Onu gercekten sevmisdim yani yürekten. Kisa sürede baglandim cünkü zor zamanimda yanimda olmustu. Oda umut verdi evlilik konuştu. Fakat sonra mesafeleri bahane etti ve başörtülü olmamamı. Şu an nisanli. Kiz görücü mü bilmiyorum buyuk ihtimal öyle. Fotolarda gülümsüyolar ama o kizi sevdigini hissedemedim gecmedi bana. Kiz öyle ahim sahim degil. guzel de degil. Ama madem sevmiyor neden evleniyo? Ömür gecer mi öyle? Nisanlandiginda hala numatami silmemisdi hikayelerime bakiyodu. Sonra bir kac hafta gecti. Niye nisanlandiginda diek silmedi? Ben Şu an daha iyiyim cok sukur ama onu asla affetmicem. 2 yilim gitti. Mahvoldu. Zar zor kendime geliyorum ben daha yeni yeni.
Benn onun mutlu olmasini istemuyorum. bana yaptiklarindan sonra. Sizce olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Siz ne dusunuyosunuz arkadaslar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer