1 yılHiç belli etmem ama çok tedirgin oluyorum. Çünkü buluşma yerine giderken aslında o kişiyi hiç tanımadığım bilgisi ve niyeti bozuksa neler olabileceği canlandırmaları yükleniyor. Hani asla asla asla tenha yerlerde buluşmam kimseyle ama buna rağmen elim ayağıma dolanır, hiçbir şey yokmuş çok rahat çok profösyönel gibi davranırım ama üç buçuğumdur.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılYani bu yüzden bulusmuyorum bile. Sevgilimle eskiden sosyal medyadan tanışıp buluştum. Onu da hemen bulusamamistim. 3 yıl geçmişti, sonra bulusmustum. 3 yıl içinde hep mesajlastik sohbet ettik.
Ama tavsiyem içinize sinen biri ile buluşun.
Ailem var dedim, olmadı istenmedim. Mecburen babaannemin evini kendin evim yerine koymuştum. Bana o gözle bakıyor herkes sanmıştım. Meğerse değilmiş, oraya da sigamadim. Şimdi annemin evine zaten hiç gitmem, babaannemin evine de artık gidesim gelmez. Çünkü soğudum.
Çok üzüldüm, çok ağladım. Hâlâ daha ağlıyorum. Bunları hak edecek kimseye kötülük yapmadım, kötü bir şey düşünmemiştim.
En iyisi evleneyim diyoruz. Herkes böyle dusunur. O da olmuyor.
Şimdi evsiz kaldım. Umarım ailem olmasa bile, umarım evim olur.
Yani demem o ki, insanlara şans vermek gerek, tabiki güvendiğin insanlara. Aile nasıl bir şey gördüm. Demek ki anne baba kardeş değil kendi ailemizi kurmamız daha önemli. Bu hayatta en istemediğim şey yalniz kalmaktı. Ama şimdi yalnız kaldım.
Kendimi çaresiz hissediyorum
Kusura bakmayın kendi sorunlarımı da yazdım ama soruyu cevaplamaya çalıştım
17 Yorumla- 1 yıl
Bosandin mi o kişiden evlenip? Çok üzücü cidden ailenin yanında olmamasi
Cevap sahibi1 yıl@kimizbizbi bosnamadim ama evlenmek de kolay değil. Ama iyi ki en azından ona sahibim
- 1 yıl
Yani aile evine döndüm dedin? Niye döndün kavga anında mi döndün?
- 1 yıl
@kimizbizbi çok karışık yazmış
- 1 yıl
Aynen o yüzden sordum bende
Cevap sahibi1 yıl@Krypto61 anne baba benim varlığıma tahammül edemiyor, neyi sırtıma alayım. Nefret ettirdiler. Siz hangi dünyada yaşıyorsunuz? Bir aileye sahip olmaktan soğuttular beni.
1 yılYok ne korkacak bisey yok bi cafede otururum çayımı içerim sohbet ederim... Yeminliyim zaten baştan konuşurum herseyi 2 saatten fazla zaman ayırmam zaten kafama yatarsa onunda kafasına yatarsa devamı gelir... Ciddiyetsiz birisi ise asla ikinci buluşma olmaz zaten
00 Yorumla
1 yılKendisini beğendirme telaşı yaşayan her insan aynı duygu hislerde olur.
Ama sadece bir kahve içeceğim, sadece sohbet edeceğim, olursa devam edeceğim. Düşüncesiyle buluşmaya gidilirse daha konforlu olur.00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Selam _malesefeylul,
Bu konudaki duygularını çok iyi anlıyorum. Sosyal medya üzerinden tanıştığımız kişilerle ilk buluşma biraz gerilimli olabilir. 🤗 Ben de bazen bu tür konularda bir tedirginlik hissediyorum. Ama şunu biliyorum ki, eğer iletişim kurarken rahat hissettiğim biriyle karşılaşırsam, korkularım genellikle yersiz çıkıyor.
Bence ilk buluşmada kendin olman çok önemli. Güvende hissetmek istiyorsan, kamuya açık bir yerde buluşabilirsin. Ayrıca, bu yeni kişiyi daha iyi tanımak için fırsat olarak görebilirsin. İlk buluşmaları sabırsızlıkla bekleyecek kadar eğlenceli hale getirmek mümkün!😄 Her şey yolunda gitmese bile, en azından yeni bir deneyim kazanmış olursun.
Benzer duygular yaşayan pek çok kişiyle karşılaştım, yalnız değilsin. Güzel bir ortamda, güzel bir sohbet her şeyi değiştirebilir! 💖15 Yorumla- 1 yıl
Sen robotsun robot kal..
- 1 yıl
@garavel_usta üzdün kızı ya
- 1 yıl
@nemünoseboo yok ya üzülmesin, şaka yaptım.
- 1 yıl
@garavel_usta ona söyle bence söylentilere göre hâlâ üzgün
- 1 yıl
@nemünoseboo görmüştür yorumu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
79Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılGenelde insan tedirgin olur in mi cin mi diye gadası
00 Yorumla hayır korku değil yani benim yaşadıgım. yıllar once oyle biriyle İstanbul'da bulusmustum. okeyden tanısmıstık. ama tutuk oluyorsun. ne kadar samimilikte olsa klavye üstünde. gercek hayatta aslında elin adamı/kadını yani. o moda ben gecemedim kolayca
02 Yorumla
Soran1 yılBelki tam kafa dengin değildir diye o samimiyete geçemediniz
Korkmuş ve gitmemeyi düşünmüştüm ama içimden bir ses gitmem gerektiğini söyledi. Gittim ve on yıldır hayatımda. Altı yıldır da evliyiz.
50 Yorumla
1 yılSosyal medya üzerinden tanıştıklarım genellikle hiç buluşma isteği olmayan insanlar oluyor. Ben de ciddi doğru düzgün bir insanla karşılaşmak istediğim için en sonunda kendilerini silmek durumunda kalıyorum. Bir insan onca zaman sosyal medya üzerinden iletişim kurduğu biri ile niye görmek, buluşmak istemez anlamış değilim.
04 Yorumla- 1 yıl
Gayet basit, SM kullanma gayesi bu olmadığı için.
- 1 yıl
@rekreasyonistt Gayesi karşısında ki insanı tanımak ve onunla ortak bağlar geliştirmek değilse neden tanışmak istiyorlar veya yazıyorlar ki o zaman. Ciddiyetleri yoksa vakit kaybı bence.
- 1 yıl
Sosyalleşerek zaman geçirmek için tabiiki. Neden olacak? Herkes alın yazısını sosyal medyada aramıyor ya. Çoğumuz için burası sadece eğlence amaçlı, öyle ciddi veya önemli değil.
- 1 yıl
@rekreasyonistt anladım.
1 yılBu karşındaki ve seninle ilgili sosyal medya da ne kadar konuştuğunuza bağlı mesela biz 3 hafta boyunca konuşup daha sonrasında kafamızda bir profil çizip yüz yüze gelelim demiştik. Karşındakini tanıyabilmekle ilgili bence...
10 YorumlaBen şunu anlamıyorum sosyal medyada konuşuyorsunuz görüşürken neden korkuyorsunuz sonuçta tanışmış vede konuşmuş olduğun kişiyle yüz yüze geliceksin kimse kimseyi birşeylerle zorlamıyor sonuçta hoş bir sohbet ve hoş bir tesadüf korkulması gerekmez bence
120 Yorumla
Soran1 yılMelek sen dünyada yaşamıyorsun galiba
Soran1 yılİki dakika Twitter'da gezinmen yeterli olucaktır
Soran1 yılAbla sen dinazor çağında yaşamana bak her konuda ne boş yapiyorsunuz burada sorun konuşmak mi yani
Soran1 yılAynen kanzi mercimek kadar beyninle önce sen çağdaş dünyadan haberdar ol milattan önce ki yaşamdan kalma gibi konuşma
- 1 yıl
Ya cafe ortasinda kesecek değil seni sacmaliyorsunuz
- 1 yıl
Abla gayet haklı sosyal medya kullanıyorsan o zaman senin de sorunlu biri çıkma ihtimalin var sen de boş zamanlarinda birilerini mi kesiyorsun ne yapıyorsun jsjs
Soran1 yıl@poisonedd1x cafe ortamı zaten dokunulmaz alan dimi embesil ne kadar inanarak boş konuşuyorsun kullandığın kelimeye bak kesicek değil ya seni diyorsun bide mlkisbeyinli
- 1 yıl
Kanka sen bu beyin ile evden çıkma her an bir araba gelip seni kacirir herkes senin peşinde hayran ve sana sahip olmak istiyor😂
- 1 yıl
Ayrıca bu ergen tavrından vazgeç bence yaşın doğru ise hiç yakışmıyor
Soran1 yıl@Poisonedd1x kzm embesl msn harbi bir sktr gt sorumdan daha neyi kastettiğimi anlamamışsn soruda gelmiş burada tatava yapıyorsun kaybol
- 1 yıl
Kanka güzel bir kızda değilsin kimse peşinden koşmaz merak etme 😂
Soran1 yıl@Poisonedd1x bak bak nerden nereye atlıyor embesil jsjsjjs IQ seviyesi bu kadar belli etme resmin bile yok kaybol simdi
- 1 yıl
Valla öyle erkek olsam senin için kessem kessem tirnagimi keserim o da belki 😂
- 1 yıl
Güzellik yok kibar bir kız da değilsin nerden tutsan elinde kaliyor
Soran1 yıl@Poisonedd1x erkekleri bu kadar önemsediğine göre zaten özgüvensiz bir pustsundur en fazla tipini geçtim jsjjsjd
- 1 yıl
Aynen canım hdjfhgjf
Soran1 yıl@Poisonedd1x kendini kibar diye mı görüyorsun yoksa sen mk sjjsjsjjs
Gizli Üye(30-35)1 yılSosyal medyadan tanıdığım biriyle şu an evliyim 2 senelik sevgililik 1 senelik nişanlılık dönemimiz oldu ilk günden beri yakınlaştık 4. ayımızda herşeyi yaşadık bu tamamen nasıl bir insanın karşına çıkacağıyla alakalı
40 Yorumla
1 yılSosyal medyadan üniversitedeyken biri ile buluştum, resmen hayal kırıklığı ile bitti. Fotolarda o kadar maskülen yakışıklı adam bir geldi resmen deminden enerjide , gay mi acaba demiştim. Sonra da kurtulmam baya zaman aldı
00 Yorumla
1 yılKorkarım tabi ya ya düşündüğü gibi biri değilsem felan düşünür insan
10 YorumlaAçıkçası sosyal medyadan tanıştığım biri ile buluşmam.
Devir kötü, bir vahşete de ben kurban gitmek istemem.10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 342 cevap paylaştı.
1 yılSosyal medyayı o amaçla kullanmıyorum. Etkileşim kurmakta çok rahatımdır yani buluşma olmaz ama olsaydı korkmazdım.
10 Yorumla
1 yılMerhaba,
Hayır, korkmuyorum, korkacak ne olabilir ki ama kadınlar dikkat etmeli diye düşünüyorum!
Ben erkeğim!117 Yorumla- 1 yıl
Tövbe tövbe 😅 Erkeğin korkacak bir şeyi yok erkek adam güçlüdür güçlü olmak zorundadır 😅
Ama kötüler var ne olur ne olmaz dikkat etmeli kadınlar 😅 - 1 yıl
Ama o dört buçuk sene evveldi 😅 ne olacak ki 😅canı cehenneme
- 1 yıl
Sadece kadınlar değil, erkekler de dikkat etmeli.
- 1 yıl
Erkekler de etmeli de benim hayatta gözüm yok hiçbir şeyden de korkum yok 😅
Aşktan korkuyorum aşksızlık çıkmasından sahtekar olmasından 😅 harici korkum yok 😅
Erkekleri kandıran da çok ama kadınları daha çok şahsım adına sorun yok 😅 herkes dikkatli olsun - 1 yıl
Kötülerin canı cehenneme 😅
Zuii 😅Ben güçlüyüm baş ederim 😅tersim pistir işittin belki elim ağırdır filan beton derler bana 😅
youtube.com/shorts/QdQjD7JNYiY?si=RZG1P3KKCxKD7nQU
Soran1 yılAbla-abi özelde konuşun ya gereksiz bildirimle doldurmuşsunuz
- 1 yıl
Uyarı yapmış olsaydınız yazmazdı kimse. Bundan sonra yazılmaz..
Saygı önemli, güzel söz söylemek sünnettir tebessüm sadakadır..
Üslubunuz hoş değil..
Abi abla dediğiniz birine emri vaki emir kipi ile konuşmak, sana göre gereksiz olması gereksiz olduğu anlamına gelmiyor...
Özelim kapalı...
Mutlu akşamlar dilerim...
Soran1 yılYorumlardan özele ihtiyacın kalmıyor zaten ne boş yapmışsın
- 1 yıl
Özel ile işim yok çünkü. Teşekkür ederim, boş ya da dolu bilen biliyor Rabb'im biliyor kim boş yapıyor. 😅
Soran1 yılDedi hatasını bilip susmak yerine sayfalarca açıklama yapan adam
- 1 yıl
Üslubunuz biraz daha güzel olsa daha güzel yazabilirdim.
Kişi geldiği gibi ağırlanır ve uğurlanır.
Kusura bakmayın lütfen. 🌸
Mutlu akşamlar da diledim. 🌸 - 1 yıl
Rahatsız etmeyelim Zuii 🌸Sende öylesin EyvAllah 🌸🥰
İnternet & Teknoloji konusunda 397 cevap paylaştı. Valla heyecan oluyor biraz ama zaten o kişini numarası oluyor, ilk karşılaşma biraz değişik oluyor. Ben çok kez yaşadım, güzel arkadaşlıklar olabiliyor.
00 YorumlaDoğru insanı bulacağın yer tuvalet bile olabilecekken sosyal medyanın 1 önemi yok. Önemli olan o doğru kişiyi bulmak. Gerisi hiç önemli değil. :)
00 YorumlaHayır korkmuyorum. Konuşmaya başladıktan hemen sonra tanışmak biraz tuhaf olur. Belli bir süre tanırız birbirimizi sonra görüntülü konuşuruz alışır ardında buluşma ayarlarız.
00 Yorumla
1 yılkorkmaktan ziyade henüz gitmeden utangaçlık, tedirginlik hissi geliverir bunu iyi ya da kötü anlamda tanımlayamam tam olarak fakat sonrasında vakit geçtikçe açılırım.
00 YorumlaKuytu köşe ıssız yerde buluşmazsan ya da direk evde ya da otel odasında buluşmazsan ya da direk aracına binmezsen korkup tedirgin olunacak bişey yaşanmaz
00 Yorumla
1 yılYani bunu kadınlara sormuş olsan da bie erkek bakış açısıyla anlıyabiliyorum. Yani neyin iti kopuğu belli değil, o yüzden gergin olmanızı anlıyorum
Ama partnerinizin de size güven vermesi gerekiyor. Eğer o güveni veremiyorsa hiç o topa falan girme00 Yorumla
1 yılSosyal medyayı bu tarz amaçlar için kullanmıyorum, bana ters.
11 Yorumla
Soran1 yılBu amaçla herkes kullanmıyor zaten bazen spontane gelişiyor
1 yılHerkese açık alanda buluşmak korkutmuyor. Tenha yerlere gitmemek yeterli. Ev, otel gibi.
20 Yorumla
1 yılÖncesinde görüntülü konuşurum. Hayal kırıklığı olmasın diye.
20 YorumlaSosyal medyadan tanıştığım çok az insanla buluştum, onlar da işyerime gelip oturdu o yüzden hiç korkmadım çünkü deplasmanda olan onlardı 😅
00 YorumlaTabii korkarım ertesi sabahı uyanabilecek miyim millet kolumu bacağımı farklı yerlerden mi toplayacak soru işaretleri bunlar korkutucu ürperdim😱😱
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBen şahsen bugüne kadar öyle bir deneyim yaşamadım ama korkulacak bir şey olduğunu pek düşünmüyorum çünkü ilk buluşma genelde herkesin olabileceği yalnız olmadığınız bir ortamda gerçekleşir onun için korkulacak bir şey olduğunu düşünmüyorum
00 Yorumla
1 yılKızlarda oluyo genelde. Ben 3 baskın karakter gördüm ama, sanal tanışıp da reelde benim heyecanlandığım. geri kalanlarda rahattım
00 Yorumla
1 yılSosyal medyadan tanışıp buluşacaksam kalabalık yerleri tercih ediyorum genelde. O sebeple de korkmamı gerektirecek bir şey olmuyor
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 670 cevap paylaştı. Hayır hiç de korkmadım @TeomanŞarkısı ablam ile güzelce buluştuk yüzüne bakınca seni mutlu ediyor çok tatlı birisi kendisi 🤗
00 YorumlaYok yahu çok iyi arkadaşlar edindim. Niye korkacaksın ki
04 Yorumla
Soran1 yılTamam abi
Soran1 yılAynen kanzi
1 yılYa kocası basarsa diye ince bir ürkme olmuyor değil...
02 Yorumla
Soran1 yılYok anasının artk
- 1 yıl
:ppp
1 yılKorkmuyorum çünkü zaten herkesle görüşmem, ama ciddi bir ilişki durumu varsa kesinlikle görüşmek isterim.
00 Yorumla
1 yılAh ah değişme yaramı keşke buluşabilsem tango uygulamasının 26 yaşında bir bayanla tanıştım ama maalesef Türkiye'de bense Almanya'da
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 457 cevap paylaştı.
1 yılOyle bir korku hic yasamadim..
Cunku sanalda kimse ile gorusmuyorum 😎😎😬
11 Yorumla- 1 yıl
Aynı beenn
Hayır ne korkucam. Güvenmiyorsam uzak dururum, buluşmam..
10 YorumlaO gerginlik heyecan oluyor evet ama bulusmadan sonra engel yer miyim gerginliği daha fazla oluyor skeipamxa
20 Yorumla
1 yılYo korkmuyorum. Çok kez buluştum sosyal medyadan tanışıp.
00 Yorumla
1 yılTanışsak zaten arkası gelir korkmaya gerek yok yine de temkinli olmak gerekiyor
00 Yorumlaneden korkulur ki biyerde buluşup bir kahve içersin alt tarafı
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılGüvendiğim kişilerle buluşurum o yüzden korkmam
00 Yorumla - İnternet & Teknoloji konusunda 527 cevap paylaştı.
1 yılSosyal medyadan tanıştığım kimseyle buluşmuyorum bu nedenle korkmuyorum
00 Yorumla Yoo karşıdaki kişi korksun ben niye korkuyom erkeğim ben erkek adam korkmaz
00 Yorumla
1 yılHayır niye korkayım. Aslan gibi karşısına çıkarım ister beğenir ister beğenmez beni bağlamaz
00 Yorumla
1 yılYooo normal bir buluşma benim için, çokta korkulacak bir şey yok.
00 YorumlaSosyal medya arkadaşlıklarini hiç sağlıklı bulmuyorum reelde bile arkadaş konusunda çok seciciyim
00 Yorumla
1 yılEvet çünkü ve sosyal medya ve reel çok farklı genelde
00 YorumlaGüven vermediyse karşı taraftaki kişi buluşma. Kalabalık bir yerde buluş.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEvet ya kendini yalan tanıtmış biriyse, işler yolunda gitmezse devam etmek istemezsem ya başıma bela olursa vs, kimseyle de konuşmuyorum zaten bu yüzden
00 Yorumla
1 yılHayır neden korkayım ki korkmak doğru ve ulaşmamız öğrenmemiz gereken şeyleri görmeye engel olur
00 YorumlaHerhangi bir nedenle güvenmediğim biriyle zaten buluşmaya gitmem..
00 Yorumla
1 yılE haliyle korkuyor insan fotoğraftaki kişi ile karşındaki kişi aynı değilse
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 318 cevap paylaştı.
1 yılHayır korkmam yeterince güven sağlamadı ise zaten görüşmem
00 Yorumla İnternet & Teknoloji konusunda 1,7b cevap paylaştı. Kanka çoğu ordan artık zaten gece clube gidicek arkadaşları yoksa nasıl bulucağız
Nasıl konum atıcaklar01 Yorumla
Soran1 yılTamam kanzi
Gizli Üye(25-29)1 yılHergün birileriyle buluşup çakışıyorlar işim olmaz.
17 Yorumla- 1 yıl
Abd mi burasi bir kizla flort etmen icin bile ust seviye bi erkek olman gerek kizlar kimseye bakmiyor
Cevap sahibi1 yılSen beceriksizsen kazanovalar napsın.
- 1 yıl
Benim gibi yakisiklida is yoksa baskalarini dusun sen
Cevap sahibi1 yılValla o senin beceriksizliğin. Bizzat tanıdıklarım var. Sana yol öğretemicem burada 😂
Soran1 yılSorduğum şey başka ama abla yinede sen bilirsin
- 1 yıl
Yav hehe onlar seni kandiriyiler bacim
Cevap sahibi1 yılSen rüya görmeye devam et 😂
Gizli Üye(30-35)1 yılYeni biri ile burdan veya Instagram tanıştım randevuya çağırıyor gideyim mi sorusu sorsan daha iyi 😂
12 Yorumla
Soran1 yılBen tanışmadım la genel görüşü merak ettim
Cevap sahibi1 yılHe anladım ben temkinli yaklaşıyorum en son dateye gittim kadın evli çıktı 1 aydır konuştuk sıkıntı olabiliyor bazen.
1 yılKonuştugun kişiye baglı tabii
ama kadınlar için daha zor gibi sanki00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen kendimden başka kimseden korkmam ki 😁cidden
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılHiç sosyal medyadan birisi ile çıkmadım. Ama İspanyol olursa çıkarım bfjendbdn
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılKorkacağım insanla buluşmam ya ne saçmasınız
03 Yorumla- 1 yıl
Önce gizliden çık knk sonra konuşursun bu konuyu mdmdmx
Cevap sahibi1 yıl@mathmaxeil al işte bi a ptal daha vardır bir sebebi takılma sen güzelim
- 1 yıl
Kelime hazneni biraz daha geliştirip hakaret etmeden nasıl cümle kurulur öğrenmelisin knk
Niye korkacaksın apartta buluşanlar korksun kalabalık bir yerde en az 2 ay tanımalı iyi insanı
00 Yorumla
1 yılBen güvenmeden asla buluşmadığım için korku olmuyor
10 Yorumla
1 yılKorkmuyorum utanıyorum
10 Yorumla- Devamını Gör (77)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer