Bu sözlerden sonra eskisi gibi olamıyorum geçmiyor. Siz olsanız nasıl hissedersiniz?

3,5 yıllık ilişkim var. Ben 28 o 35 yasında. Ayrı şehirlerdeyiz. Bugüne kadar hep evlilik hayali sattı. İki haftada bir sehir dısına beni görmeye gelir ama evlenesi gelmiyor. Bir ara aynı sehirdeydik. Beni ne arkadaş çevresiyle tanıstırdı ne iş cevresiyle. Annesi zaten bu çevreden olsun kapalı olsun istemiş. Geçen yıl, bu senenin Eylül ayına sözvermişti. Şimdi de kızınca “boşanma travması yaşamak istemiyorum, sana istediklerini veremedim. Muutlu degilsin, sıkılıyorsun benden. Evlensek sıkılırsın benden. Benim daha nereye gidecegim belli degil mecburi hizmet için” dedi. Ama bana doktora bitsin İstanbul'a gelmem cok kolay sallıyordu bu zamana kadar. Hem böyle dedi hem de ben ayrılalım dedikten 4-5 gün sonra nasılsın merak ettim diyip gelip yazdı. Hem gitmiyor hem de bunları dedi.
Bu sözlerden sonra eskisi gibi olamıyorum geçmiyor. Siz olsanız nasıl hissedersiniz?
Cevapla