Kızların arkadaş olduğu ama sevgili olmadığı bir erkeğim sorun nerde?

sosyal durumum iyidir hayatımda can dostum diyeciğim 2 arkadaşım olsa da oturup çay kahve içerek sohbet ettiğim çok fazla kız ve erkek arkadaşım var kızlar ile aram iyidir konuştuğum sohbet ettiğim kızlar var ve ben sevgili olmak istiyorsam öyle yaklaşmıyorum arkadaştan çok flörtöz yaklaşıyorum ama bunu istemiyorlar arkadaş olarak seni kaybetmek istemiyorum sevgili olamam diyorlar sorun tam olarak ne olabilir neden ben aşık olunacak bir insan değilim arkadaşlığım bu kadar sevilirken?

Kızların arkadaş olduğu ama sevgili olmadığı bir erkeğim sorun nerde?
Cevapla