Evlencektik ama galiba bu saatten sonra beni istemiyo napmalıyım?

Sevgilime mesaj atıyorum görüldü atıyo cevap vermiyo gidiyo instagramda geziyo. Çok bunalınca dışsrı parla oturmaya gidiyorum sen eekeklerle dolanıyon diyo. Sorunlarımızı konuşmaya çalışıyorum arayım halledelim diyorum yine önemsemiyo ya 5 dk konuşalım diyorum beni perişan ediyo yalvartıyo sonra sinirleniyorum dün bana s. gt derdin başımdan aşkın dedi bende saydırdım beddua ettim evlenince mutlu olama beni kandırdn diye daha dolu beddua ettim sonra geri barışmak istedim yüz yüze konuşalım buluşalımda dedim sonra baktım saat 1 kuzeniyle dışsrda geziyolar 2 saat sonrada işe gitcek uykusuz uykusuz. Bana 5 dk ayırmıyo zorums gidiyo. Sonra dediki anlatsam anlamazsın dedi anlat dedim borcu çokmuş yeni işe gircekmiş adamlarla konuşuyomuş. Yarın bir gün evlencem diyo. Evlencez desene benle evlencen dedim beddua ediyon anlayışsızsın diyo. Arkadaşlar güzel güsel anlatmayınca ben napıyım beni perişan edenece konuşsa ben anlarım heralde demi konuşmayınca sorunu benle sanıyorum sonra anlayışsızlıkla suçluyo konuşmak için kendimi harab ediyorum ya
Güncellemeler
+1 yıl
Bişey söyleyin sizce napıyım
Evlencektik ama galiba bu saatten sonra beni istemiyo napmalıyım?
Cevapla