Birisine kibarca nasıl ona karşı hislerimin olmadığını söylerim?

Ya sınıftan bi çocuk beni beğenmiş yazdı falan rahatsız etmiyorum demi dedi ben de yok etmiyosun dedim sürekli yazıyor konuşmak istiyor ama onun benle konuşma amacıyla benimki aynı değil ben arkadaşça davranıyorum ama o ümit veriyorum olarak görüyor sanırım nasıl açıklayacağım bu durumu
Birisine kibarca nasıl ona karşı hislerimin olmadığını söylerim?
Cevapla