Hiç sevgilinin olmaması garip bir şey mi, garip değilse neden farklı karşılanıyor?

Yaşımın bir önemi yok. Şu ana kadar hiç sevgilim olmadı ama bunu çoğu insan garip karşılıyor neden yani? Yok işte nasıl olmaz sen kendini kocana mı saklıyosun bilmem ne bilmem ne saçma sapan cümleler sanane arkadaşım ben belki beni gerçekten seven beni tamamlayacak birini bulana kadar sizin gibi her önüne gelenle çıkmayan biriyle olmak istiyorum nesi garip garip bunun
Hiç sevgilinin olmaması garip bir şey mi, garip değilse neden farklı karşılanıyor?
Cevapla