Boşanma aşamasındayım sanki hayat enerjim kayboldu?

9 aylık evliyim, eşimle çok severek evlendik, son 1,5 aydır baba evindeyim eşim ne aradı ne sordu, insanın kendine yaptığı kötülük kadar kimse kimseye yapmıyo gerçekten, hayatımın tecrübesini yaşattı bana, ailesi başından istemedi beni.
Melek yüzlüm diye severdi, içimi öldürdü içimi..!
İnanın ayrılalı yüzüm gülmüyo ve mutsuzluğum yüzüme işledi resmen, beni gören anlıyo kötü olduğumu, nasıl atlatırım bu durumu canım acıyo
Boşanma aşamasındayım sanki hayat enerjim kayboldu?
Cevapla