Elbise giydim diye ayrıldı benden. Bu bir ayrılık sebebi mi sizce?

sevgilim elbise giydim diye beni hiçe saydın seninle olmaz ilerde sıkıntı diyerek ilişkimizi bitirdi elbisenin dekoltesi yok kısa da değil diz kapaklarımdaydı

Elbise giydim diye ayrıldı benden. Bu bir ayrılık sebebi mi sizce?
Cevapla