20 yaşındayım ve 36 yaşında biriyle birlikteyim. Her anlamda mutluyum. İleride pişman olur muyum?

Yani yaşıtım olan kişilerden de çıkma teklifi alıyorum ama gözüm başkasını görmüyor. Hem bedensel hem ruhsal olarak kendimi mutlu hissediyorum çok

20 yaşındayım ve 36 yaşında biriyle birlikteyim. Her anlamda mutluyum. İleride pişman olur muyum?
Cevapla