Yeni evliyiz, 10 saat çalışacağım bir işe gireceğim. Birbirimizi görmemek bizi uzaklaştırır mı?

Eşim vardiyalı çalışıyor.

Benimde gireceğim iş sabit 8 6 arası.

Çoğu zaman birbirimizi göremeyeceğiz. Ev alacağız diye böyle düzen olacak. Sizce birbirimizi görememek bizi uzaklaştırır mı, araya soğukluk girer mi?

Yeni evliyiz, 10 saat çalışacağım bir işe gireceğim. Birbirimizi görmemek bizi uzaklaştırır mı?
Cevapla