Kız arkadaşım yanımda gazını çıkarıyor, bu ondan soğumama sebep değil tabi ki ama bu davranışı neden yapıyor?

Arkadaşlar kız arkadaşımla 4 yıldır birlikteyiz. Onu gerçekten çok seviyorum. Nasip olursa evleneceğiz. Son 3 aydır filan saçma sapan hareketler yapıyor. Kola içiyoruz, geyirip gülüyor. Gazını çıkarıyor, gülmeye başlıyor. Yemek yerken bile utanan biriydi ilk dönemler. Neden böylesin diye soracaktım bugün. Daha ben sormadan, benimsin artık, istediğim gibi davranabilirim dedi. Ben bozuntuya vermiyorum ama bu davranışı biraz garip geliyor. Bir kızın sevgilisinin yanında böyle yapması doğal mı, ben mi abartıyorum?

Kız arkadaşım yanımda gazını çıkarıyor, bu ondan soğumama sebep değil tabi ki ama bu davranışı neden yapıyor?
Kız arkadaşım yanımda gazını çıkarıyor, bu ondan soğumama sebep değil tabi ki ama bu davranışı neden yapıyor?
Cevapla