Ben 22 yaşındayım, konuşmaya başladığım kişi 32 yaşında. 10 yaş çok mu?

Ben 22 yaşındayım hatta bugun oldumm 2 Ağustos. konuşmaya başladığım kişi 32. yaş farkı çok mu ben sakarua da yaşıyorum o İzmir. Gelebilir mi
Ben 22 yaşındayım, konuşmaya başladığım kişi 32 yaşında. 10 yaş çok mu?
Cevapla