Arkadaşlar dindar dediğimiz kişi çok farklı ksiilkte biri çıkıyor sekuler erkek ise. Daha iyi ve saygıli çıkıyor neden neden?

Neden ya tm bu diyorum dinine bağlı medreseden çıkmış vs. Ama sapk çıkıyor resmen ama sekuler erkk ise dinle ilgisi az olan.. daha dikkatli edebli davranıyor şaşırıyorum genlleme yapmıyorum tabkide !!! Ama gerçekten utanlcak bişey. Biz kime güvencez. Kim dindar kim değil kim iyi kim kötü belli değil ya

Arkadaşlar dindar dediğimiz kişi çok farklı ksiilkte biri çıkıyor sekuler erkek ise. Daha iyi ve saygıli çıkıyor neden neden?
Cevapla