Güncellemeler
+1 yıl
Benim amacım güzel ve bakımlı bir kızla evlenmek asgari ücretle çalışıyorum sizce olur mu?
Yoksa güzel ve bakımlı kızlar asgari ücretle çalışan bir işçi ile evlenmek istemez mi biraz anlatırsanız çok iyi olur ya? Bilmediğim için sordum kızların geneli adına konuşun?
Bence çoğu maaiı yüksek olsu n ister. Esktradan ev araba isteyen de çok. Çevremde var yok evi olacak erkeğin yoksa zor diyenler.. haklılar belki
Ben bunlara hiç bakmamıştım. Sonuçta erkek diye evi arabası olacak diye bi şey yok. Bu devirde daha zor zaten. Maaşlar da öyle çok adaletsiz. Birlikte çalışıp geçinme taraftarıyım.
Srviyosam bi şeyi gözüm görmez
Cevap
2Cevap
Asgari ücretle kızın bakımına yetişemezsin 😂 Arabanın 10 bin bakımından daha masraflı onlar
İstemez. Yaşım 31 asgari ücretle çalışıyorum. Hâlen bekarım. Çevremdeki asgari ücretlilerin de benden bir farkı yok. Fakat nerede iyi bir kariyere sahip olan, parası olan arkadaşlarım varsa ya evliler ya sevgilileri var
İstemem
Evlenmezler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?