Mesleği ve paylaşımları yüzünden sogudum? Abartıyor muyum?

Birisiyle konuşuyordum hatta hoşlandım diyebiliriz taa ki Instagram da paylaşımlarıni takip edene kadar. Storyde şunları paylaştı: kurtlar vadisi futbol hamam silah alışveriş. DIREKT soğudum mesleği de polis. Abartıyor muyum? Ama cidden benlik değil bu tarz şeyler... başlamadan bitti yani. Siz olsanız nasil tepki verirdiniz?

Mesleği ve paylaşımları yüzünden sogudum? Abartıyor muyum?
Cevapla