Gizli Üye(36-45)+1 yılEtrafımda çevremde aşırı yakışıklı ilan edilen biriyim. Teklif eden kızlarla dolu çevrem. Ama ailemde çevremde dini bilgisi en iyi , hayatına Allah ın yap dediklerini yapmaya en çok özen gösteren biri olarak görülen de benim.
111 Yorumla
Soran+1 yılBen de güzelim dini hassasiyeti olan biri olarak ama yakışıklı erkeklere bakınca genelde hep böyle çevresinde kızlar, bi ego yani herkes öyle değil ama öyle olan çok. Diyorum acaba güzellik, yakışıklılık ne kadar hayırlı? Çevresel etmenler insanı buna zorluyor çünkü genelde
Cevap sahibi+1 yılAma genelinin hassasiyeti az çünkü kızların ilgisine maruz kalınca , kızlar birbiriyle yarışırken senin için bu durumu kullanan çok oluyor. Nelerle karşılaştık bir bilseniz.
Soran+1 yılYaşınız kaç abi?
Cevap sahibi+1 yılKırk bir yaşındayım
Soran+1 yılEvet işte ben de bundan bahsediyorum. Kötü maruziyetler oluyor çünkü. Ben de yaşıyorum bunu ama yine de onlar gibi olmuyorum çok şükür. İnsanlar neden bu kadar iradesiz?
Soran+1 yılSiz yine orta yaştasınız belki o yüzden daha aklı başında olabilirsiniz ama benim yaş grubum için bu daha zor maalesef
Cevap sahibi+1 yılGerçekten zor bu durum, ben 41 yaşındayım örneğin 18 yaşındaki çocuklar bile aşk ilan etti. Etrafımdaki insanlar hep senin yerinde biz olacağız ki derler. Ama ben doğru yoldan ayrılmadık. Hatta bana ilişki için yüksek miktarda para teklif eden bile oldu. Kabul etmedim. O zaman her öpücüğü 10 bin lira vereyim dedi, ilişki yaşamayalım dedi.
Cevap sahibi+1 yılKaraktersiz değilim çok şükür dedim bir daha konuşturmadım bile o kişiyi
Soran+1 yılNe güzel abi keşke herkes böyle olsa. Benim karşıma bir gün öyle biri çıkar mı bilmiyorum artık iyice soğudum insanlardan
Cevap sahibi+1 yılİnşallah çıksın diyelim o zaman
Soran+1 yılİnşallah abi hayırlısı
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılçok fazla teklif eden insan oldugu için zamanla o hale geliyorlar bunun çok fazla örnegini gördum örnegin 20 yıllık bir arkadasım var başlangıçta namazını kılardı kızlarla ilişki felan yaşamazdı buna kızlar teklif ede ede zamanla yoldan cıkardılar inanmayabilirsin ama çok eski yıllarda cocuga kızların yazdıgı msn face mesajlarını gözumlede gördum sonradanda cocuk yoldan cıktı begendigine yuruyor namaz felanda kılmıyor dinle çok alakasıda kalmadı bunun gibi çok örmnek var
111 Yorumla
Soran+1 yılYa işte çok üzülüyorum bunları duyunca. Ve güvenemiyorum da. Ben de güzelim abi ben niye iradeye hakim olmaya çalışıyorum? Bu erkekler neden böyle ya?
Cevap sahibi+1 yıltoplum böyle kızı erkegi degil emin ol hiçbirinin digerinden farkı yoktur evlenmeden birseyler yaşamaya karsıysan mesafeli dur her zaman
Soran+1 yılÖyleyim zaten. Karşıyım ve uzak duruyorum. Güzelim de. Ama dengim birini aradığım zaman bulamıyorum bu da canımı sıkıyor
Soran+1 yılGerçi aradığım da yok bu zaten aranacak bişey değil ama etrafta görmüyorum yani
Cevap sahibi+1 yılkaç yasındasın
eger ilişki olmadan sevgili istiyorsan bu devirde zor o yuzden hiç bulaşma hayatına bak genelde istedigin gibi birini bulmak bu devirde zordur yoktan yere canın sıkılır
Cevap sahibi+1 yılbazen insan arar evlilik yaşı gelince bazen yalnızlıktan arar bazende aramaz bu kişiden kişiye degişir
Soran+1 yıl25 yaşındayım. Hayatıma aldığım insanlar oldu ama el tutmaya bile karşıyım. Hep öyle görüştüm ama çoğu değmedi. Düzgün, kafa yapıma uygun, sevebileceğim biri çıksın diye bekliyorum ama o da yok. Bilmiyorum...
Cevap sahibi+1 yılel ele tutmaya karsıydan tavsiyem hiç bulaşma görucu usulu evlilik yap senin için en saglıklısı bu yoksa canın çok sıkılır istersen beni takipp ett oradan konusalım yazması daha kolay olur oradan
Soran+1 yılGörücü usulü düşünmüyorum. Bir insanı tam tanımadan evlenemem. Sinirlarım da var zaten. Görüşüp vakit geçirmem gerekiyor temas olmadan da insanlar birbirini tanıyabilir. Bir sürü nane yiyip iş evliliğe gelince görücü usulüyle kız bulmaya çalışan bir sürü yamyam var istemem kalsın
Cevap sahibi+1 yılöyle bu konuda haklısın
Soran+1 yıl👍🏻
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
- Aile & Toplum konusunda 495 cevap paylaştı.
+1 yılGüzel/yakisikli insanların günah etmesi daha kolay oluyor zina bakimindan ve malum din bunlari sınırlar
157 Yorumla
Soran+1 yılAma irade denen bişey var. Ben de güzelim. Benim de etrafımda dolanan var. Ben yapmiyorum
- +1 yıl
Senin genetiginde muhafazakarlik var ve irade tek basina yetmiyor
Soran+1 yılGenetiginde muhafazakarlık var ne yaa genetik kod mu bu 😂 kültürün günlerde ne işi var? Daha mantıklı bir açıklama bekliyorum bu konuyla ilgili
Soran+1 yılKültürün genlerde ne işi var
- +1 yıl
Yuz genetigim iyi benim mesela ama annem ve babam muhafakar biri olduğu icin sevgililige bile karşı biriyim ve evet genetik kodlar ayrica ebeveynlerin karakterinide yansitir.
- +1 yıl
Ve dedigim gibi yakisikli/guzel biri daha çok gunaha yakin olur.
Soran+1 yılAile tabiki etkileyebilir ama o da bir yere kadar. Ailesi çok dindar olup çocuğu ateist olan da var yani bu bir yaştan sona tercih meselesi. Gerçi dini hassasiyetle muhafazakarlık farkı o ayrı konu. Bu arada evet yakışıklı birisin. Ben de güzel biriyim ama ben özellikle haramlardan uzak durmaya çalışıyorum. Bizim için daha zor bu belki ama sonuçta imkansız değil. Ve çevremde yakışıklı insanların gerçekten çoğunu dini anlamda uzak görüyorum. Bu benim için üzücü oluyor
- +1 yıl
Güzel kızlar hic çekici gelmiyor bana ki hoslandigim kizlarda genelde ortalama bir tipe sahipdiler bu yuzden benim için sorun yok ki ailesi "dindar" olup cocugu ateist olanlarin cogusunun ailesi dindardan öte baskici ve gerici insanlar olduğu icin ve boyle seyleri genelde Allahi kullanarak yaptiklari için dinden cikmalari normal zira dedigim gibi kafa yapisi ve arkadaslar çok onemli insanin kimligi olusurken ki zira şu an bir çok genç sadece zevk və sonuç odakli hayat istiyorlar bunada en çok fiziksel ;maddi ;guzellik olarak üstün olanlar daha kolay ulasiyor.
Soran+1 yılGüzel olan her zaman daha çekici gelmez mi üstüne üstlük karakterli biriyse. Dediğine Anlam veremedim o yüzden. Ya da güzel olanlar daha çok aldatma riski taşır önyargısıyla baktığın için mi sana itici geliyor
Soran+1 yılE sen de yakışıklısın mesela senin de zevk ve sonuç odaklı hayata ulaşman daha kolay. Tüm bunlara rağmen doğru yolu seçmen çok daha kıymetli. İmkanı olmadığı için doğru yolda olanlardan çok daha kıymetli
- +1 yıl
Ben güzel kızları bir secenek olarak gormuyorum zira beni zekasiyla ve felsefesiyle kendine cekmeli zaten oyle biri her haliyle guzeldir.
Soran+1 yılBir insan hem güzel, hem zeki olamaz mı 😂
- +1 yıl
Kizlarla cok gecmisim oldu (iliskim olmadi nede sevgililik) cok kizla konustum ve guzel kizlar ya da kendini guzel sanan kizlar sorunlu çıktı nedense ya hiç konusamiyorlar ya zeki degiller ya da feministler nedense 😂 ve evet biraz onyargiliyim guzel kizla reelde tanisinca rahat konusabiliyorum ama bu zeki ve idealist biri icin gecerli degil
Soran+1 yılEvet bu dediğine katılıyorum. Bir insanın çok güzel veya çok yakışıklı olması gerekmiyor zaten. Göze hoş gelmesi yeterli. Ki benim yakışıklılara karşı daha çok önyargım var senin de dediğin gibi kötüye yönelme ihtimali daha yüksek geldiği için. Ortalama olması çok daha iyi ama yine de beğenmek gerekiyor diye düşünüyorum. Ha tek başına bu yeterli mi dersen asla zaten.
- +1 yıl
Benim ailem muhafazakar etrafimda muhafazakar Turkiyeli degilim Azərbaycanliyim ve burada bazi seylere iyi bakilmiyor zira ben doğru yoldan ziyade bana faydali olanı seçtim ki benim hic bir zaman ana arzularimdan biri bir kizi yataga atmak ve ya sevgili yapmak olmadi buna layik gormuyorum kendimi ve çok şükür hayatim Ahli beyte aşk besleyerek buyudum en azindan buyutuldum.
- +1 yıl
Bir insan həm güzel hem zeki olabilir tabi narsistse 😁
Soran+1 yılÖyleyse çok şanslısın kardeşim. İnşallah düşüncen hep böyle olur
- +1 yıl
Valla seni bilmem ama benim hoslandigim kizlar genelde ortalama alti oluyor ki genelde sadece bu konuda üstün olabiliyorum (genetik)
- +1 yıl
Sansliyim evet 😂
Soran+1 yılZekam güzelligimden daha fazla ama inan bana narsist değilim. Önyargıları bir kenara bırakmak lazım bazen
Soran+1 yılBen de diyorum yakışıklı erkeklerin bazıları neden ortalamanın altında kızlara bakıyor. Meğer önyargılarınızdan dolayıymış. Zeka ile güzelliğin aynı anda bulunmasının narsistlige yol açtığını mi sanıyorsun gerçekten
- +1 yıl
Hayir oyle sanmiyorum zira ben narsistdim en azından kisa bir surelik ki zeka güç ozguven ve guzellik narsizmin ve egonun temelidir. Bu arada benim sevdigim kiz zaten guzeldir 😂 sadece hem güzel hem zeki hemde normal olan bir kiza layik oldugum sanmiyorum 🤫.
Soran+1 yılTabiki bunlar narsizme sebep olan şeyler ama insan bunun yanlış olduğunun farkına vardığında vazgeçebilir senin yaptığın gibi. Layık olmak konusunda neden layık olmadığını düşünüyorsun ki?
- +1 yıl
Iste sorunda bu narsist biri narsist oldugunu kabul etmez kabul etmeyi birak pisman olmaz empatisi olmaz vs vs
- +1 yıl
Mesela: Birine iyilik yaptigimda o kisi bu iyilige layik olmayabilir ama ben iyi biri olmaya layigim felsefesi var ve ya toksik İlişki yapmayi kendime layik bulmuyorum çünki buna layik degilim. Nede olsa bizi biz yapan yaptiklarimiz ve yasadiklarimizdir.
Soran+1 yılEvet haklısın bu konuda. Evet narsist olan narsist olduğunu kabul etmez ama narsizmin özelliklerini bilmez veya bildiği halde kendine konduramaz. Empati yetenekleri hiç yoktur ve gerçekçi değillerdir bu konuda. Ben narsist değilim çünkü empati kurabiliyorum. Hadi diyelim ki ben narsistim ve o yüzden kabullenemiyorum diyelim, karşımdaki insan anlar zaten narsist olup olmadığımı. Bu zamana kadar hiç öyle bir dönüt almadım
- +1 yıl
Birinin narsist oldugunu bir narsist anlar 😂kurbanlar anlamaz zaten sana narsist demedim sende olsa olsa maks ego olur safsin çünki ya da en azından saf gibi gozuken utangaç biri gibi gibi ola bilirsin ✨.
Soran+1 yılHahaha hiç de saf biri değilim ama bazen salağa yattığım doğrudur. 😂
Soran+1 yılZeki insanlar saf olamazlar. En fazla saf gibi görünürler.
- +1 yıl
Zeki ve akilli ayni seyler degildir 😊
Soran+1 yılBen zekadan bahsettim zaten akıl demedim :)
- +1 yıl
Zeka : soyutlama, öğrenme ve yeni durumlara uyma yeteneklerinin toplamı demektir
- +1 yıl
Akilli ise : doğruyu yanlıştan, iyiyi kötüden ayırabilme yeteneği olan, aklını iyi ve yolunca kullanmasını bilen,
Senin dedigin daha çok akilli birinin yaptigidir cunki zeka olayi anlamak için akil ise praktis etmek icin vardir.
Soran+1 yılTamam. Yani?
Soran+1 yılO zaman ikisine de sahibim :)
- +1 yıl
Prove me right then😌
Soran+1 yılZekamı kanıtlamak zorunda değilim :) ama istersen profilimi inceleyebilirsin belki oradan anlarsın :)
- +1 yıl
Sana guveniyorum hanimefendicim
Soran+1 yılSağ olun beyefendi
Soran+1 yılAzerbaycanda muhafazakar bir aile olmanıza şaşırdım bu arada
- +1 yıl
Dünyanın en sekuler ve muhafazakar ulkesiyiz burada bir çok aile boyle en azindan diger ulkelere nazaran.
Soran+1 yılÇoğunluğun mezhep olarak şiiliği benimsedigini biliyorum. O yüzden sordum
- +1 yıl
Bende şii yim zaten ama birçok insan şiilige din olarak degil bir tarihi medeniyyetimiz gibi bakiyor.
Soran+1 yılAnlıyorum ama aile yapısı olarak mezhepsel bir bağınız yok mu
Soran+1 yılBenim bir akrabam da Azerbaycan'da yaşıyor.
- +1 yıl
Sadece annem geri kalan sulalece deist ama musluman saniyorlar kendini
- +1 yıl
Ne guzel ne dusunuyor hakkimizda?
Soran+1 yılNe gibi mesela?
- +1 yıl
Allaha ve peygambere iman getiriyorlar ama kurana iman getirmiyorlar gibi düşün
Soran+1 yılŞiiliğe yuzeysel olarak bakmak var senin dediğin gibi, mezhep olarak benimsemek var ikisi başka boyutlar tani
- +1 yıl
Istersen burada konusmayi keselim çok rahatsiz edici çünki
- +1 yıl
Takip atarsan sevinirim
Soran+1 yılTakip attım az önce ama kabul etmedin. Ben de geri çektim
- +1 yıl
Ben pek takip kabul etmiyorum ya kusura bakma gerci onun sen oldugunu dusunmemistim tam olarak erkek ismine benziyodu😂
Soran+1 yılErkek ismi mi? Pembe profil ile?
- +1 yıl
Gerci kontrol etmedim 😌 sadece ismi gordum
Soran+1 yılTekrar attım son şansın kabul ettin ettin etmedin bir daha istek falan yollamam haberin olsun😂
+1 yılÖzellikle ahlaki konularda daha zayıflar. Kadınlar rahat bırakmadığından
124 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama öyle olmamalı. İrade insanoğlunun en kutsal özelliklerinden biri çünkü
- +1 yıl
Erkeklerin daha zayıf iradeleri
Soran+1 yılKatılmıyorum. İşlerine gelmemesiyle alakalı. Gunahlar kadına da aynı, erkeğe de aynı. Bir farkımız yok.
- +1 yıl
Öyle tabi. Maalesef kültür etkisi de var. Erkek yapar mantığı
Soran+1 yılBunun dini hassasiyetle bir ilgisi yok ama bu dediğin kültür.
- +1 yıl
Ya şöyle ben mesela cok dindar kesimin içinde oldum. Dediğin gibi çok yakışıklı namazında niyazında insanlar da tanıdım ama konu kadınlar olunca o sınırı koyamıyolar
Soran+1 yılİsteseler koyarlar. İlla ki koyan da var o sınırı ama az denk geliyorum işte
- +1 yıl
Bana hiç denk gelmedi 😅 hacı hoca kıvamında ilmi bilgisi olana bile denk geldim ama maalesef o ilim bile nefsine engel olmuyo
Soran+1 yılDemek ki karşılaştıklarının dini hassasiyeti yeterli değilmiş. Bu sadece namaz kılmakla olacak bişey degil zaten
- +1 yıl
Yani şöyle söyliyim turistik bi yerde yaşıyordu ama sahil kesimine hiç gezmeye bile gitmemiş cok haramla iç içe olmamak için. Her gördüğümde elinde tesbih, boş anlarında da Kur'an okurdu. Tebliğ de cok yapıyordu kac tane gayrismüslimi islama yönlendirmişliği var
Soran+1 yılBu dediğin insanın kızlarla ilişkisi ne boyutta ki
- +1 yıl
Bana karşı hiç de koruyo değildi kendini 😅
- +1 yıl
O yüzden cok güvenemedim ve kabul edip teklifini kabul etmedim. Demekki cok da dikkat etmiyo kadınlara karsı diye
Soran+1 yılNeye dayanarak böyle düşündün ki gördüğün bişey mi oldu?
- +1 yıl
Benden istediği seylerden dolayı
Soran+1 yılNe istedi ki
Soran+1 yılYani anlamadım? Ne demiş olabilir ki bu kadar
- +1 yıl
Açık foto istedi. Ordan sonra da zaten daha konusmaya devam etmedim
Soran+1 yılOha ciddi misin
Soran+1 yılNamaz kılıyor olabilir bu kişi ama emin ol dindar falan değil. İslam ahlakına sahip biri böyle bir şey istemez zaten. Onunki göstermelikmis demek ki. Namaz kılan herkes dindar değil zaten namaza niyazi güvenme sen ahlaka bak
- +1 yıl
İşte dışardan gördüm yeşil türbe içine girdim estağfurullah tövbe
Soran+1 yılBak öyle olanlar var zaten kabul ediyorum. Dışından anlaşılmaz zaten iman. İstediği kadar dindar görünsün o kişi gerçek bir dindar değil. Tanımak lazım. Bir laf vardır para ile imanın kimde olduğu belli olmaz diye boşuna dememişler. Namaz olmazsa olmaz bir ibadettir ama her zaman kılan ahlaklı olmuyor yani gerçekten tanımak görmek lazım
- +1 yıl
Kesinlikle
Soran+1 yıl❤️
Aile & Toplum konusunda 15,3b cevap paylaştı. Hep aklını çelen bir şey oluyor knk hayatta
111 Yorumla
Soran+1 yılBen de güzelim. Benim niye aklım çelinmiyor
Soran+1 yılİradesiz insan karaktersiz insandır benim gözümde. İnsan olan herkes iradesini kontrol edebilir
Soran+1 yılİsteseler kontrol ederler. Karakterde sıkıntı var demek ki
Soran+1 yılİradesi olan aklını kaybetmez. Uzak duracak o zaman.
Soran+1 yılEvet gördüm ama az var. Dini hassasiyeti olanlar uzak duruyor ama sayıları az
Soran+1 yılBir laf vardır para ile imanın kimde olduğu belli olmaz diye. Yani merak etme var öyle insanlar. Ama ben az görüyorum. Gerçi çirkin güzel fark etmeksizin inançlı sayısı az o da ayrı konu
- Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılHerkes Allah'a hesap verir
12 Yorumla
Soran+1 yılBen hesap sormuyorum soru soruyorum
- +1 yıl
Sor tabi
Gizli Üye(25-29)+1 yılGorucu usulu evlenirsin ilerde. yorma. o. beynini fzla
01 Yorumla
Soran+1 yılGörücü usulü düşünmüyorum.
Gizli Üye(25-29)+1 yılYoo alakası yok
11 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah öyledir
+1 yılYanılıyorsun
18 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah yaniliyorumdur
- +1 yıl
Güzel kızlar için de geçerli tamamen karakter ve yaşam tarzı ile alakalı
Soran+1 yılYa haklısın da işte bilmiyorum. Ben de güzelim dini hassasiyetim var ama erkeklerde yakışıklı olanlar arasında bunu daha az görüyorum sanki. Hiç yok değil ama az gibi sanki
- +1 yıl
Erkekler cinsellige daha düşkün olduğunu acik bir şekilde belirttiği için yakışıklı erkeklerde sanki dini manevi tarafı zayıf algısı ortaya çıkıyor
Soran+1 yılİrade tüm insanlara verilmiş. Erkekler bunun arkasına siginamazlar.
Soran+1 yılCinselligi herkes ister ama herkesin de iradesi var eşit oranda. Herkes iradesine sahip çıkabilir. İşlerine gelmiyor desene.
- +1 yıl
Ben zaten ona sığınıyorlar demedim ama toplumumuz ata erkil bir yapıda olduğu için erkeklerin hataları bile sıradanlastirildigi için cinsellik te aynı şekilde daha çok erkeklerin üzerine yapışmış. Bu yüzden sanki erkekler seks düşkünü gibi görünmesi oysa ki her iki cinste aynı oranda isteğe sahip. İrade de aynı şekilde.
Soran+1 yılİşte kültür bunlar ve açıkçası kültürlerin benim gözümde pek bir önemi yok. Ben inanç bazında bakarım hayata. Toplumun kültürel bakış açısıyla değil
+1 yılNe alaka?
113 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum bana öyle denk gelmiş olabilir. Yanılmayı umuyorum
- +1 yıl
Alakasız.
Soran+1 yılOlabilir
- +1 yıl
Her yakışıklı olanın ortamı kadınlardan mı ibaret?
Soran+1 yılHayır degil. Olmamalı da
- +1 yıl
Olmasın bence de şu zamanda gerek yok.
Soran+1 yılEvet katılıyorum da herkes böyle dusunmuyor işte
- +1 yıl
Ben kadın erkek ilişkilerinden de soğudum.
Soran+1 yılSamimiyetsiz ve yapmacık olanlarından ben de soğudum zaten
- +1 yıl
Yok. Evlilik olarak da diyorum.
Soran+1 yılGüvenip sevebileceğim biri çıkana kadar ben de soğuk bakıyorum zaten
- +1 yıl
Amann bu konulara kafa yormak bile yersiz. Benden senden önemli mi? Değil. Kendi hayatımız önemli.
Soran+1 yılHaklısın
+1 yılHaklısın
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer