Sevgilime geçmişte abisiyle aramda bir şeyler geçtiğinden bahsettim ama gecmisi onemsemedigini soyledi. Sizce bu kadari normal mi?

Yani cok onemli degil sadece bir hafta kadar falan cikmiktik abisiyle ama 3 sene falan onceydi. Simdi sevgilimi cok seviyorum ve dürüst olmak icin de bundan bahsettim ve hemen gecmise takılıp kalmanin onemi yok unutalım gitsin dedi ve hic umursamadi. Sizce bu tepki normal mi yani? Benim icin tabi ki iyi bir sey ama siz olsaniz boyle mi karşılardınız mesela

Sevgilime geçmişte abisiyle aramda bir şeyler geçtiğinden bahsettim ama gecmisi onemsemedigini soyledi. Sizce bu kadari normal mi?
Cevapla