Selammmss ✌️
çok hararetli bir tartışma içindesiniz, ne olursa, ne yaparsa aranız pamuk gibi olur?

Selammmss ✌️
çok hararetli bir tartışma içindesiniz, ne olursa, ne yaparsa aranız pamuk gibi olur?

Bir anda böyle sen haklısın kıvamına gelirse durum yumuşarım. burada sadece sevgilimin haksızlığı söz konusu değil, benim de haksız olduğum durumlar elbet olacaktır. Onları görüp orta yolda buluşursak eğer sorun çözülmüş olacaktır
Sevdiğim boğa burcu ve yeter diyorum , üzülüyorum diyip ağlamaya başlayınca tamam diyor yumusuyo biraz gibi ama değil sadece uyuyan ejderha içine kapanıyor o tartısmanın sonu gelene dek tartışmaya devam ediyoruz sonra bir şekilde sakinleşince gönlünü alıyorum barısıyoruz
Şey yani, evet. :D boğa bu öfkelenirse kötü sonuçlar doğurabilir
Tartışıyorsam tartışıyorumdur her şey oldugu duygu içinde kalmalı yumuşamam.
Uu çok sertiz 😃
Sertlik degilde aksi durumda yüz göz olunacağı kanısındayım. Sorunlar çözülür şaklabanlıklar yapılır😂
Sorunları sonra çözeriz :D daha önemli şeyler var
😂
Tesekkur ederim🌸
Rica ederim nussknacker’im 😅🌸
Askdjjsjs dur iltifatli bi soru vardi oraya gidip yazayim😂😂😂
shsjjsjs :D hey bu bize özel
Öyle büyük bir şey yoksa, kısık bir sesle "aşkım" diyişi var.. Dünya duruyor, tartışma durmuş çok mu..
🙈🖤
Teşekkür ederim bitanemm.. 😘
Rica ederim bebeğim 😘
Cevap
47Cevap
Böyle hafif bir şekilde taciz ederek sevgi sözcükleri söylerse dururum😂🙈
Şaka bir yana ben susarım çünkü yine beni bırakıp aylarca hatta yıllarca süründürmesinden kendisinden alıkoymasından geri bırakmasından korkarım
Sen haklsın derse olay biter. Anında yumuşarım canımsın filan derim
Seni seviyorum demesi sarılması yeter.
Beni öperse her şeyi unuturum
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Beni idare etmektense, içtenlikle, konumuz her ne ise daha da inatçı ve kararlı olursa hayranlıkla tavrını izlerken konuyu unutabilirim kesinlikle.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Beni sakinleştirecek sihirli kelimeleri söylerse tamamdır.
sarılması sanırım bana..
bu aslında konuşmayalım sakinleşelim demek :)
Tartışırken bile çok güzelsin çok tatlısın derse ben okeyim😃
Ama basit tartışmalardan bahsediyorum tabisii
Balhaatunn: “ayyy şapşaaal” 😅
😂😂max tepkii
Zirvedeyiz yine :D
🌟🌟
Tam bi aşk meleği gibisin ya.
Belimden tutup kendine çekip öperse ne söylediğimi bile unuturum.
Tabii ondan sonrası neresi bilinmez 😃
Şşşşttt kimse duymasın😄
Yok canım biz bizeyiz 😅
Evlenince tartisiriz zaten bizde bunlar sadece hayal henüz ah işte var bi hayaljmiz
tamamdır 😅
Senin burcun nedir abla?
Boğa 😃
Hm çok severim yükselenin pekj
İkizler 😬
Olsun yine burcundan kapmışsın bak aşk şeyini😚😚
Aslında tam emin değilim, ikizler Burcu mu yükselenim :D inşallah değildir
Doğum saatini bilmiyorsun galiba
Yok yani sabah 5 diye biliyorum ama hesaplama siteleri hep farklı söylüyor
Hm yorumcu. com sitesine bak bir de
Dudaklarıma yapışırsa tartışma biter, kavga başlar.. 😬😬
O tatlı dili yok mu o tatlı dili... Kobrayı deliğinden çıkarır, kobrayı! Bir tatlı sözü, bir şirince halleri bitirir anında.😄
Uuu woow 😃
Bi anda çekip dudaklarıma yapışıp " Bırak bunları gel sevişelim " derse yumuşarım😄🥰
Yok böyle bir yumuşama 😃
Olabilir, umudu kaybetmeyelim 😃
Konu kapanması için tek yapması gereken hatasını kabul etmeli, gereken ne ise son vermeli. Kendine çeki düzen vermeli. O zaman bakarım duruma göre belki yumuşarım yok ıhh imkansız. Öyle sarılmakla öpmekle konuyu dağıtamaz.
Sarilirsa, öperse, guldurecek hareketler yaparsa 😂 ay aklima geldi sapsal ya
shsjsh 😃
Sarılıp başımdan öpüp bana yiyecek bir şey alırsa dkhdjd çikolata cips falan 😅
shshsh gözümün önüne geldi :D
Sevgilimle tartışırken, ne olursa olsun beni yumuşatamaz. Sevgilimle bir tartışmamsa, zaten olmaz. Sevgili diye bir kavram, lügatımda olmaz, olamaz.
Çok ciddi tartışmadık zaten ama tartıştığımızda alttan aldığı zaman ben de yumuşuyorum iltifat ediyor bir de o zamanlar yumuşarım hiç bir şey söyleyemem 😅
Babasi veya abileri gelirse.
Sonucta delikanli adamız. Gidipte ailesinin yaninda kiza bagiracak degiliz ☻
Sarılması ve sinirliyken bile beni sevdiğini hissettirmesi, gözlerime o an bile aşkla bakması ve dudağıma yapışması 🤩
Tartışma konusuna bağlı, eğer karşımdaki haksızsa haksız olduğunu kabul ederse. Fazla uzatmam.
Sarılırsa ve seni seviyorum lütfen tartışmayalım derse hemen yumuşarım ki kızlarla kolay kolay tartışmam. Nazik olmak önemli kız erkek ilişkilerinde
Asla yumuşatamıyorum o an yapılan söylenen her şey aksine daha çok sinir eder. Öfkemin geçmesi lazım sanırım
2 elini göpsüme yaslayıp kafasını da göğsüme koyup dinlenmeye başlarsa yumuşarım, ağlayadabilirim.
Hep yumuşak olurum zaten düşmanım değil sonuçta karşımdaki, her zaman ayarında davranırım.
Kolay kolay tartışmam ben. Tartışsam da uzatmam alttan alırım , sakinleşince efendi gibi konusurum
Aniden öpse mesela, o an biter tartışma, hemen yumuşarım, anında
Hahahah güzel soru.
Sert kavgalar tutkulu biter
Benimle konuşup beni sakınleştirirse ya da alışveriş vs yaparsak
Dudaklarıma yapışması kâfi 😄 Gerisi bende..
Fransızlar, İngilizler... Öpücükler 🤪
Sakin bir ses tonuyla aramızın iyi olmasını istediğini belirten bir cümle ya da davranışını görünce
Çocuksu bir bakışla, bir kelime söylemesi herşeyi eritir.
seviyorum derse ya da o sevgi bakışını atarsa, öperse, musumca bakarsa dayanamam yumuşarım
Vefasini kanitlarsa biter tüm kavgalar tartışmalar.
Ben sinirliyken ne yapsa işlemez bana yumusamam o yuzden
Ah bir tatlı gülüşü bakışı gülüşü var ki dağı taşı dize getirir beni getirmiş çok mu 😜
"haklısın fıstığım, özürdilerim" deyip öpmesi kedi gibi mır mır olmam için yeterli
Haklısın fistigim😂😂
Ööö çok komik 😂
😂😂
Haklıysam haklı olduğumu kabul ederse ya da sıkıca sarılır öperse yumuşarım.
Hiç sevgilim olmadı ama bence bir anlık uzun bir sessizlik olsa biraz yumuşarım sanırım.
Kafamın esmesine bağlı😅birşey olmasına gerek yok.
Tartışma başladımı, keserim hemen. Ölü taklidi yaparım. En fazla 2 dk sonra her şey biter🤗😂😂
Tatlı tatlı bakarsa bende ipler kopar, tartışma biter.
Bi anda aramızda romantik b
bşyler olursa yumuşarım 😄
Şöyle kendine çekip öpüşürse ellerini bir yerlere götürürse yumuşarım
Yiğit Özgür'e atıfta bulunaraktan ve umarım karikatürü bilen vardır.
-boş ol, boş ol
Kadın bir anda gömleğini yırtarak göğüslerini gösterir.
-boboşov
Yavrum diyip dudağıma yapışırsa ben iptal. 😄
erkeğim dediği anda bende ipler kopuyor saçma bir ruh haline bürünüyorum
cok koyu bir tartismaya girsek ve o an agladigini belirtse sert bir kayaya carpmis gibi bir anda duraksardim. merhametle dolar onu teselli etmeye gecerdim.
Sarılıp öperse pamuk gibi olurum
Ağzını burnunu kırarsam, kan gelirse
Hahaha abartmasan mı
Aman aman enişteyi uyarmak lazım :D sinirlendirmesin seni
Sustum 🙊😃
Hararetli bi tartışma anında çok gerginsem canım ya, tatlım ya, bebegım ya vs gıbı söz söyleyip şefkatle sarılması konuyu uzatmadan bitermemi sağlar..
Şahsi fikrim kadınları böyle bir durumda sakinleştirmenin bir yolu yok, erkekleri çok kolay sakinleştirebilirler ama
Tatlı tatlı hareketler yaparsa. 😃
Maymunculuk 😅
Bir anda beni belimden çekip "sevgilim sevişmek varken neden savaşıyoruz" deyip öpse 🥰🥰🥰😳😳😳
Hararetli tartışmalar seks ile bitmeli o burun buruna geldiğin an bı taraf hamleyi yapıp öpmeli
Neye sinirlendigime bagli ama sarılcak o an sonra diner bence ainirim
Genelde sakin taraf ben oluyorum
Sarılınca olabilir
para vercem sus derse.
Birden dudaklarıma yapışırsa yumusayabilirim.
Niye ben yumuşuyorum o yumuşasın önce.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?