- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, ben bu tarz evliliği yanlış buluyorum yani lafı çok uzatmaya gerek yok. İsterse bir dünya onun olsun, eğer siz onu gerçekten sevmiyorsanız ve bir çekim hissetmiyorsanız evlenmeyin. Her şey para değil bu hayatta. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılTamam, sevmek önemli ama parasız da olmuyor. Aşk karın doyurmuyor. Parasızlıktan yüzünden evlilikte problem yaşayan insanlar da var. Devamlı kavga gürültü olacağına bence bir değerlendir. Zaten adam, epeydir sevdiğini diyormuş. Sevmese vazgeçerdi. Sevmek bence sadece üzer. Biri, bana "Bu hayatta sevmeyeceksin, sevileceksin." demişti. Hatta biri değil, birileri demişti. Bunu diyenler de evli kişiler ve evliliği iyi giden kişiler.
Bir de Türkiye gibi bir ülkede yaşıyorsan hepten hayat zor. Onca okumuş ve kendi mesleğini yapamayan veya özelde sürünen kişiler var. Ben olsam kaçırmazdım. Hadi burada iyi bir mesleğim olsa mesleğimi bırakmak istemezdim ama yoksa evlenirdim.
06 Yorumla
Soran+1 yıldevlet memuruyum canım .. Doktorali bir devlet memuruyum, aldigim maas 10bin.
Cevap sahibi+1 yılKarar senin. İşinden memnunsan ve kaybetmek istemiyorsan evlenme. Hayatın ne getireceğini bilmeden yaşıyoruz. Çok var yani çalışmayıp evlenip sonra pişman olan. Ha yurt dışında kariyerime devam edebilirim diyorsan evlen bence.
Soran+1 yılcok iyi dusunmeliyim. Ona dedim onumuzdeki ay yuzyuze gorusup karar verelim.. Oraya gidersem, zengin bir hayatim olur ama oturdugu yer bir kucuk kasaba.. Harika evi var, mustakil ama cok sessiz. Yani hayatim o olacak Buna hazir miyim, onu da anlamam gerek. Ve eger memuriyeti birakip gidersem, orada bana ne gibi imkanlar sunacak ( gozunde dolar isareti olan emoji olsaydi buraya onu koyardim) hehe
Cevap sahibi+1 yılAynen, çok iyi düşünmelisin. Umarım verdiğin karar ne olursa olsun mutlu olursun.
Soran+1 yıl❤ saol, sen de mutlu olursun umarim
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim. İnşallah... 🤲❤️😊
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yıl14 yaş gerçekten çok değil bir de şöyle bir şey var adam yurtdışında Buda çok büyük bir avantaj tek bir şey kaldı adam bakımlı mı değil mi yani erkenden çöker mi
01 Yorumla
Soran+1 yılkel, gobekli, 185 boylarinda ama fit, bakimli
Benim görüşüme göre para için evlenilmez, para her türlü yapılır kendini geliştirerek mesela benim kafam doğuştan ticarete basar, bir de o kadar evi olsa ne olur oturacağın 1 tane 50 yaşındaki adamın kucağına oturmaya değmez s*l*klık yapma dünya ya 1 kere geliyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yıladam fit, yani kel ve hafif gobegi var ama gideri var.. ama elektrik alamiyorum o anlamda bilmiyorum evlenince degisirmi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılÇocukları ve torunları olması belki sorun gibi geliyordur sana ya da yaşı sorun gibi geliyordur bence eş olarak çekim duymuyor değilsin sadece yaşından ve dediğim gibi çocuklarından torunlarından dolayı kendini dizginliyorsun tam olarak kendini veremiyorsun şu an kendi hislerinle düşünmüyorsun dediğim gibi birazcık ön yargı yapmış olabilirsin bence çocuk torun ve yaş kısmını bir kenara bırakıp direkt olarak onun karakteri ile ilgilen Eğer gerçekten bir çekim duymuyorsan hiç çekim duymadığın biriyle evlenme ne olursa olsun çünkü herkes biriyle evlenmek zorunda değil ancak ben rahat etmek istiyorum maddi olarak manevi olarak mutlu huzurlu yaşamak istiyorum diyorsan bir şans var çünkü çocukları zaten sizinle yaşamayacaktır maddi olarak da bayağı iyi birine benziyor seni de seviyormuş bu devirde herkesin başına gelebilecek bir şey değil En azından görüş birazcık onu tanımaya çalış hiç içinden gelmezse de zorlama kendini
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Bence yas farki vs ne bilim sadece maddi sebepten evlilik varmis gibi geldi ikinizin bi aure sonra birbirine sahip cikabilcegini sanmam ayrica 36 yasindayken sana babane diyen torunlarin olcak ben 31 rim birak torunu evlenmedim cocuk dahi yok 36 da torun sahibi olcam ha vaybe kulaga hic hos gelmiyo
01 Yorumla
Soran+1 yıloyle zaten, babaanne diyecekler😁
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bence evlenmen çok mantıklı, Aşk evliliği olmayacak zaten. Ekonomik özgürlüğün seni ileri götürür. Kızlarıda evlenmiş, senin bakmanada gerek yok. Adam biraz fiziksel aktivite ve spor ile fit olur, senin yaşında 4 yıl sonra 40 olacak, çok fark yok. Anlaşamazsanız direkt boşanırsın.
10 Yorumla
+1 yılAdamin mal varliğini dökmüşsün. Ayrica senin için sevgi önemli olsaydı adamin parasindan değil SADECE YAŞINI yazar, fikir alirdin. Sen adamin yaşini birak para icin gitmeli miyim , gitmemeli miyim? Bunu sorgula..
Adam seni parasiyla ikna etmemiş ama sen parasiyla ikna olmuşsun.00 Yorumla
+1 yılçekim duymadığınız birisiyle maddi anlamda iyi diye evlenip hayatınızın en güzel günlerini heba etmeyin derim
siz bilirsiniz tabi.02 Yorumla
Soran+1 yıl35 yasini gectim bebde hayatimin en guzel gunlerini ona heba etmedim aslinda
- +1 yıl
30 lu yaşlar sanıldığı gibi hayatın sonu değil daha başı :)
hani 50 yaşında filan olsan aman ne yapacaksın duyguyu aşkı mantıken evlen derdim ama henüz gençsin daha yaşlı olduğunu kabul etmiyorum ben 38 yaşındayım ben bile kabul etmiyorum ha içim geçmiş ayrı ama yaşlı değilim :)
sende değilsin daha güzel günlerin var önünde
duygusal anlamda çekim hissetmediğin birisiyle o günleri harcama
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSevdi isen güveniyor isen neden olmasın yaşın evlenme ile alakası yok, Gerçekten sana sahip olacak seni sevecek koruyan güvenilir bir erkek olabilir. Önemli olan karşılıklı anlaşmak değil mi dir.
Her yönü ile sevebilirsin. Sorun olmaz, Burada herkes yaş farkı dese de göründüğü gibi olmuyor o, Önemli olan yukarıda değindiklerim gerisi boş.12 Yorumla
Soran+1 yılaynen.. benim de yasim 36 yani... ben yas farki pek goremiyorum okimizde olgun insanlariz...
Cevap sahibi+1 yılKesin anlaşırsınız, Çok ta görünüşte farketmez zaten, Kafa yapınız görüşleriniz birleşin gerisine bakma.
+1 yılYani neden olmasın ama mesele senle uyum olacak mı çok parası olması seni mutlu edermi eski eşinden neden ayrılmış yani parasının çok olması değil seni çok sevebilecek ya da birbirinize uyumlu olup olmamanız önemli yanında durduğunda huzurlu olabilecekmisin
04 Yorumla
Soran+1 yıleaki esinden benim icin ayrildi :/
- +1 yıl
Adam bildiğin karektersiz imis senide bir başkası icin neden terketmesin
- +1 yıl
Böyle pislik torunu bile varmis
- +1 yıl
Evlen bir süre sonra sende baş tekmeyi al nafakani
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Sen kendini paranın çekimine kaptırmış sin. Bizden destek bekliyorsun o yüzden adamın yeni sözleşmesine kadar bizede anlattın. Sen git ona git. Ruhun tatmin olmasa bile bir miktarda olsa gözün doysun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılAdama ilgi duymuyor hatta irkilecek boyutta hoşlanmiyorsun. Zaten ya da farkı buna engel, çok fazla yani. Para için bile katlanılmaz vacgec, duygular karşılıklı değil çünkü, tek taraflı olacak şey değil...
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı. 14 senede kaç kez karşılaştınız? Onunla birlikte vakit geçirdin mi? Seninle kahve, çay, yemek yedi mi! Kaç defa? Diyorsan hissetmiyorum, o duyguna göre hareket et.
028 Yorumla
Soran+1 yılher yaz karsilastik.. Bu adamla ilk ben 22 yaaindaydim tanistigimizda.. o 36ydi. O zaman evliydi. Biz is sebebiyle tanistik. Ozaman danimarkadaki firmasina turkiye temsilcisi ariyordu dil bilen, seminer vermisti yaklasik 100 kusur kisiye. Ben organize etmistim. Ama oyle kalmadi iste.. Face. den ekledi. Sonra bizim yazligimiz vardi , tam yazligimiza yakin yazlik aldi, yazlari tatile gelmeyi ona gore ayarladi, arkadas gibi davranarak. Yani her yaz gordum bir sekilde. Hep teklif etti, bu sure boyunca..
Soran+1 yılyok animiz falan... her yaz gelecegi zamani bana gore ayarlarken ben rahatsiz oluyordum.. cunku ozamanlar evliydi. Bana yakin olmak icin yazlik almasi rahatsiz ediyordu. Bir de ailemle dahi tanistirmadim onca sure. Yazlari karsilasiyorduk sadece, oturup birsey yapmiyorduk..
Soran+1 yılhep esinden ben isteidgim an bosanacagini soyledi, ah en son aptallik yaptim benim hatam, bu yaz, yazlikta dedimki hep diyorsun bosan madem... adam gitmis bosanmis 1 ay icinde... sonra da evlenecegimizi dusundu... Ben kendimi geri cekince sasirdi.. Şu an aslinda vicdanim da sizliyor
Soran+1 yılozeniyorum ya.. ben de iyi bir ailede buyudum, paraya ihtiyacim yok.. ama ozeniyorum.. onun haricinde adam beni cok seviyor, yani bana bakarken kendimi cok ozel hissediyorum... dusunebiliyormusun bir lafimla esinden ayrildi. bu adam benim mutlu olmam icin herseyi yapmazmi... Gece gece bir uyandim, torunlariyla foto. sunu gondermis, kizlariyla da. Kendini begendirmeye calisiyor surekli. cok katisik kafam
Soran+1 yıladamla yillardir ozel bir arkadasligimiz vardi. Her yaz dertlesirdik. Yani kis boyu zatem haberlesirdik, ama yazin yilin ozetini degerlendirirdik , ve kisin da yazliga gittigimde o da gelirdi. Ama aramizda hic cinsellik olmadi. Isteseydim o hazirdi ama ben istemedim. Bu sekilde 14 sene gecti. O cocuklarini buyuttu. Bu 14 sene icinde hep bana imkansiz askim diye seslendi. cunku imkansiz yapan ben oldu, evlenmek istemedim. Onu bir dert ortagi beni seven biri olqrak sevdim oyle. kalsin istedim. Ama simdi artik o bir lafimla gitti bosandi. Ve birseyler bekliyor
Soran+1 yılherseyimi biliyor buarada. Erkek arkadaslarimi, yasadigim hayal kirikliklqrini. Ailemi is ortamimj.. Kimseye anlatamadiklarimi ona anlattim.
Soran+1 yılhayir
Soran+1 yılcocuk dusunmuyorum
Soran+1 yılya ne sacmaliyo4sunuz... suanki devam ettirdiginiz iliskinizi devam ettirirsiniz ne demek.. kafaniz iyi mi.. erkek arkadaslarimi anlattim yazdim. yani gecmiste var olan arkadaslarimi. Yani biriyle sevgili oluyordum, yurumuyordu anlatiyordum.. vb... soylediginiz cok ayip..
Soran+1 yılbir iletisim sorunu yasiyoruz seninle.. ne demek istedigini anlayamiyorum
Soran+1 yılhaha b. kunu cikarma istersen
Soran+1 yıl😂😂😂 trskkur
Soran+1 yılinsallah dogru karari veririm✌😊
Çok yaşlı ama ya cinsel anlamda seni tatmin edemezse ne yapacaksın acaba. Ama senin derdin para sadece çok istiyorsan evlen ama ilerde senin eksiğini tamamlayamazsa pişman olursun.
00 Yorumla
+1 yıl14 yaş fark çok bence. Onun dışında, mantık evliliği evet olabilir, mantıklı ancak çekim duymadığın bir kişinin tenine dokunması, bunlar iyi şeyler değil. Para için katlanılmaz yani...
00 YorumlaEvlenirsen durumun konumun statun gelişir fakat bir zaman sonra eksiklik hissedip boşluğa düşeceksin duygu, his, çekim arayacaksın.. tanımaya calis özellikle gözlem yapmanı öneririm..
00 YorumlaDanimarka’da çalış seninde olacak şeyler araba pahalı mı orada. Bahsettiğin kişiyi sevmiyorsun. Neden evlenesin ki onunla?
02 Yorumla
Soran+1 yılbenim danimarkada oturum iznim var. Ama oraya yanliz gidip calisacak cesaretim yok
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Bence dikkat et kızları ya da torunları seni ortadan kaldırabilir o büyüklük de para için yapılmayacak şey yok
10 Yorumla
+1 yılDesene adam yürüyen holding bak kap ta gelmiş menkul. kiymetlerden sana ohhooo kacirma derim sjsjsjsjs
00 Yorumla
+1 yılEvlen hiç düşünme burada koca bulmak ta bı okadar zor bari mantık evliliği yapmış olursun ileride güzel bir hayat yaşama fırsatın olur
00 YorumlaSatır satır mal mülk saymışsın ama tek kelime sevgi yok
Ömür geçmez öyle havadan kavga çıkar01 Yorumla
Soran+1 yıladamin zenginligi zaten yillardir konusmama bas sebep. Ve bana deger vermesi. Esinden bosandi benim icin, danimarkadan turkiyeye tasinma plani yapti, bir otel satin alarak, ben ozaman dedimki "danimarkaya tasinma planim var" ozaman dediki tamam, ozaman danimarkada devam edeyim, hissedari oldugu sirketi komple satin aldi, hissedar kalmadi. Adim adim ne ist3diysem yapti.. Sonra madem oylr esinden ayril dedim, birkac ay icinde bosandi.. simdi de evlenmek istiyor.. Ama ben kaciyorum, zaman ver bana biraz dedim.. tamam dedi. Zengin ve bana aşık olmus ( neyime asik ildu ben de şaskinim) ama benimsemis, belki de kolay isinamiyor insanlara, yillardir benimle evlenmeyi kafasina takmis. Ve azicik uzaklassam, olmayacak desem cirkeflesiyor.. o da kotu.. korkutuyor ozaman biraz beni. Yillardir kopamama nedenim de bu.
Sevgi derken adam uzun boylu fit ama hafif gobekli ve kel.. bana dokundugunda tuglerim urperiyor anlamsiz..
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Gizli Üye sayın abla genç kadınsın yaslı dedeyle ne işin var zengin hem aldatır insan yerine koymaz mercedes bmw si var dion kek gibi manıta avlar :D sende bakarısın aldatıldında
00 Yorumla
+1 yıleşine bunları yapan sana da yapar sakın emin olmadan bi şey yapma
02 Yorumla
Soran+1 yıl50 yasina gelmis.. bundan sonra bence sanmiyorum
- +1 yıl
7sinde neyse 70inde o
+1 yılEvlen hayatın kurtulsun işte ye iç suç gez hayatı yaşa
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılKendi yaşıtların varken napacaksın kartolozu🤣
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 817 cevap paylaştı.
+1 yılPara üzerine olan evlilikten huzur alamazsın bence mantık evliliği değil de aşk evliliği yapsan daha iyi olmaz mı
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılZenginliğine takılma ona karşı duyguların varsa olabilir aranızda uçurum yaş farkı yok
00 Yorumla
+1 yılSizin tercihiniz bir şey diyemeyiz ama çekim duymuyorsan evlenme
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yıl50 çok büyük ya, üstelik çekim duyulmayan biriyle olmak eziyet gibi
00 Yorumla
+1 yılAbla gömü bulmus gibi seviniyorsun. Tanıdıgın bırı galıba 14 yıldır sevıyorum demiş adam sizi. Birşeyler hıssedıyorsan evlen, ama paraya doyduktan sonrası da var. Senın tercıhın. Ilk evlılıgın mı?
02 Yorumla
Soran+1 yıl35 yaaindayim canm , yasitiz seninle. Abla demene gerek yok yani😂 evet hic evlenmedim
- +1 yıl
Abla manasın da demedim abı abla denır ya o manada.. Hayırlısı olsun hakkında senın hayatın sneın kararın tabi.
Gizli Üye(30-35)+1 yılmillete Almancı düşer sana Danimarkalı niye beğenmiyorsun😂
01 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum🤷🏻♀️
Gizli Üye(18-24)+1 yılYaş farkı çok. Adamın parası var diye de kendi hayatını mahvetme
02 Yorumla
Soran+1 yıl14 yastan birsey olmaz canım ya...
Cevap sahibi+1 yılBana göre fazla yaş farkı ama sen sorun etmiyorsan sıkıntı yok
Gizli Üye(30-35)+1 yılher şey mal mülk degil bence kendi denginle evlen o adam cinsel olarark seni doyuramaz
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılbu yasta daha iyisini bulabilir misin sen onu dusun dj
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBende orada yasiyorum kimmis acaba. O degil de bu para icin evlenenler var ya bi tiksiniyom iyyyy
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılParası için evlenilir aşk içinse olmaz yaşi bitmiş zaten bi kaç yılı var
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılBu saatten sonra mantık devreye giriyor sen bilirsin
00 Yorumla
+1 yılZaten once maddiyatindan sonra cekim duymuyorumdan bahsettin🤦🏼♀️😂
02 Yorumla
Soran+1 yılzenginligi etkiliyor beni canm... ama yanyanayken o bana aşik gibi davraniyor ama ben hicbir hissim yok... xamanla gelir mi bilmiyorum...
- +1 yıl
Uzak dur
Git evlen valla bak zenginse kaçırma Mercedes diyoz yaaa villa diyoz😂😂
00 Yorumla
+1 yılKendini tanırsın, 15 yıl sorun olmaz, sonra gözün dışarda olmayacaksa evlen...
00 Yorumla
+1 yılgjshkgjsdöghsjdhgjksdgh servet dökümünü çıkarmışın. aferim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 301 cevap paylaştı. Çocuğu yaptığı an seni kapıya koyacak.
02 Yorumla
Soran+1 yıl3 tane cocugu var daha ne cocugu🤦🏻♀️
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılSen kararsizsan ben evlenebilirim onunla
02 Yorumla
Soran+1 yıl🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
- +1 yıl
ya da onunla evlen beni şoförün yap
Çekim duyduğun birisi var mı?
011 Yorumla
Soran+1 yılyok
Soran+1 yılonun sevgisinim yetecegini dusunuyor.. tek istedigi benim suanda
Soran+1 yılben ne yaoacagim ya :(...
Soran+1 yılElhamdurillah Muslumanim, niye
- +1 yıl
İstihareye yat. Onunla evlenirsen hayır lımı değilmi bir işaret bekle. Görene kadar devam et. Başkada ne söylesek boş gelir. Evlenme deriz belki sana iyi bir eş olacak belki ilerde karşına kötü birisinin çıkmasına mani olacak belkide evlenirsin mutsuz olacaksın. Bunu biz kestiremiyoruz. Çünkü hepsindende bol miktarda örnek var.
Hakkında hayırlısı olsun 😊
Soran+1 yılnasil yatabilirim.. onu duydum ama tam bilemiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılMantık evliliği yap
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılSenin hayatın senin kararın.
00 Yorumla Mantık evlılıgı yap
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılVay be ne adamlar varmiş 😜
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılBence yas olarak buyuk
00 Yorumla
+1 yılGit bir görüş onu var bunu var diyorsun
00 Yorumla
+1 yılGideri varsa bi düşün
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılİnşallah o adamla hiç mutlu olamazssın.
01 Yorumla
Soran+1 yılneden
+1 yılbir şans verin bence..
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSatlık mısın? Hep pqradan bahsetmişsin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen evlenilecek kadın değilsin. Paragöz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTürk kadını için ölçü para, şaşırdık mı hayır
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaska kim ne yapsin seni ya
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGit evlen ye paralari
00 YorumlaAdamimi alcan mal varliginimi
00 YorumlaEvlenirsen aldatirsin sen bu adami
01 Yorumla
Soran+1 yılbenim libidom dusuk, o yuzden evlenmedimaldatmam
+1 yılSen istemezsen ben evlenebilirim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı.
+1 yılParaya malına mülküne çekim duyuyorsun sanırım
00 Yorumla Bi sansini dene.
04 Yorumla
Soran+1 yılaramizda cekim var bu hissediliyor.. kendini zor tutuyor karsilastigimizda.. ama omzuma koluma elime vs dokundugunda bir hosuma gitmeyen his aliyorum.. yani tuglerim olumwuz anlamda diken diken oluyor
- Devamını Gör (17)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer