Peki bu adam beni hiç sevmedi mi? Yarı yolda biraktı? Güzel kızım?

Onu gercekten sevmisdim yani yürekten. Kisa sürede baglandim cünkü zor zamanimda yanimda olmustu. Oda umut verdi evlilik konuştu. Fakat sonra mesafeleri bahane etti ve başörtülü olmamamı. Şu an nisanli. Kiz görücü mü bilmiyorum buyuk ihtimal öyle. Fotolarda gülümsüyolar ama o kizi sevdigini hissedemedim gecmedi bana. Kiz öyle ahim sahim degil. guzel de degil. Ama madem sevmiyor neden evleniyo? Ömür gecer mi öyle? Nisanlandiginda hala numatami silmemisdi hikayelerime bakiyodu. Sonra bir kac hafta gecti. Niye nisanlandiginda diek silmedi? Ben Şu an daha iyiyim cok sukur ama onu asla affetmicem. 2 yilim gitti. Mahvoldu. Zar zor kendime geliyorum ben daha yeni yeni.

Benn onun mutlu olmasini istemuyorum. bana yaptiklarindan sonra. Sizce olur mu?

Güncellemeler
+1 yıl
Siz ne dusunuyosunuz arkadaslar
Peki bu adam beni hiç sevmedi mi? Yarı yolda biraktı? Güzel kızım?
Cevapla