2 yıl oldu, ona güzel hediyeler aldım ama o sadece ucuz bir çiçek aldı, sizce beni gerçekten seviyor mu?

Öncelikle merhaba arkadaşlar, önemli olan hediye alıp vermesi değil, sevgisi yeter, ilgi veriyor, zaman ayırıyor bana. Yaptığım şeyin arkasından konuşmuyorum ama bizim 2 yılımız doldu, Nisan 'ın 4'ünde. Ben de saçımdan tespih yaptırdım, alt üst pijama takımı aldım ve çorap paketi aldım 6 tane. O ise bana bir tane çiçek verdi, şeyin üzerindeki süsler hepsi dökülüyor, çok kötü görünüşü var. Bunu ona söyleyemedim. Sizce beni seviyor mudur? Yaptığım şeyin arkasından konuşmuyorum ama ben ona bunları aldıysam, onun bana böyle gelmesi çok tuhafıma geliyor, aklımda kaldı.

2 yıl oldu, ona güzel hediyeler aldım ama o sadece ucuz bir çiçek aldı, sizce beni gerçekten seviyor mu?
Cevapla