20 yaşındayım 35 yaşında biriyle ilişki kurmak her açıdan yanlış mıdır geleceği olamaz mı. Kendimi çok mutlu, huzurlu ve güvende?

Hissediyorum ama yaş farkı çok biliyorum ve aileminde çok tepki göstereceğini biliyorum ama benden daha iyi anlayan birisinin olması, o ergen kavgaların ve kıskançlıkların olmaması hiç olmadığı kadar huzurlu hissettiriyor. Ne yapmalıyım?
20 yaşındayım 35 yaşında biriyle ilişki kurmak her açıdan yanlış mıdır geleceği olamaz mı. Kendimi çok mutlu, huzurlu ve güvende?
Cevapla