Emek verip bir iş yapıyorsunuz ve müşteriniz size paranızı vermiyor, nasıl hissedersiniz?

Bunu her konu, her iş üstünden düşünebilirsiniz. Benimde şikayetçi olduğum bir konu. Tarot baktırmak istiyorlar fakat karşılığını istedğimde para avcısı ya da dolandırıcı yaftası yiyiyorum. Bir resim, müzik ya da bina yaptığınızı düşünün. Çok emek vermişssiniz fakat ucret talep ettiğinizde aşağılanıyorsunuz. Üzücü bir durum

Emek verip bir iş yapıyorsunuz ve müşteriniz size paranızı vermiyor, nasıl hissedersiniz?
Cevapla