Sanırım birisi bana aşık oldu ama daha güzel kızlar varken neden kalbini bana verdi ki?

Ya bilmiyorum o beni her şeyimle seviyor
Bazen içimde ona sormak geliyor neden beni seçtin diye çünkü tanıdığı çok kız var ve onlar çok güzel

Bende güzelim ama yani demek istediğim onlar süslenir sosyal medyada aktif olur falan ben hep kendi halindeydim

O çocuk bana ilk gördüğü günden beri çok derin bakıyor ve ardından kuzenim dedi ki o herkesle flörtleşiyor

Sonra kuzenime sordum biz konuşmaya başladıktan sonra flörtleşmeye devam ediyor mu diye hayır etmiyor senin adın geçimde bile çocuk değişiyor derin bakmaya başlıyor dedi

Mutlu oluyorum gerçi yine de kendimi kontrol altına alıp fazla duygulara kapılıp üzülmeyi önlemeye çaba gösteriyorum

Zaten şimdi bana yazmasa bile üzülmem ben kolay bağlanıp seçemem
Güncellemeler
+1 yıl
Bana hep iyi şeyler diyor en son tatlısın doğalsın komiksin ve de saf temizsin bu birinde ender görünen bir şey
Sanırım birisi bana aşık oldu ama daha güzel kızlar varken neden kalbini bana verdi ki?
Cevapla