Hanım hanım çay koyda içek. 😂 hoşlaşıyor musunuz böyle hitaplardan?
Eşiniz size hanım/bey diye hitap etse, bundan hoşnut olur muydunuz?

Hanım hanım çay koyda içek. 😂 hoşlaşıyor musunuz böyle hitaplardan?
Eşiniz size hanım/bey diye hitap etse, bundan hoşnut olur muydunuz?

Garip kaçıyor, bazen latife olsun diye olabilir ancak ciddi ve sürekli bir hitap şekli olarak yok.
Cevap
5Cevap
Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz kendine gel diye çığlık atarım heralde
Hayır itici olur
Valla aşırı samimi ve sıcak geliyor, hoşuma gider gayet şimdi yalan söyleyemem.
Hanım deyince aklıma "hanım hanım onlar benim yavrularım" lâfı aklıma geliyor 😄
Hoşuma gider niye gitmesin ki
Evet çok tatlı ve saf geliyor gözüme🥰
Olmam hanım ne ya babam bile bu yaşta nneme hanim demiyor çiçeğim falan diyor . Hanım ne kıro gibi
İlla Öyle takılıcaksa hanım hanım değlde küçük hanım filan demesini tercih ederm🐣
daha çok sevgi tabileri hoşuma giderdi veya sade adımla hitap edilmesi
Hayır ya hiç istemezdim bana yavrum desin o şekilde hitap etsin en etkilendiğim kelime bu
Her yerim sarkıp buruşup tüm kıllarım ağardıktan sonra diyebilir ben de derim.
O pek hanım demiyor ama ben genelde bey diyorum nedense hoşuma giden bir hitap:)
Benim hoşuma giden bir tabir olurdu ya. Seviyorum ben o tarz hitapları djdj
Bilmem bunu doğru bir cevap olması için tecrübe etmek gerekmez mi?
Yeri gelince der ama ben hatunu tercih ederim
Ay olmaz ya yaşlı mıyız onu anca hanım ilacım nerde falan derse 60 yaşında öyle kabul ederim yoksa hoşlanmam 🤣
Komik gelir gülerim. Ama ikimizken seslenmesini isterim başkasının yanında hanım diye seslenmesin mümkünse öyle 😅
Aşırı itici bir hitap şekli, benim hoşuma gitmezdi. :)
Tabiki Hoşnut olur insan. Saygı dünyanın en güzel şeyidir. Benim hoşuma gider açıkçası. Onurcumda bazen Berfin hanım der bana :)
Hatunum yazan kardeşim iyidir
Beyim, paşam..
Kullanmayı severim 😄
Olunur ne varki bunda
beyim bana hanım diyebilir tabii 😀
Komik gelir. Rahatsız olmam.
İsmimle hitap etmesi daha hoşuma gider
Tabiki neden hoslanmim
Hayır 😃
Cok tatli bence olurum
Olmazdım
Hiç hoşlanmam😂
çok güzel olur
Hayır
olurum
Evet olurum
Açıkcası olmam ya
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?