Neden böyle hissediyorum neden takıntılarım peşimi bırakmıyor?

Ben çok mutlu geçen bir günün ardından sonrasında ya mutsuz olursam diye kendimi üzüyorum kafama küçük şeyleri takıyor, karamsarlığa kapılıyorum. Çok güzel giden beni sevgisiyle iyi hissettiren bir adamla birlikteyim fakat ya olmazsa ya mutluluğumuz bozulursa diye korkuyorum, kurduğumuz hayaller ya gerçekleşmezse diyorum önümüzde 2 3 yılın olduğunu düşünüp bu süre içinde acaba biz kavuşabilir miyiz yoksa hikayemiz mutsuz bir sonla mı biter diyorum. Kaybetmekten çok korkuyorum o benim ilk aşkım ve bütün ilklerim. Eğer onunla bir yuva kuramazsam ömrümün sonuna kadar onu seveceğimi kavimden yerinin hiç bir zaman gitmeyeceğini biliyorum ne kalbimden söküp atabilirim ne de aklımdan her an her zaman yanımda olan evet aşk bu diye hissettiren bir adam var ve onsuz olma ihtimalini bile düşünmek istemiyorum. Olumsuz şeyleri düşünceleri karamsarlıkları nasıl çıkarabilirim kafamdan yoksa psikolojık destek almalı mıyım lütfen düzgünce yorumlar öneriler istiyorum arkadaşlarım. İyi günler diliyorum yapacağınız yorumlar için şimdiden teşekkür ediyorum.

Neden böyle hissediyorum neden takıntılarım peşimi bırakmıyor?
Cevapla