Ben 22 yaşındayım hatta bugun oldumm 2 Ağustos. konuşmaya başladığım kişi 32. yaş farkı çok mu ben sakarua da yaşıyorum o İzmir. Gelebilir mi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Olur tabi adam için sorun olmaz 22 yaşındasın sonuçta sen olaylara böyle bak İzmir rahat bir yer deniz kum gunus alkol hayatı ne kadar ki yok desene sen bunları kabul ediyor musun ne evlenmemis neden sen İzmir kızları çok güzeldir adam herseyi bilir senden olgundur yasi tahmini herseyi o bilir o yapar sen cocuk kalırsın İzmir gitceksin yeni yer senden büyük birisi çok zor olur gençliği hayatını yasayamaya bilirsin tabi evlenince cocuk yapar sen gitme diye 23 yasinda anne olursun daha zor geçer bunun gibi sana birçok neden saya bilirim
03 Yorumla- +1 yıl
Türkçe'yi kendi imkanlarınla mı öğrendin?
En İyi Cevaplar
+1 yılHayır. Tam aksine ikinizde cinsiyetlerinize göre en değerli olduğunun yaşlardasiniz. Yaslariniz gayet uyumlu. 20lerindeki kızın dengi 30larindaki erkektir kendi yasitlari değil.
Buradaki 20lerinin başında olan ergen erkeklere bakma. şu an için senin o adamla değil kendi yasitlarinla birlikte olmasını savunuyorlar güya ama kendileri 30lu yaşlara geldiklerinde kendi yasitlari olan 30luk kadınlara bakmayacaklar o zaman da yine 20lerinde olan genç kızlara ilgi gösterecekler.
O adam muhtemelen kendi yaş psikolojisine göre artık evlenmeyi düşünen kendi hayat düzenini kurmuş bir erkektir. 22lik erkek ise daldan dala atlayayim der evlilik aklina bile gelmez ( eğer dindar muhafazakar bir çevrede yasamiyorsa). Kadınla erkeğin hayattan beklentilerinin örtüştüğü yaşlar farklıdır. Üstelik kadınlar daha erken çöker. Arada denge olması için erkeğin büyük olması şart.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYani aklın varsa yaşına yakın biriyle evlen. Çok çok nadirdir öyle kafa dengi olması. Hele bide cıvıl cıvıl biriysen. Karşıdaki de olgunsa seninle iken çocuk olmuyorsa bir süre sonra yıpratır seni gider o gözünde ki ışık tecrübeye sabit. Sevin sevin abi ama hep bu zıtlık yüzünden bu evlilikler bitiyor yapmayın
20 Yorumla
+1 yılSaçmalama. Sen 32 yaşına gelip olgunluğunun zirvesine ulaşmış bi kadın olduğunda o 42 olcak. Annemle babamın arasında 10 yaş fark var. Annemin yanında babam dede gibi duruyo. Zaman ilerleyince anlarsın bunu. Şimdi anlaman zor
013 Yorumla- +1 yıl
@rozerrrr gerçekten çok
- +1 yıl
@tancik gercekten bilip bilmeden konusuyosun. Babami ne kadar taniyosun ki? Ben hayatimda baba ilgisi gormedim. Surekli yurtdisinda calisiyo. Tamam belki daha iyi para kazaniyo ama bizi basibos birakiyo. Annem ilgisizlikten sevgisizlikten surekli depresyonda. Babam kadar umursamaz, kendini begenmis, ukala birisini tanimadim. Ve evet ayni dede gibi zaten cirkin. Saclari dokulmus sac ektirebilir mesela ama adam hayattan kopmus ne enerji ne bisey. Annemle alakali hicbir sey yok. Bilip bilmeden konusma. Adam kaciyo bizden
- +1 yıl
Aşırı mantıklı
- +1 yıl
@Mertucarfb hangisi mantıklı anlamadım
- +1 yıl
İlk yazdığına söyledim
- +1 yıl
@Mertucarfb he aynen
- +1 yıl
Bence en fazla 4 yaş
- +1 yıl
@Mertucarfb evet 4 ya da 3 olmalı. kuşak farkı olmamalı yani :D
- +1 yıl
Valla benim için mecburen daha az. Çünkü Z kuşağından uzak kalmak istiyorum😅
- +1 yıl
@Mertucarfb haahah :D
- +1 yıl
Valla bak Allah beni korusun
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
78
Cevap
116Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılHayır ya gayet normal ilişki gayet iyi bir yerde başlayabilir bence yani niye olmasın ki on yaş gerçekten çok değil eğer ki adam kendine bakıyorsa bakımlıysa yaşıtlardan çok çok daha iyi bir tercih yapmış olursun çünkü kendini eğitmiş olgunlaşmış artık yani hayatı yaşamış sana çok güzel bir rehber olur heleki arada gerçekten birazcıkta aşk varsa var ya mükemmel bir şey çıkar ortaya.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılÇok değil.
00 Yorumla Bende izmirliyim sevgilim sakaryalı onun için sakaryaya üniversite okumaya geldim ama yasımız aynı öncelikle yüz yüze gördüysen olabilme ihtimali var hal ve hareketlerin ona uyar mı bilmen lazım mesela yanında çocuksu kalma ihtimalinde olacak ama olgun biriysen bu problemde olmaz ama şöyle söyliyeyim sana yol daha yakınsa boş ver daha gezeceğin tozacağın yaştasın o evlenmek ister çoluk çocuga karışmak ister sende 26 da evlensen desen 28 de çocuk olsa desek 38 yaşında baba olmuş oluyor bence kendi yaşıtın biriyle olmalısın onun haricinde uzak mesafe ilişkisi ciddi anlamda zor sakaryadayım şu an ama okulum bittiğinde döneceğim mesafe 9,10 saat seni isteyecekler desek çocugun annesi babası yaşlıysa gelmeleri bile zor olur inan bazen bu konulara öyle dalıyorum ki canım sıkılıyor. Ama istedikten sonra olmayacak şey yok ama o yaşta biri de 22 lik biriyle evlenmeyi pek düşünmez bana sorarsan bunca xaman evlenmemiş şimdi evleneceğini sanmam ama inşallah hakkında hayırlısı olsun mutlu olmanı isterim :)
00 Yorumla
+1 yılBence seni kandiriyor sene neden 30 yaşindaki bir kadin değilde senle konuşuyor çünkü seni kandirabilir ve farkındaysan 10 yaş küçük genç biriyle konuşuyo senden önce de hep gençlerle hatta çocuk yani çabuk kandirabileceği kizlarla konuşmuş bence bu kişi pedofili ve senin gençliğini tüm enerjini emecek nefret ediyorum kendinden bu kadar yaz küçük kişileri kandirip gençliklerine bedenine göz diken abazalardan. Yazik etme kendine senin yaşitin çok var ve senin dilinden konuşacak aynç enerji de biri
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbende 23 yaşımdayım uzun zamandır konuştuğum kişi benden 12 yaş filan büyük aynı kafa karışıklığını bende yaşıyorum. Aramızda bir ilişki yok sadece konuşma var benden etkilendiğini biliyorum hem kafa olarak hem fiziksel olarak. Yine de eğer bir ilişkimiz olursa ne yaşarım bende bilmiyorum ve endişelendiğim durumlar var. Çünkü ben henüz üniversitedeyim çalışmıyorum ve gerçek bir yetişkin gibi hissedemiyorum. O ise hayatını yarılamış gezip tozan istediğini istediği anda yapan biri. Ona ayak uydurmak ya da uyduraramak çok yorucu. Özelliklede ekonominin bu kadar kötü oldugu zamanda çok daha yorucu. Aramızda bir sorun olsa ben daha çok etkilenirim o yine bir şekilde devam eder çünkü o daha tecrübeli. Kendimi de ezmek istemiyorum fakat gerçeklere de odaklanmak lazım.
01 Yorumla
Soran+1 yılBende aynı düşünüyorum
Çok tabiki ya memlekette onca içi dışı bir yiğit yaşıtınız olan genç varken ne işiniz var yolun yarısına gelmiş adamlarla, ne yapıyorsunuz siz Allah aşkına ya? yazık kafanıza 🙄 Bak şimdi "Aşkın yaşı yoktur" da mesela sen 40 yaşında olsan o 50 yaşında olsa diycem ki kafalarınız uyuşur ama bu yaşlarda 5 yaş bile fazla aslında 💁♂️
00 Yorumla
+1 yılbiraz mantıklı olun derim nedenmi? çünkü niyeti gerçekten iyi olan bir erkek kendi yaşında ve ya yaşına yakın biriyle deyilde kendinden 10 yaş küçük bir kızla yakınlık etmek istesin ki? bence benim söylediklerim mantıklı yani eyer bir erkeyin niyeti iyise temizse kendinden 10 yaş küçük bir kıza neden baksın ki yani sonuçta niyeti evlenmekse kendi yaşında olan bir kadınlada evlene bilir demekki niyeti geç biriyle evlenmek yani niyeti saf deyil
00 YorumlaSence krkskfkekf Psikolojik ve Ruhsal olgunluk farkı var ciddi derecede. Sonunda zarar görme ihtimalin çok yüksek ki bunu sormak için buraya yazacak kadar çaresiz kaldıysan. Bunu fark etmen için kafana saksı düşmesine gerek yok diye düşünüyorum. Hoş olmayacak iş değil tabii ama olmazsa çok canını yakacak belki olsa bile canını yakacak bir iş bence arkadaşım.
00 Yorumla
+1 yılhayır gayet normal bence takılma iki rakama kafa yapıları uyuşuyora sorun yok 18 den büyüksünüz kanun önünde de bi sıkıntı yok
11 Yorumla- +1 yıl
çok doğru
Gizli Üye(30-35)+1 yıl32 yaşındayım takıldığım kız 20 yaşında çevreden çok tepki geliyor ama kız beni seviyor ben kızı birbirimize hiçbir yanlışımız olmadı böyle gidersede evlenicez çevremizin bizim hakkımızdaki düşünceleri zerre kadar umursamıyoruz benimde size tavsiyem bu olur
00 YorumlaBi bakalım 10 yılı ay a çevirirsek 120 ay, haftaya çevirirsek 521 hafta, güne çevirirsek 3 652 gün, saat e çevirirsek 87 658, dakikaya çevirirsek 5 259 487 dakika, saniyeye çevirirsek 315 569 260 ve saliseye çevirirsek 18 934 560 000 salise yani ne demek miş 10 yıl az değilmiş
12 Yorumla- +1 yıl
İnce hesap
Başlangıçta çok gibi görünmez hatta klasik kadın düşüncesidir erkekler geç olgunlaşır vs palavrası zaman geçtikçe kafanızın uyuşmadığını karşındaki adamın veya kadının başka bi kuşaktan olduğunu anladığında her şey çok geç olmuş olacak AŞKIN YAŞI VARDIR !
12 Yorumla- +1 yıl
bunun erkeği kadınımı varmış :D geleneksel bir algı manipülasyonu bence kadın erken olgunlaşırmış, genelleme bakarsak aradaki 2 3 yıllık bir gelişim farklılık bir şey değiştirmez özellikle kişisel gelişim dönem sonrası aklı denginde koşullara uyum sağlayacak duruma geliyor.
+1 yıl35 olsan ve 45 yaşında biriyle görüşsen problem yok da senin yaşlarda 5-6 yaş bile çok fark ediyor çok kapılma derim kaldı ki uzun mesafe salla gitsin evli bile çıkabilir
00 Yorumla
+1 yılYaştan ziyade hayat tecrübelerinin farklı olması ileride fikir çatışmalarına yol açabilir. Sen olgun hissetsen de bir zaman sonra ona uyum sağlamak zorundaymışsın gibi hissedebilirsin
00 Yorumla
+1 yılkadin ve erkegin arasidaki 10 yas farki gayet normaldir. Muhtemele birlikte oldugun kisi yuksek degerli bir erkek ki aranizda 10 yas oldugu halde ilgini cekebilmis.
Fakat sen ne istiyorsun bu durumda ciddi bir iliski yasamak mi yoksa sadece kacamak yasamak mi?
cunku erkegin kendisini gerceklestirmesi gerekir ve maalesef bunu genc yaslarda yapamaz. fakat uzak mesafe iliskisini asla onermiyorum.00 Yorumla
+1 yıl10 yaş neden cok olsun anlaşabiliyorsanız eğer beraber eğlenip gülebiliyorsaniz dertlerinizi rahatlıkla paylaşıp birbirinize destek oluyorsanız 10 yaş küçük de olsa 30 yaş büyük de olsa ne fark eder. Etraftaki herkes yaş farkına yorum yapacak ama asla umrunda olmaması gerekiyor o kişiyle beraber vakit geçirecek kişi sensin etraftaki insanlar değil. Mutluysan devam et :)
Uzak mesafe ilişkisine bir şey diyemiyorum ama bence onun da üstesinden gelebilirsiniz :)00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 456 cevap paylaştı. Onu bunu bosverinde nice mutlu mesut yaslarin olsun, dogumgunun kutlu olsun
Gerisi elbet bir sekle girer01 Yorumla
Soran+1 yılCok teşekkür ederimm💙
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılOlgunluk olarak hayır ama 15 sene sonra senin tam enerjinin tavan olduğunda onun yaşının ve enerjisinin az olabileceği ihtimali var. Bu durumu sorun etmezsen sıkıntı olmaz
00 Yorumla O batağa düşme normalde çok değil de bu yaşta çok aynı hatayı yaptım gençlik heveslerim içimde kalmıştı çoğu çünkü o yapmıştı sonra düzelirse veya sana ayak uydueursa olur he eğer seversen arada mutsuz da olsan devam edersin kritik bir durum
00 YorumlaUyumlanmak önemli olan, kafa uyuşması biraz da nasip işte bu isler🙏🏻
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 469 cevap paylaştı.
+1 yılTek başına yaş bir kriter değil bence. Bir çok şeyi birlikte düşünerek verilebilecek karar bir insanla birlikte olmak.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılSen şimdiden çok beklentiye girmişsin yani İzmir'de kız mi yokmus çok da guvenme bence evli bile olabilir ya da sevgilisi
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 315 cevap paylaştı. Önemli olan uyumlu olmanız 10 yaş büyük bir uçurummuş gibi göZüke bilir ama sahiplik duygusu daha fazla olur karar sizin kararınız
00 YorumlaÖnemli fark değil bence, adamın hayat tecrübesini olması avantaj gecinebileceginden eminsen olur sorun olmaz.
00 Yorumla
+1 yılIlişkiler de 10 yaş çok sıradan bir şey , yaşamayı bilmeyen insanlar sürekli yaş farkı takıntısı yapar durur.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. :) Ferhat isterse dağlara delip gelir İzmir Sakarya arası gzl mesafe. Bulamadın mi sakaryadan erkek :) İzmir'den ithal ediyorsun
00 Yorumla
+1 yılTakma aklina, hayatini yaşa.
Herseyi sorgulamak ilişkiyi zedeliyor.
O gelir sen gidersin buluşursunuz.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılİyi ki doğdun asko ❤️
21 Yorumla
Soran+1 yılSağol canim💜💜
Erkekler 5-10 yaş büyük olsa daha iyi olur geç olgunlaşıyoruz. Ben hala çocuk gibiyim.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞu an ikinizde gençsiniz. Ama hele 10-15 yıl sonra başlar sıkıntılar. Adam yaşlanır sen daha genç kalırsın evde pineklersin artık. Max 3-4 yaş olması lazım BENCE
00 Yorumla
+1 yıl10 yaş bence abartı değil. Önemli olan beyin ve beden uyumunuz
00 Yorumla
+1 yılen ideali bence benim eşim 10 15 yaş küçük olsaydı keşke inan ona tapardım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilimle aramda 3 yaş var ve ben onun daha büyük ve olgun olmasını isterdim. Onun da görünüş olarak yaşından büyük göstermesini seviyorum. Ama içine gelince aynı yaştayız sürekli kavga, tartışma, inatlaşma... Belki yaşı büyük erkek daha iyi olabilir, değer bilir diye düşünüyorum.
00 YorumlaBize gelince arada 3 yaş fark olsa aa çok büyüksün deyip kaçarsınız
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÖncelikle ortak noktalarınız çok mu ona bakmalısınız, bir diğer nokta cinsel bir problemi var mı kesinlikle öğren. Zamanını boşa harcama, bazı şeyleri en baştan öğren.
00 YorumlaÇok değil
Abdullah Gül; eşinden 16 yaş büyük mesela00 Yorumla
+1 yılİzmir de bir sürü güzel kız var neden böyle bir şey yapıyor anlamadım :) nereden buldun?
00 YorumlaKeske bende öyle bı durumda olsam olgun kadın seviyorum nedense
00 YorumlaKocamla aramda 16 yas var. Gayette mutluyuz bir bir sorun yok. Ne normal hayatta ne yatakta.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılTavsiyem yaşına ve kendine yakın biriyle olman. Üzülürsün yıpranırsın.
00 Yorumla Kuşak çatışması sorunu yaşama ihtimalin var.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 870 cevap paylaştı.
+1 yılgelir işini görür
Ama bir daha sen onu göremezsin 🙈00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 624 cevap paylaştı. aşırı fazla değil tabiki ikinizinde içinde aşk varsa
00 YorumlaEvlilik düşünüyor ve güveniyorsanız bunlara takilmayin
00 YorumlaBenim annem ile babam arasında 10 yaş var anlaşıyorlar sorun yok
02 YorumlaBence yaş farkı normal kadının genelde küçük olması hoş karşılanır bence gayet normal.
Bu arada ben de Sakaryalıyım :)10 Yorumla
+1 yılAslında çok değil sadece 32 yaşında olan kişinin iş durumu karakteri nasıl bir insan olduğunu sana nasıl davrandı bu gibi kriterler önemli tabii ki arada zaten yaş farkı olmalı ama kişinin nasıl olduğunu mutlaka bakmalısın
00 YorumlaYani evet, 10 yaş büyük bir aralık ama bazı durumlarda. Mesela 15 ve 25 yaşlarının arasındaki 10 yaş gerçekten büyüktür. Ama 22 ile 32 yaş arasındaki fark o kadar da çok değil. Ayrıca unutmamak lazım: "Akıl yaşta değil, baştadır.".
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl32 yaş erkek olgun değil çocuktur yaşı 30larda diye gözüne ihtiyar gibi gelmesin. Gezmeyi eğlenmeyi seviyorsa devam sevmiyorsa senin de ömrünü çürütür
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKizimm gencligine yazik etme derim, 10 yass cooooooooooook fazla :(
00 Yorumla
+1 yılBence biraz oluru olabilecek şeyler yaşasana sen biraZ daha yaşı düşür ve mümkünse daha yakın çevreden birini bul bak söylüyorum hayal kırıklıklarınla kalacaksın yapma bunu kendine
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıladam kendine çocuk almış kız kendine dede almış resmen
01 Yorumla- +1 yıl
Benced
Bence evlilik dusunme hata yapma bi sure sonra anlasmazliklar olacak o seni sen onu tatmin edemiyrceksin
10 YorumlaYok değil ben bakire değilim misal arada 15 yaş olsa bile ilk önüme çıkan kişi ilr evlenmek istiyorum artık evde kaldım.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılyooo olabilir. sen ondan büyük olsaydın olmazdı ama sübyancı adın çıkardı hemen.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 526 cevap paylaştı. Yaş farkı sorun olmaz ama sen istekli olursun o isteksiz olur birbirinize uyum sağlayamazsınız ilişki konusunda
00 Yorumla
+1 yılSeviyorsanız bir sıkıntı olacağını samıyorum ama görüş farkılılığınızın çok fazla olduğunu bilmeni isterim.
10 Yorumla
+1 yılGerçekten diğer her şey uyumluysa bence değil. Yaşı uyanlar birlikte oluyor da kuş mu konuyor sanki...
00 Yorumla
+1 yılNe hissettin ne buldun onda yaş farkı bir sire sonra sıkıntı olucak Bunu çevremden biliyorum yinede siz bilirsnz
00 Yorumla
+1 yılSeviyorsan yas felan önemli değil neden başkalarının düşüncesine kafa yoruyorsunki seviyorsan al gitsin kimene.
00 Yorumla- Devamını Gör (134)
Devamını Gör(179)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Ben 22 yaşındayım, konuşmaya başladığım kişi 32 yaşında. 10 yaş çok mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Amerika'da yapılan bir araştırmaya göre aralarında 10 yaş fark bulunan kişilerin boşanma oranı yüzde 39'larda, buna bağlı olarak ideal yaş farkı 1 olarak bulunmuş. Fakat kişilerin karakteristik özelliklerini de göz önünde bulundurmak gerekir.
Yaş farkı ile ilgili olarak karşılaşan en büyük sorun genelde cinsellikle ilgili problemlerdir.
Bu noktada kendinize şunları sormalısınız; "Partnerimin biyolojik açıdan yaşlanması beni nasıl etkiler? Zamanla benim enerjime yetişememesi mutluluğumuzu etkiler mi? ya da benim fikirlerime karşı yaş farkına bağlı oluşan hayat görüşü beni rahatsız eder mi?" bu sorulara vereceğiniz cevaplar ve tabii ki karakterlerinizin ne kadar uyumlu olduğunu düşünmek sizin biraz daha netleşmenizi sağlayacaktır.
Çünkü her birimiz yaşımızın getirdiği anları yaşamak isteriz.
Aradaki yaş farkının düşünceleri ve yaşam tarzlarını etkilediğini unutmamak gerekir.
Sağlıcakla ve sevgiyle kalmanız dileğiyle...
Bu sizin gibi ileri yaslı hanımlar icinde gecerli bir durum yagmur hanım.
30-40 yaşındaki bir erkek 20 yaşındaki bir toydan daha başarılıdır.
Cok dogru bir yaklasim, 40 yasinda erkek burada kendini 20 yasinda erkekle kiyasliyor, daha basarili olurmus, testesteron hormonlari inise gectigini 50 yasinda yüksek tansiyon, seker, iktidarsizlik baslayacagindan haberi yok. 10 yas kendinde kücük kadin hergün 2 sefer isterse, nasil ihityac karsilayacak haberi yok.