Çok çaresizim dua edermisiniz bana çok seviyorum yemin ederim yapamıyorum inanmıyorlar bana ama ölüyorum?

Etim kemiğimden ayrılmış yavaş yavaş ölüyorum dayanma gücüm kalmadı artık
İçim çürümüş gibi artık nefes alamıyorum kime gideceğimi ne yapacağımı bilmiyorum hiçbir şey bırakmadım hoca telepati ritüel
Büyü kaldı onu Rabbimden korktuğum için yapmadım.
Hatam yüzünden terk etti güvenim yok içim kabul etmiyor pişmanlığını diyip gitti ne desem olmuyo sanki şeytan girmiş içine gönlü yumuşamiyo aklını kaybetmiş gibi ne desem sağır ne yapsam kör olmuş
Ne yapacağımı bilmiyorum sesim kesilmiş artık avazım çıkmıyor tırnaklarıma kadar sızlıyorum intihara doğru yürüyorum her an elini uzatır bana diyorum elimi tutmayı bırak yüzüme bile bakamiyor😔
Çok çaresizim dua edermisiniz bana çok seviyorum yemin ederim yapamıyorum inanmıyorlar bana ama ölüyorum?
Cevapla