arkadaşım bu videoyu atmış sabah, ne kadar tatlı değil mi diye :D tamam çocuğun tepkisi hoş da, evlenmeden önce eşim/karım/kocam denmesi itici değil mi ya?🖤Eşimede latte pls
Sevgilinizin size kocam/karım diye hitap etmesi hoşunuza gider mi?
İtici bulmak fazla geldi bir an ama içten içe hoşuma gitmeyeceği, garipseyeceğim kesin, istemem. Bu hitapları kullanmak ufak da olsa geleceğe dair beklenti oluşturur. Evleneceğinizin bir garantisi yok sonuçta. Evlilik söz konusu olunca en küçük baskıya bile karşıyım. Kimseye kocam eşim kocacım dediğimi hatırlamıyorum. Bana garip, tuhaf geliyor açıkçası. Bugün evlilik konuştuğunuz Sevgilinizle (Balayına şuraya gidelim dersiniz misal) yarın ayrılabilirsiniz. Niye ayrılmışızdır; fikri değişmiştir artık evlenmek istemiyordur Ya da (üzücü ama Gerçek) aslında sizinle evlenmek istemiyordur, kendine uygun bulmamıştır. O zaman aklınıza bu hitaplar gelir. Keşke öyle söylemeseydi dersiniz. Velhasıl; evliyken bol bol kullanılacak olan bu hitapları evlenmeden önce kullanmak yanlış, her ihtimali düşünmek lazım. Videodaki gençlerin ise yaşları en fazla 20 dir, O kız 30'lu yaşlara geldiğinde bunu şaka da olsa yapmamasını gerektiğini anlar :D
:) , Bu arada arkadaşınız ne tatlı demiş ama gencin tepkisinde beden diline baktığımızda gerginlik, stres var sanki. Yani güldüğüne aldanmayalım. '' Ne Saçmalıyorsun? '' der gibi bakmamış mı. :D
Haha bir anım canlandı birden galiba bir tek o zaman bu şekilde hitap etmiştim. Üniversite 1 ya da 2, sevgilim benim arabayı sürüyor uzun yoldayız. Ehliyeti birşeyi yok ama sürmesi güzeldi neyse ışıklarda önümüzdeki araca çarptı. Bende hemen dedim ki eşimin kusuruna bakmayın heyecan yaptı da bir an buyrun halledelim mevzuyu demiştim. Para vermiştim adama polis falan gelse birde ehliyetsiz kullanmadan ceza yerdik haha :D
Flörtlerin 5 gün sevgililiklerin 15 gün aşkların 1 ay evliliklerin 1 sene sürdüğü bu zamanda kimin ne dediğinin önemi yok başlı başlına tüm ilişkiler kısa süreli bir heves olmamış mı..
Babam Ronaldo ama Messi hayranıyım gibi bir hayat...😄 Evcilik oynuyoruz gibi hissettirir. Hiç hoşlanmam. Eşi değilken eşiymişim gibi seslenmesi , karşımda tam bir yalancı var duygusunu yaşatır bana ayrıca aşırı ergence bir hitap
Türkiye'de bu ünvanı ancak Seda Sayan kullanabilir 😂😂😂
Evlilik karar verilmişse olabilir çünkü ruhumun eşi olmuştur zaten. Ama evlilik kararı yoksa saçma olur. Karşılıklı yazisirken falan neyse de cafede eşim diye sunmak ne ya? Bebeğim kelimesini tercih ederim.
Ben yinede yerinde kullanılmasından yanayım Kocam karım bunlar çok özel şeyler ve evlilikte olması gerekir Sevgiliykende bir sürü şey var söylenebilir Bitanem aşkım canımın içi güzel gözlüm herşeyim gibi hitaplar jssjj bunlarda çoksell jsjssj
Varoşça gelir, güzelim ya da canımın içi demek de var. Karım ne, he he yağan karın aynen. Ben de yağmurum diyeyim tam olsun. Yağmurum ol beraber ıslanalım 😂🤪
Bana kurgu video gibi geldi ama gerçekse de cidden çok ergence ve itici bir video olmuş... Kullandığımız kelimelerin cidden ne anlama geldiğini bilmeden kullanıyoruz. Evlilikleri aşkları sevgileri birbirine karıştırıp değersizleştiriyoruz.
Simdi jetonum düstü 😊 Cok ciddiymis gercekten de. d Bu ciddiyet degil bildigin lâkayitlik. Ben 5 tane sevgilimden boyle birsey duymadim. Benim sevgililerim ciddiydi. Bana erkegimmm yigidimmm, aslanimm. Analar ne babayigitler dogurmus gibi cümleler söylerlerdi. Ciddiyet budur iste. d
Hos degil. Durumu agirlastirmak bence. Sevgililik iliskinin en keyifli boyutuyken, olayi resmiyet yokken sifatlandirilmasi saygisizlik... Cok sacma ve irite edici..
o ne ya sosyal mesaj verir gibi korkarım ben bi filim vardı 7 kocalı hürmüz diye her geleni gönderirken yine gel kocacım diyip gönderiyodu kadın ona benzedi biraz
Tamamen ergenlikten ileri gelen bir harekettir. Bence insan karşısındaki kişiye nasıl hitap edeceğini iyi bilmelidir ve eş olma durumunu bu kadar basite indirgemek de ayrı bir saçmalık.
evlenmeden önce sürekli böyle hitap etmek mide bulandiriyor fakat o videoda tepkisi falan çok tatlı 1 kerelik tepkisini görmek istemiş gibi bence hoş olmuş