Hoşlandığım kişiyi çok güzel bir kız kaptı, hiçbir erkek beni sevmeyecek mi?

hoşlandığım bir çocuk vardı. o kadar umut ettim o da bana karşı iyiydi ama güzel bir kız geldi her şeyi mahvetti. kaptı resmen çocugu. e nasıl olsa benden bin kat güzel kız. ben yanında böcek gibi kalıyorum. anlamıyorum biz çirkinler neden dünyaya geldik itilip kakılmamak sevilmemek çile çekmek için mi dünyaya geldik? yazık değil mi bize ya ömrüm boyunca hiçbir erkek bana aşık olmuycak bunu bilerek yaşamak çok zor.
Hoşlandığım kişiyi çok güzel bir kız kaptı, hiçbir erkek beni sevmeyecek mi?
Cevapla