Ciddi bir ilişki istemiyordum ama böyle söyleyince kendimi kötü hissettim bunun hakkında konuşmalı mıyım?

Dedim aman ben de ciddi bir ilişki istemiyorum zaten ama takılmalık kız olarak görülmek ve ciddi ilişki düşünülmeyecek kız olarak görülmek beni bir tık üzdü sanırım şu an moralim o kadar bozuldu ki uyuyamıyorum
Ciddi bir ilişki istemiyordum ama böyle söyleyince kendimi kötü hissettim bunun hakkında konuşmalı mıyım?
Ciddi bir ilişki istemiyordum ama böyle söyleyince kendimi kötü hissettim bunun hakkında konuşmalı mıyım?
Cevapla