Eşimin soyadını almayı sorun etmemek erkeğin üstünlüğünü kabul etmek midir?

Bugün hemşire bir kadınla sohbet ederken babasının soyadını da kullandığını, eşinin de önce kendi soyadını söylemesini istediğini söyledi. Ezdirmeyin kendinizi falan dedi ben de sinir oldum, bence bu bağlılıkla alakalı bir şey. Ben eşimin soyadını kullanmak isterim şahsen. Siz ne düşünüyorsunuz?
Sadece benim soyadımı alsın. / Eşimin soyadını kullanırım.
Eski soyadımı da kullanırım. / Farketmez.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eşimin soyadını almayı sorun etmemek erkeğin üstünlüğünü kabul etmek midir?
Cevapla