil. Erkek arkadaşlarım, ailem ya da çevremden herhangi bir kişi. Tamamen görgü kuralı bana göre.
Efendimiz s. a. s. (Soğan sarımsak yiyen mescidimize gelmesin demiş. ) kalbini söküp bakacak halimiz yok beyinin içini okuyabilecegimiz bir gucumuzde yok
Belki kokmasın diye olabilir. Belki de haklısınız ayrılırken ben bir buse alabilirim dusuncesiylede yemiyor olabilir.
Bence ilk buluşma için bu gibi şeyler yenmemesi lazım.
Hem ağır koku yapıyor hemde karşıda olumsuz etki bırakır.
Sadece sarımsak veya soğan da değil.
Soda gibi şeylerden de kaçınılması lazım. İstemeden geğirme olabilir.
Direk öpüşme düşüncesi biraz lükse kaçar gibi geliyor
Oyle bir şey söz konusu bile olamaz. Karşısındaki insana saygısı olan kişi kaçıncı buluşma olursa olsun. Bu şekilde gelmez zaten
O şekilde gelmiyor ki buluşunca yiyecekler
Öyle öyle ben anlarım 😂
Soğanlı lahmacundan sonra öpmek daha lezzetli olur bence fjjdjdjd
Sevgilim hasta yatak döşek yatıyor , bende lahmacun söyledim yiyorum bir başıma 😄😪
olabilir ama ikiniz de yerseniz öpmek istesede ikinize koku olmaz Zaten
Olur ya nasıl olmaz , iki kişi yiyince koku buhar mi oluyor 😃
Hayır ağız kokusu da kötü bir etkendir. Karşındakine iyi bir izlenim bırakmak istiyor olabilir
Wow tek okuyuşta çeviri yapmadan anladım 😄
Aynen
Hain koca 😂
Alakası yok bende soğanlı yerim normalde ama bi yere gideceğim zaman neresi olursa olsun soğan koymam ağzıma öpüşmeyle alakası yok en azindan kendi adıma
Bu kim olursa olsun, her zaman temiz kokmak ve rahatsız edici olmamak önemlidir. Birilerine rahatsızlık vermemek adına gün içinde sarımsak ve çiğ soğan yememeyi tercih ediyorum.
Onun canı ne istiyorsa onu yerim
Hatta gün sonunda onuda yerim😂
💃💃🥳
😍🤗
Sevmiyor olabilir. Bana kalsa sevgilimle beraber bol sarımsaklı acılı kelle paça içerim. Sevgilim olsaydı tabi.
ya konuşurken hoh hoh hoh gelir yani soğan sarımsak kokusu... ne gerek var ki... hiç hoş değil bence. ille de öpüşmek isteği ile açıklanamaz.
Ben ilk buluşmada öpüşmeyi düşünmem, temiz kokmak önceliğim olur ama şimdilerde yeni nesil için öpüşmek amaç olabilir. Çünkü normal oldu gibi sanki
Çok uygunsuz bence de. Sadece öpüşürken degil ki, konuşurken de hatta ter yoluyla da koku dışarı çıkıyor. Çok rahatsız edici.
Vampirdir belki? O değil de harbi öpüşmeye nasıl yordun be shsndf
Rahatsız etmemek, korkmamak içindir o.
İlk buluşmada soğan sarımsak yemesin ama senin gibi de vampir olmasın 😅
Sarımsak seven vampir 😄
Sarımsak da seviyormuş vampir Ece
Sürekli ısıracak gündüz gece 😂😂
Hayir ne alaka konusurken bile kokar insana nezaketen istememiştir
Sevısmek istyordur:) saka bı yana her hangı bır yakınlasma içşn dikkat edılcek b konu kendjne ve karsıdakıne saygılı bır bırey
O zaman sarımsak soğana hayır 😃
Dudakların alev alev yangınlarina çağırıyor sözünü bırakıp soğan yemeyince anlamalı 😃
Sarımsak mi s ik tır olsun gitsin isterse başbakan kızı olsun bitti o an benim icin
Yok. Milletin içinde yenmez. lutfen yiyip kalabalığa karışmayın.
Öpüşmek de olabilir karşı tarafı rahatsız etmemek de
Hayır aslında kibarlıktan dolayı öyle oluyor. Temizlik açısından birde.
Ya itici durmamak içinde olabilir hoş bir durum değil yani kokmak
Ne alaka ya? Kötü kötü koku yayılıyor sonra. 🤑
Bence ilk buluşmada onun aklında öpüşmek yoktur.
karşısındakine saygılıdır, adap kurallarını biliyordur
İlla öpüşmek gerekmez pis kokmak istemiyor olabilir
Ya sevmiyor ya da dediğin gibi aksiyon aramak istiyordur.
2 tarafta aynı şeyi yediğinde öpüşsen de o kokuyu almazsın
İlla öpüşmek istiyor diye bir şey yok belki sevmiyordur ya da rahatsız etmek istemiyordur kimseyi.
Yok direk yatağa geçmek istiyordur. İnsanlara saygı gösteriyor olamaz mı?
Rahatsızlık vermek istemiyordur evlendikten sonra işin rengi değişir bence kaçmaz o zaman.
bilmem.
belki de öpüşmek için yol yapıyordur :)
Sevdiği halde yemiyorsa ağzının kokmasını istemiyordur
Ben her buluşmada canım ne çekerse yerim oda yerse yine öpüşüle bilir
Ne alaka öpüşmekle bu saygıyla alakalı bir şey şahsen ben normal hayatta da soğanlı vs şeyleri yemem biraz da kişinin yeme zevkine bağlı daha çok saygı gereği yenmemeli diye düşünüyorum
Muhtemelen öpüşme ihtimalini düşünüyordur evet
Erkek arkadaşım her yanıma gelirken nane aromalı sakız çiğnerdi neden hala çözmüş değilim slsşiadjncns
Evet nane aromalı sakız da kesinlikle öpüşmek istediğinin kanıtı bana göre 😄
Öpüşürdük. Sarılırdık. Ama artık o yok :'( 1 temmuzdan beri ayrılmışız.. Engellemişti beni engeli geri kaldırdı bugün hayırlısı
Hayırlısı olsun canım 😕
Yerse bende yerim öyle öperim o öpücük olacak kaçınılmaz.
2. Görüşme de olsun istiyordur
Yeriz içeriz üstüne naneli şeker atarız. Gerekirse dış fırçası macunu alırız ama önce yiyelim aç ayı oynamaz
Saygı duyuyordur, öpüşmek istese meyveli sakız çiğner 😃
Ne ilgisi var saygıdan dolayı o ben bir arkadaşımla bile buluştuğumda yemem
Kendine ve karşısındakine saygınındandır bence.
Birlikte yiyecekler
Özür dilerim başlığı tek okumuşum birlikte yiyecekse öpüşürken kötü kokmasın diyedir.
Hayır öpüşmekten ziyade zaten 1 metre uzaktan konuşsan bile koku gidiyor ve çok itici karşıdaki kişiye büyük ayıp.
Mantıklı güzel bir taktikmiş 😂 sanırım gün sonuna odaklanmış😀
hayır ya ne alakası var kötü kokmak istemem yan yana oluruz sonuçta dusunsene karşı tarafın dibinde buram buram sogan koktuğunu igrenc.
Çekiniyor, koku gelirse rahatsız olursun diye de yemiyor işte. Bu da bir ihtimal senin dediğinde her şey olabilir. Dmdkksosooss
Sen öpüşmemek için yiyosun ysni
Bu soruyu sorunca bir şeyi bir kez daha farkettim milletçe okumuyoruz 😄
Ah bende yanlış yere yazdım hahaa
İlk buluşma kalkanıdır soğan sarımsak yemek 🤪
Evet nefes alan her erkek sizinle yatmak istiyor
Öpüşmek istiyor evet
Rüyanızda falan olabilir
Masum bir sorudan neler geldi aklına yaa çok ayip
Masum değiliz hiçbirimiz falan
Her zaman kahveden yanayım ama süre uzarsa acıkırsak yeriz. Hoş kız öpüşmek istese ve sarımsak soğan yemiş olsam perişan oluruz. 👋🙂
Yoo konuşurken bile koku gelir diye rahatsiz olup ondan sogumasini istemiyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?