Sürekli gelip iş yerimiz yan yana benden kahve istoyrusu bıraktı onu sen yap dedim bu sefer bana sinir olduğum şeklide hitaplarda bulunmaya başladı kral diyordu deme dedim özür dilerim dedi başka birgün reis demeye başladı o ne ya dedim yine aynı şeklide devam etti tersledim ama sinriim gecmedi bunun derdi ne aşağılayıcı şekilde davranıyor?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yüz vermediysen sorunlu heralde
Büyük ihtimalle öyle gelip gidip abla napiyon naber diyo sana ne diyesim geliyo da işte iş ortamı kötü görünmek istemiyorum gelmiş reis naber ya diyo bide saçmalık laublai konusamazsin benimle dedim pis pis gülüp pardon diyo mal mi kanka
İki ihtimal var
Nedir sence ve bana buna daha fazla sinir olmamak ve bana bulaşmasın diyr bişey öner lütfen ya bıktım bu çocuktan
Ya senden hoşlanıyor ya da cidden kafadan sorunlu
Gelip hatasiz kul olmaz diye reis demeden önce şarkı söylüyor mal mi ne geçenlerde Allah gönlüne göre versin şarkısını dinledin mi diyo bana niye ikidebir söylüyorsun zorla mi dinlicem dedim
Senden hoşlanıyor muhabbet kurmaya çalışıyor
Tamam da böyle muhabbet mi olur kral aslan parçası yok reis bu ne saçma bişey
Senin yaş kaç onunki kaç
Ben 30 o 26
Ergen işte canım belki düzgün muhabbet kursa belki tanışacaksın ergen ergen tavırlar sergilemiş
26 yaşında gelmiş sözde mühendis ama tam bi ergen yvsk gibi aynı gelip gidip kahve yapmiyousn diye konuşuyordu biraktirdim onu sen yap diye bu sefer de reis yok aslan parçası yok kral hergun bişey buluyo
Uslubuna dikkat et diye uyar uyarfıysa sesini yukselt bağır çağır
Kral deme dedim özür dilerim dedi ertesi zamanda reis dedi bi kre baktım olmuyo kızdım defimki benimle laubali konusamazsin bana kurulmusssun diyo ben seni bardağını yıka bana şunu deme bunu deme diye uyaricak mıyım sürekli dedim uzatma diyo
En son çare üstüne şikayet et
Evet bidaha yaptığımda onu soylicem artık yeter dicem patronda demez mi yıka nolucak
Şimdi senin iş yerindeki konumun önemli
Senin görevin nedir
Yani eh işte bu yan tarafımda dükkanda caliisyo bendeb ayrı ama o dukkanla ortak gibilermis o yüzden o çocuğa da fazla bişey demiyo aile gibiyiz falan diyo
Kasiyer gibiyim kanka ama fatura kontrol falanda yapıyorum
Sen yıkamaktan şikayetçi değilsinki üslubundan şikayetçisin
Anladım
Aslına bakarsan öyle yapması da hoşuma gitmiyor ama en azından idare ediyorum yani patron yıka dedi diye ama üslubu beni sinirlendirdigi için bardagini da yıkamak icimden gelmiyo
Sende aynı bu şekilde söyle
Bekarmısın evlimi boşanmışmısın
Patrona böyle soykerimisinzi umarım beni dikkate alır
Bekar
Almak zorunda sen bir kadınsın ve bir kadına böyle bir uslub da konuşmak çok saygısız ca bişey
Çok doğrusun gerçekten çok çirkin değil mi birisi mesela acaba giyim tarzin nasıl demiş ama sence bununla alakalı mi alakalı olsa dahi böyle söylemesini gerektirmez değil mi
Bak bide ben tuvaletteyim gelmiş hiç zaman yok gibi su almaya geldim abla diyo
Ya herkesin zevki tarzı ayrı kimse karışamaz
Sana sulanıyor bu
Doğru söylüyorsun yani şimdi iş yerinde etek falan giyemiyiruz malum bilirsiniz yani ee tshirt giysek kapali tercih ediyoruz ben zaten makyaj yapmayı istemiyorum ne bilim alejim var saçımı falan rahat bırakırım tarzım bu salaş yani buna kulp bulunmamali bence de
Onun iş yerinde yok su hep burdan almak zorunda işte gecen gelmiş abla işte ben geldim su alicam falan baktın içerdeyim sonra alsana mal
Ne yapacaksın yaz ayında montlamı oturacaksın evlensen koca onu giyme bunu hiyme işte onu giyme bunu giyme
Belki izliyor seni
Delik filan cam yok dimi
Yok da pantalon giyourm işte ne bilim tshirt falan böyle çok standart salaş gibi
İşte öyle giyinenilirsin etekte bu senin şahsi isteğin
Cam var ama buğulu da hani tam böyle kafani getirmen lazım görmek için kafasını görmedim
Evlensen düşüncelerinin bir önemi yok çalışsaan yok
Vurduysa başa danada kafayı taktıysa ondan bile nem alır
Evlensende düşünceni bi onemi yok calisian da tam kavrayamadim ne dediğini
Bak haklısın insanların pis niyeti işte
Evlensen hayatına giyimine karışılıyor çalıştığındada giyimine ne hissettiğinin düşüncelerinin bir önemi yok o anlamda
Yani rahatsız edici bir durum
Yani işte kadınlarının bu şeklide zorlanıyorlar işte giyime dikkat etmen lazim bi taraftan bi tarftan çok sıcak bide böyle yvsk var şaşırdım kaldık
Evlensen seni duygularını düşüncenin hislerinin bir önemi de olmayacak
Sen özgür ce giyin onuda söyle bence patrona
Eşimde karışır demi
Karışır ve yaşayacağın hayatıda sana anlatırdım o yüzden hayatına girecek kişiyi sen şeçmelisin ve yontmaloson
Yontmaloson
Yontmalısın
Bidaha böyle yapsın onu fena yapicam Hadi bakalım buna işimiz düşünüyor diye kenidni bişey sandı bikgisayrda soru soruyoruz ya bi bok sanıyor kendini
Aynen öyle konuşmak içini fökmek istersen dinlerim seni tkp edersen
Secerim ama sanki seçtiğim insanlar bana pek duygu beslemiyolar yani benim gibi
Kafanı fazlasıyla sisirdim kusura bakma bu kadar konuşmak bile iyi geldi teşekkür ederim
İşte orada büyük sorun yaşarsın hep onun için yaşamış olursun
Bilmiyorum da nedense hep beni sevmeyen insanlara kaptiriyorum kendimi bu seferde yalnız kalıyorum
Rica ederim ben başka anlamda teklif etmedim bunu da bil yanlış anlama
Kafamında şiştiği yok saçmalamada
Yok yok yanlış anlamadım teşekkür ederim tekrardan sağol
Yanlış yapıyorsun işte
Bilmem biriiyle burada derdimi paylaştım sonra ben sıkıldım bana ne demeye başladı baya kötü hissettim
Rica ederim fazla vaktini almayayım iyi günler
Ne dedi
Kötü hissettin
İyi günler sana da
Ne dedi sana da kötü oldun
İşte tamam dinelrim falan dedi dinledi yorum yaptı bianda tersledi beni sonra da niye böyle yapıyorsunuz dedim özür diledi ama yani sıkıldım ya falan dedi
Bu düşüncede benimle konuşmak istemiyorsan bana haksızlık olur ben sıkılmam dinlerim
Yok haksızlık değil asla ama ne bilim insanlar bazen öyle düşünüyor olablir
Ben düşünmem herşeyinide danışabilirsin
Çok sağol gerçekten
Rica ederim sana kalmış iyi günler
İyi günler konuşuruz sonra olmazsa
Sorun değil ne zaman istersen
Teşekkür 🙏
Rica ederim her zaman beklerim
😌😌
🤗🤗🤗