Genelde erkekler fiziksel görüntüye takılırken kadınlar ise bulaşacağı kişinin katil okmasından korkuyor.
Peki siz bu durumda neler düşünürsünüz?
Genelde erkekler fiziksel görüntüye takılırken kadınlar ise bulaşacağı kişinin katil okmasından korkuyor.
Peki siz bu durumda neler düşünürsünüz?
Yani kadınlara göre özellikle de annelere göre dışarıdaki herkes potansiyel katil ve tecavüzcü. Kadınların korkmasını anlarım ama erkeklerin korkması tuhaf olur bence. Zaten sosyal medyada foroğrafları zoom yapıp hatunun en ince ayrıntısına kadar inceliyorlar
Risk her zaman vardır. Riski azaltmak ise elimizde.
Lakin sıfır risk asla olası değil. Güzel şeylere sahip olmak, risk almayı gerektirir.
Dün haberleri izlerken show TV de çıktı erkekler dış görünüşü kilolu falan olursa diye tedirgin oluyormuş kızlarda kaçırılma tecavüze uğrama korkusu ile buluşmaktan çekiniyormuş gerçekten doğru bir tespit bu arada
ya kaçırılmak mı yoksa dış görünüş mü bence hangisi daha önde kızlar için söylüyorum bunu
Hayır, benim için değil :D
Evet buluşmuştum :D hala arkadaşız
Bu tarz şeylerden pek korkum olmuyor aklıma gelmiyor. Zaten insanların tipinden konuşmasından illa belli oluyor tehlikeli olup olmadıkları 😃halka açık alanlarda da buluşunca da sorun olmaz😂
Eig için teşekkürler
Cevap
9Cevap
Güvenli bir ortam önemli
Hayır bence eğlenceli geçer
Vaktinde buluştum başıma bir iş gelmedi, sanırım şanslıyım:)) erkek arkadaşımla internette tanıştık üçüncü yılımız.
Nerede buluştuğumuza ve samimiyetimize bağlı, onunla buluşmam için sevdiğim biri olması şart. Bilinen bir kafeyse ve beni takip etmeyeceğinden eminsem şans verebilirim. Ama foto da atmam beni ilk kez görür buluşursak
İlk sosyal medyadan tanıştığım kız ile buluşmak için onun şehrine gittim dedim şimdi bir sürü erkek ile gelecek bi araba dayak yiycem neyse ki öyle bir şey olmadı
Novelcim şöyle diyeyim benim için korkutucu bir tarafı yok açıkçası ama dikkatli olunmalı yine de ne olur ne olmaz
Bazıları hiç buluşmadan da öldürebiliyorlar😬😬
Tuhaf olmayan kim var ki 😬😬😂sanal ya da real hiç farketmez. Korkutucu insan dolu ortalık 🤦♀️🤦♀️
Şükür o zaman 😂
☺️☺️
Katil olmasından şüphelendiğim biri ile niye aynı masadayım?
Korkutucu biraz, düşünsene karşındaki kişi farklı çıkıyor
Bize bakan var mı bakalım dönüp bakan bile yok sen ne diyorsun
Ne alaka
@Boşversenebee neyin ne olduğunu biliyorum hayatı beraber göğüsleyecek insan yok zaten beğenen de yok yani beğenen yoksa buluşmada olmaz
Evet 😂 bazen
Güvenmediğim kimseyle ilk buluşmam zaten.
Evet biraz korkutucu olabiliyor✨
Kızın bacım olmasından korkuyoruz
Kalabalık bir ortamda bulunabilirsiniz bence
Bence korkutucu
Korkutmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?