Güncellemeler
+1 yıl
Beni aradı bana dediki ben seni çok sevdim dedi bi şey diyemedi neyse ya çok zaman geçti zaten dedi

Yo nezaket amaçlı yollamış olabilir bende sevdiğim kişilere çiçek yolluyorum ya da bana da çiçek geliyor ama bu aşığız demek değil sonuçta 💞🌸
Önceden seviyordu ya 😀
Bi de güneşi gülüşüne nasıl sığdırdın yazmış ya😀😀
Hmm yani hala nezaket için olabilir ama seviyorda olabilir şu an gerçekten onunla ilişkiye hazırsan bence konuş denemekten zarar gelmez
Cevap
6Cevap
Seviyordur bence
mervooo005 ne kadar ince düşünceli 30 kadar bekle onla evlen karısı ol. bu devirde hangi erkek çiçek gönderior
Senden eş olmaz. Söyle ona vazgeçsin
Duyguları olabilir hala
Seviyor adam
Seviyor
Seviyormuş 😊
seviyorsa şans ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?