
Yok diyince neden 100 kişiye yazıyor damgası vuruluyor?
#LovecezaM

Ya bırak olmasın ne olacak böyle ciddi işleri insan istemez ise olmaz yani zorlamaya gerek yok benim de yok mesela bana da hadi lan ordan falan diyorlar umursamıyorum
Cezam paragraf yazmaya gerek duymuyorum. Sadece Amerikalıların bir sözü var 'Damn, fuckk it!' diye. 🌸
Yanlışlık eksiklik değil. Bana göre fazlalıktır..
Cevap
9Cevap
Kesinlikle eksiklik. Bu devirde sevgilisi olmayan da ne bileyim.
Cok saçma di mi.
Belki dinlenmek istiyorsun, belki de çok yoruldun kendine zaman harcamak istiyorsun.
Bu neyin çabası.
Boşver sen sana öyle düşündüren kişileri..
bence hayır demek ki kendin için dogru insanı bulamamışsın
Canım yaa der, keyfime bakarım. Özgürlük bir eksiklikse en eksiğiniz ben olurum zevkle :)
Değil azarlamaya hazırlar alışman lazım ve takmaman
Agizlarinin ortasina bir tane vurucan. kendileri cok mutlu sanki toksik iliski yasiyor 100de 90
Benden sana tavsiye sevgili falan boş insanlar bir şekilde insanları kullanıyor sevgini bir şekilde kullanır seni seviyorum der boş ver hayırlı biri çıkar zorlama lütfen beni dinle..
Şuanki insanların hayatı sevgililikten ibaret çünkü kimse kendini geliştirme peşinde değil idealist insanlar kalmadi
insanların boş lafları işte
Eksiklik? Boş yapmasınlar lütfen
Öyle gorenler utansın
Heh iyi dedin 🤪🤪🤭🤘
Benimde yok insanlara takılma çok
Eksiklik değil ama kaçmakta doğru değil.
güzel falansan inanmıyorlardır herhalde
Hayır, değil.
Olmayabilir
Eksilik değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?