5 yil gecti ama hâlâ unutamadim onu seviyorum canım miyim ben?

Arkadaşlar merhaba. Benim 5 sene evvel bir sevgilim olmuştu. O zamanlar 9. sınıftayım ve ilk sevgilimdi, ilk defa o duyguları yaşıyordum. Hiç görmememe rağmen aşıktım ona. Azerbaycandaydı. 1 yıla varan bir beraberliğimiz oldu iyi kötü ve sonunda bitti. Ben çok kötü etkilendim. Hem kişilik olarak hem de ders olarak. Başarılı bir öğrenciydim. Ortaokulu birincilikle bitirip fen lisesine girmiştim ama o yıldan sonra her şey berbat oldu. Her günüm ağlamakla geçiyordu. Aşık olduğum herif ise çok umursamazdı, gönül almayı bilmeyen salağın tekiydi. Çok üzüyordu beni. Hâlâ daha o zamanları düşününce gözlerim doluyor kendime üzülüyorum. Benim onun üstüne ilişkilerim oldu ama kısa kısa. Hep görmek istediğim o ilgiyi ve sevgiyi görmek istedim. Gösterdiler ama bir yere kadar gitti çünkü o insanlar da değişikti. Biz hep Azeriyle irtibattaydık. Sürekli yazar nasil olduğumu falan sorardı. 1 ay evvel askerden döndü ve beni daha sık aramaya sormaya başladı. Askerdeyken de numaramı ezberleyip beni arıyordu. Bu çok garibime gidiyordu. O da istemiyor onun hayatından çıkmamı. Ama ne yapmak istiyor tam olarak anlamıyorum. 1 hafta önce konuştuk ve ben dürüst olup ona karşı hâlâ içimde devam eden duyguların olduğunu söyledim. O da ilişkiye devam etmek istediğini, beni 5 yıl önceki gibi asla üzmeyeceğini, çünkü o zamanlar çocuk olduğunu, onda böyle fikir varmış da benim kabul etmeyeceğimi düşündüğü için söylemediğini dedi. Gerçekten çok değişmiş. Olgunlaşmış. Senin değerini bilmedim vs gibisinden konuştu böyle. Ama sanki olmayan şeyler var. Bilemiyorum. Evlilik düşünmüyorum vs zırvalıyor. Ne yapmaya çalışıyor bu çocuk anlamadım gitti. Bana olan duyguları sadece arkadaşça ve dostça diye düşünüyorum. Siz olsanız ne yapardınız?

5 yil gecti ama hâlâ unutamadim onu seviyorum canım miyim ben?
Cevapla