Evet seveceğimiz insanı kendi tercihlerimizle mi belirleriz yoksa kalp ansızın birisini mi seçer?

Evet seveceğimiz insanı kendi tercihlerimizle mi belirleriz yoksa kalp ansızın birisini mi seçer?

İkisi de olabilir 😄
Kendimiz seçiyorsak mantıksal olarak seçeriz yani.
Eğer aşk kalbimizden içeriye girdi ise mantık yok olur, duygularımız işe başlar. Allah korusun bizi yanlış aşklardan 😂 İllet gibidir, Leyla ve Mecnun aşkı misali...
Bir anda sevmeyiz zaten. Gönüle istersek söz geçirebiliriz hoşlantı aşamasında, bence her şey elimizde.
Aşık olacağım kişiyi ben seçiyorum. insanların aşk sandığı şey takıntı çünkü. insan birine bağlandığı zaman aşk sanıyor. bu yüzden acı çekiyor ya da aldatıldığı halde kopamıyor. sevmek insanın elindedir.
Gerçekten çok duygusal bir insanım ve kadına değer vermeyi çok seviyorum ama mantığım her zaman en öndedir yani mantığım onaylamazsa duygularım geri çekiliyor
Cevap
17Cevap
İnsan seveceği kişiyi kendisi seçiyorsa eğer gerçekten sevmiş sayılmaz ki
Yani evet buna gerçek sevgi denmes 😂
Ben karar veriyorum 😀
Ay beynimi yaktın şshxlsşs
Zor soruyorsun 😂
Bu şartlar altında cevaplayamıyorum 😂😂
Bilemiyorum 😂
😃😃
bunu seçebiliriz..
ya da seçtiğimizi sanıyoruz en azından :)
İnsan seviceği kişiyi kendi seçebilir bence.. sonuçta kalbine, gönlüne uymayan birini ne kadar sevebilirsin ki..
Sen seçebildin mi😄 ay allah korusun şimdi bi yerlerden başıma gelmesin öyle dedim diye
Ama şuana kadar aksi bi durumla karşılaşmadım
Heh iyi😄
Gönül bazen ne yapacağını şaşırır farkında olmadan b0kun içine konmuştur bile😂
Tabiki seçebelir. o değil de saddov biz yine sınav'a mı gireceğiz 🤦
Bence gönül, kendi gibi olana akar..
Zıddına akan, nefistir..
Ve evet, kişi kimi seveceğini de seçer..
Bu konu biraz kafa karıştırıcı. Bence şöyle; küçük yaşlardansa belli bir olgunluğa gelince seçme ihtimali yükselir.
Yalnızlık hissi ne kadar kuvvetli ise ve bu hissi bastırmanız ne kadar zorsa işte orada arayışa başlıyor insan.
İlk görüşte aşk değilse zaten seçmiyor muyuz? Birini görüyoruz hemen aşık olmuyoruz zaten zamanla izliyoruz falan aslında seçmiş oluyoruz
Ben sevecegim insanı hep seçmek, sevmek istedim ama hep iş boka sardı maalesef 😏
Yonlensirebilirsin kalbini bence. Mantik da devreye giriyor
Bence farkında olmadan kendimiz seçiyoruz seveceğimiz kişiyi
Kalp ansızın sever ama insanın bu kişiyi seçmesi gayet mümkün
Evleneceği kişiyi kendisi seçebilir. Ama seveceğini hayır.
kimi sevip kimden nefret edeceğimizi biz seçemiyoruz
gönül kime nezaman nasıl konacağı belli olmuyor
Kalp ansızın seçer.
İnsanoğlu beyniyle aşık olur aslında kalple alakası yok. Beynimiz zaten kriterlerimize uygun birine aşık olmamızı sağlıyor ama karşıdakinin karakteri ve tavırları bu durumu değiştirebiliyor
Sevmek bı anda olmuyor eğer seveceği varsa kalbin kısa bı süre gerekli (benim için ) .. maalesef ben sevmekten korkuyorum artık..
Kendin seçerek sevebilirsin ama aşk için aynı şey geçerli degil
Seçebilir, tesadüfte olabilir. Ne olacağı belli olmaz 🤷🏽♀️
Ben kendim seçtim 🙄
kanaatim kendimiz seçemiyoruz buluyor bizi
Secebilsem bunları seçmezdim mesela nssnd
Mantık çoğu zaman kalbin sesini dinlemez🥳
Aşk diye bireyin olduğunu düşünmüyorum
Konuo konuo, istemeden b. ka da konuo 🥺🙁
Biz seçtik ama bakalım tamamına erecek mi 😅
Gönül bu otada konar çiceğe de
valla sevdik evlendik bile
Seçersek bu gerçek sevgi olmaz bence.
Kendi seçemiyor
Kim seçiyor bilmiyorum ama seçildi
Bal gibi de seçerim. Benim tercihim sonuçta
Seçtiğin seni secmiyor da olabilir
Benim kendi tercihlerimi bulunca kalbim çalışıyor
Benim elektrik sisteminde arıza var 😂
Nasipte ne varsa o'dur.
Insanlar artık tipe bakarak seçim yapıyor
Seçtim sonra da sevdim
Seçebilir bir noktada
Ben seçerim. Sonuç olarak bir iradem var.
Keşke öyle olsa daha kolay olurdu
Seçemez
Seçebilir
Kendı secebılır
elbette biz seçeriz.
Ansızın çıkar ortaya
Kendi seçer
Kendim seçiyorum.
Gönul bu
Kendi seçiyor ya
Seçebilir
Bilinçaltımız seçer.
seçebilir
Her gün acaba bugün kimi sevsem diyoruz
bunu diyanet işleri başkanlığına sor
Gönül bu ota da konabilir b*ka da konabilir
Kendi seçer
kısmen bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?