AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
166Cevap
Yani ne kadar olduğuna bağlı kişiye göre de değişir ben çok aşırıya kaçmadığı müddetçe pek müdahale etmem
Kadının giyim kuşamına laf edilmez. Boş ver takma kafaya. İyi olmuş kendini belli etmiş işte
İyi yapmışsın. Boş işler giyim kuşama karışmak.
Acik biriyle evlenmek kiskanc erkeklerin isine yaramiyor hakli adam
Bahane veya burun sürtmede olabilr karaketirine bağlı bir durum daha önce kıyafet yüzünden sorun çıktıysa ve patlama noktası olmuş olabilr çünkü erkek ve erkeklerin zihniyetini bildiği için rahatsız olmuş olabilr
S.. tr git deseydin sende. ilk kapalı bir bayan olsan seni öyle sevip beğenmiş olsa ve sende sonradan açılsan belki kendince haklı olabilir derim. Ama zaten sen açıktın seni öyle beğenmiş şimdi neyin tribini yaşıyor.😡
Demek ki eylenilecek değilde evlenilecek birini bakmış bence kadın dozunu aşmadan açık giyine bilir zaten dozunu aşıp öyle giyiniyorsa sende değil kadında sorun vardır ayrılırım giymesini istemiyorsan bunu ona söylersin kısıtlayamaz sın
Ya erkek kaybetmiş kzıın önüne daha iyi birisi çıkar
Kadın istediği kadar açık giyinir buna erkek karışamaz
Zaten karışamaz sadece fikrini ve istediğini belirtir en fazla yavrum bunu giymenden rahatsız oluyorum. Der kadında fikirlerine önemveriyorsa fikrini dikkate alır olması gereken budur
Kanka nasıl oldu olay? Ben mesela uyariyorsam sürekli ama inatla hayla yapıyorsa bende ayrılırım
Denize gireceğim için kısa şort giymiştim üstümde sıfır kol açıktı biraz ama normaldeyken hep onun yanında kapalı giyinirdim
Denizde öyle giyinmesinde sıkıntı yokta foto atmasına bende kızarım
Kızmak yerine direk bitti dedi bende uzatmadım tamam hadi dedim sonra heryerden engellemiş niye sence
hoşlanmadığıni biliyorsun ve söylediği halde böyle yapmissin daha kaç kere desin
Bahane güzelim hiç bşr erkek kıyafetine karışamaz bu erkeklerin yok arkadaşın olmaz kıyafetin açık olmaz bikini giyrmezsin demeleri çok saçma ya sen takılma hayatına daha iyi biri girer :)
Bu GERÇEK bi ayrilma nedenidir. Kız lar giyinirken kapali gıyınmeye özen gostermelidirler. Erkek cok kolay kiskaniverir dıkkat etmek lazim.
Açıktan açığada fark var teşhircilik yspıyorsan haklı böyle durumlarda erkeğe farklı sıfat yakıştırılır
Buna karışamaz ama bende ayrılırım sevgilim erkeklerin dikkatini çekme derdinde erkeklerde bakıyorlar ayrılmazsam ya katil olurum ya deyyus olurum
IY dediğin aşırı saçma isterse crop şort giyer çok normal böyle giyinmek
boş yapmış bi tık açık giyiniyor diye ayrılmak ne abi zaten böyle bir zihniyeti varsa gitmesi daha iyi olmuş bence
İnsanlar özgürdür bence iyi bir ilişkinin kaynağı güvendir sevgilin sanakarsi güvensizliği varmış bence senin açından daha iyi olmuş en azından sana güvenen bir sevgili bulursun kendine
Seni dinlemeden etmeden sorgulamadan konuşmadan böyle yapması çok yanlış sende boş ver o kadar erkek var ona mı kaldın bırak köpeğin olsun bu arada bahane ariyomus
Benım versıyonum 2 benımkıde oyle çok acık gıyınen bır kız da degılım bana dıyor evlendıgımız zaman kapanacaksın dıyordu dedım benı beğen böyle begensın ben kımse ıcın kapanamam
Bahaneden başka bişey kıskanç biriyse sorun yaratabilir ama çözülemeyecek bir sorun değil bana göre yol vererek iyi yapmışsın bugün giyimine karışan yarın başka şeylere de burnunu sokmaya kalkar
Oha çok iyi yapmışsın. Kimse kimsenin özgürlük hakkını alamaz. Bir insan sevse zaten saygı duyar ve asla ayrılmak istemez.
Heryerden engelledi sence geri dönermi
O geri döner mi değil sen ona geri döner misin. Güçlü olun biraz çünkü güçlü olduğunuz zaman kazanıyorsunuz.
Rahatsız olduğunu önceden söylediyse belki ona uygun olmadığınk düşünmüştür. Herkesin bi tabusu var
Adam geniş değilmiş hassasiyetine aykırı hareket etmişsin direk bitirmiş
Sende birazcık Allah korkusu olsaydı zaten biryerlerini millete göstermezdin yazık
Açık giyinmeni istemiyor kıskanıyor demek madem öyleler herkes dengini bulsun o zaman
Kurtulmuşsun canım boş ver böyle cahil insanlar çekilmiyo ilerde seni de sıkardı erkenden belli etmiş kendini allahtan
Allahın a sı büyük
Hiç sanmıyorum 1 yıllık ilişkim giyme dediği askılıyı giydiğim için bitti ve tam 40 gün oldu ne konuştuğu ne görüştüğü var
kesinlikle bahane, kadın erkek ayrımı yapılıyor hala.. erkekler de sort giyiyor, giymesinler o zaman gözümüz kayıyor popolarına? 😂
Ya böyle bi' şey için bitti diyorsa kurtulmuşsun zaten, kendine güveni olmayan biri belli ki
Sırf o yüzden heryerden engelledi Geri dönermi
Kurtulmussun hayatim. Denizde sort giydim diye kizdi yazmissin buna ayrilmasinin altinda bir seyler olabilir ama ugrasmaya degmez diye dusunuyorum
Bahane. Resim başka şeyi benim canımın çektiği şeyi annatıyor
Böyle geri kafalı adamlardan uzak dur iyi olmuş kurtulmuşsun.
Ciddi düşünüyormuş demek ki yanına yakıştıramamış yaptığını
Bazi erkekler icin evet. Cunku acik giyindigin zaman butun erkekler yicek gibi bakiyor
Evet öyle
Cok mu açık giyiniyorsun rahatsız olmuş olabilir ama abartmış durumu
Aynı şey başımada geldi bahane ile alakası yok açık giyinmeyin desem çoğu kişinin gözünde yobaz olurum ama giyinmeyi tavsiye etmem
Kimse senin ne giyeceğine karışamaz ayrılıyorlar ayrılsın bırak gitsin kendini öyle mutlu hissediyorsan gerisi yalan.
Bahanenin de bahanesi abi sırf ayrılmak için ayrılmış boş ver istediğini giy toksikmiş iyi ki çıkmış hayatından
Bu onun tercihi olabilir açık giyinen birini istemiyor olabilir ama bu ilişkiye başlamadan önce konuşulmaliydi
Şahsa laf eden zaten yok genel olarak konuşuyoruz. Fikrinin kısa bir bolumune yorum yaptım gerisine bende katılıyorum
Açık giyinmeni istemiyordur sende sen kim oluyorsun bana karışıyorsun, sen kimsindir demişsindir o da eski sevgilim demiştir.🤪
çok edebiyat yapmıcam, cocuk senle peşin peşin konuşmuşsa bu konuyu giyme diye sende giymişsen , o çocuk haklı , sorry
Sadece Bu Neden İçin Değil Günümüz Hayatında Bu Ufak Kalır Çok Nedeni Vardır Fakat Bunun Olması Saçmalık Olur Bence.
Bahane falan değil kıskanıp sinirlenmiş olabilir. Çocuk bitti diyince sen de hemen tamam demişsin ılımlı olmalı bir taraf mecburi.
bosanmissin onu alakadar etmez.. fakat bir kere tadini almissin sonra gene istersin. benm sevgililerimde g nrlde evliler
Senin görüşüne saygı duyup da bu kararı alıyorsa o adama eyvallah empati kurulması gereken bir durum söz konusu bence
Eğer önceden de seni bunun için uyardıysa ve sen hala yapmaya devam ettiysem bahane değildir ama ilk defa böyle bir şey oluyorsa kesinlikle bahanedir
Tabiki bahane açık giyiniyorsan bunu istemiyorsa seni kıskanıyordur kıskanan erkek asla vazgeçmez kısıtlar ama gitmek isteyen bahane bulur defolsun
Dünya'da milyonlarca kadın ve erkek var bence bu tarz senin hayatını kısıtlayan insanlardan uzak durmalısın.
Daha önce söylediği halde yaptıysan ıtaatkar olmadıgını dusunerek bırakmıs olabilir veya kıskançlık damari atmiş olabilir
Senin hayatına girdiğinde giyim tarzını sorgulamayıp sonradan ilişkine yansıttıysa yanlış ama başında konuşup sen kabullenip sonra giydiysen haklı
Değil diğer erkeklerin sobetini bildiği için bende ayrılırdım aynı sebepten sevgili dediğin karsıadkini anlamalı
Bahane gibi də değil ama kaldiramayabilir bunu və eminim gerçekten sevmiyodu seni eğer sevseydi saygı duyardi giyimine
Sevgiyle giyime saygının ne alakası var Allah aşkına. Aksine çok sevdiği için açık giyinmesini istemez, kıskanır başka gözlerden, iğrenç bakışlardan. Başka kızlara sevgiline baksa sen nasıl delireceksen o adamda delirir. Dünyada milyon çeşit güzel ve şık giyim tarzı var yani dekolteli giyinmeden tarz olan milyonlar var. Adam tamamen kapan dememiş ki, zorlamamışta. Baştan açık giyinme kıskanıyorum diye açıkca söylemiş zaten. Sevdiği insan üzülmesin diye şort vb. dekolte giymemek bu kadar zor değil. Asıl sevdiği adamın duygularını önemsemeden açık giyinmek sevmemektir, yok saymaktır
Ha kendiside bu isteğine layık biri olup başka kadınlara bakmayacak tabiki bu da çok önemli
Ama giyime karışan aşık değildir demekte o adamın duygularına hakarettir yani
7 senelik iliskim var ikimizde birbirimizi cok seviyoruz o igrenc baxışlar falan dedigin olay gelip bana sarmaz gidip bana oyle baxanlara etek giydirir bi kadinin ozgurluklerinden biridir kiyafeti kimse karisamaz ben herkesi bilmem ama bence kiyafete karisan biriyle asla olmaz kiskanclik insana tüm kotu seyleri yaptiriyo siz önce gidin bu olayı aşın
gerçekten sevgilisinə acik giymeyi yasak edən erkegin kendine güvəni yoktur
Kendine güvenle zerre alakası yok. Sokaklar binlerce insanla dolu hepside çatır çatır bakıyor. Sevgilim öyle bakanlara etek giydirir demekte boş laftır. Kimsenin gözünün nereye bakacağına dikkat edemezsin göremezsin. Açık kıyafetle her sokağa çıkıldığında binlerce insan görür ve bakar kimseye engel olunamaz. Bakışları engellemenin en basit yoluda açık giyinmemektir. Çünkü açık giyinmeyince baksada bir şey göremez. Böylece sorun direk ortadan kalkmış olur. Ha açık giyinmeye bile bakan, hayaller kuran abazalarda var ama en azından ortada görecekleri bir şey olmaz. Ve güzellik, tarz illa açık giyinmek demek değildir. Tarz olmak için minilere, croplara, dekoltelere gerek yok. Hiç kimsenin giyimine karışmam herkesin kendi hayatı ona asla lafım yok. Ama ilişki içinde olan insanlar ne başkasına bakmalı ne de kendine baktırmalı.
Bahane değil sana rahatsızlığını dile getirmiş sende hoşlanmadığı şeyi yapmaya devam ettiğin için ayrılmış bence doğru olanı yapmış
Bahane de etmiş olabilir ama böyle şeylerden ayrılacak erkek de var. Bu zihniyetteyse zaten salla gitsin
Bahane değil açıklık seviyenden rahatsızlık duymuş belli aslında en başta konuşulmalıydı bunlar. Misal bende çok açıklıktan rahatsızlık duyan biriyim ilişki başında bunların konuşulması gerektiğini düşünüyorum ki öyle bi yola çıkılsın.
Tabiki bahane ya benimkide aynı şeyden ayrıldıydı sonra biriyle yatmış bir hafta sonra
Dikkat et sende ona göre
Bahane edip başkasına kaçmış olabilir. Özellikle o süreçte hiç senle iletişime geçmezse birilerini eklerse sinsi sinsi bişeyler peşindedir
İyi ki ayrılmış, kendini kurtardın böyle adamdan olmaz zaten
Açıklıkla çıplaklık arasında fark vardır. Fotoğrafına bir şey diyemem
Zaten adam da fotoğraf koyduğu için ayrılmış. Koymasa ayrılmazdı belki
bu ne ya? cidden iyi ki ayrilmissiniz sukret ve onune bak
Aman biterse bitsin hiç umursama
Yokda keşke ilk ben engelleseydim çünkü onu o an takmadım sinirlendiği için bitti demiş olamazmı
Ay bende ilk engeleyemedim ama kfur ettim 🤣
Tesettürlü birisi olarak bu kızı destekliyorsun neden?
@Sabırsızbrad kıyafet için bitirenden olmaz uyarabilirfi ufacık şeylerden ayrılan adamla bir ömür yolda yürünulmez
OZAMAN SENDE KAPALI GİYİN VE SONRADA SEVGİLİNİN GÖNLÜNÜ AL BARIŞIRSINIZ
Kesinlikle ayrılmadı sen kurtulmuş oldun böyle insanlrın popon tekmeyi basacaksın🤦♀️