Dedim aman ben de ciddi bir ilişki istemiyorum zaten ama takılmalık kız olarak görülmek ve ciddi ilişki düşünülmeyecek kız olarak görülmek beni bir tık üzdü sanırım şu an moralim o kadar bozuldu ki uyuyamıyorum
Ciddi bir ilişki istemiyordum ama böyle söyleyince kendimi kötü hissettim bunun hakkında konuşmalı mıyım?
Aman aman hep aynı bahaneler, yalanlar sakın inanma yemliyor seni. Ciddi ilişki istemiyormuş, dili yanmış külahına anlatsın. Senaryo yazıp çizmiş oynamış engelle geç. Takılıp sıkılıp gidecek
O zaman de ki bir ilişkiye zaten ciddi başlanmaz o ilişki zamanla ya ciddileşir ya laçkalaşır ben böyle bakıyorum olaya ama teşekkür ederim böyle düşüncelerini açıkladığın için
Off evet ay ciddi iliskim olsun bir baslasin yillarca sursun gibi bir sey pek benlik degil tabi ciddilesirse de hayir der miyim demem ama bu zamanla belli olacak bir sey bazi insanlar kafayi ciddi iliskiyle bozmus
Bi kız bi ilişkiye yaşı kaç olursa olsun ciddiymiş gibi, evlenecekmiş gibi başlar. Eğer böyle anlatırsan bi erkek seni tam sahiplenmez ve istediğim gibi bir ilişki yaşayamazsın.
Çünkü bu arkadaş kendisini eğlendirecek İhtiyaclarini karşılayacak birini ariyor Bu angut'a adam demem ben Kadına bu şekilde konuşması onur kırıcı İnşaat küreğiyle döverim bunu ben