Bu çocuk beni çok geriyor bana bi çare onerebikicek var mi?

Sürekli gelip iş yerimiz yan yana benden kahve istoyrusu bıraktı onu sen yap dedim bu sefer bana sinir olduğum şeklide hitaplarda bulunmaya başladı kral diyordu deme dedim özür dilerim dedi başka birgün reis demeye başladı o ne ya dedim yine aynı şeklide devam etti tersledim ama sinriim gecmedi bunun derdi ne aşağılayıcı şekilde davranıyor?
Bu çocuk beni çok geriyor bana bi çare onerebikicek var mi?
Cevapla