Ne yaşanırsa yaşansın duygu hissedemiyorum. Geçici bir şey mi?

Üzücü bir olay yaşadım ve birden hiç bir şey hissetmedim aşkımdan ölüp bittiğim çocuk gözümün önünde kızların kucağına yattı ama ne kıskançlık nede üzüntü hissettim hala seviyorum ama bir şey hissetemedim arkadaşlarımla aramda bozuldu ama tamamen boşluk hissi hissettim hala bir şey hissedemiyorum bugün dünya çok sessiz sakin gözümde kıyamet kopsa kapşonumu çekip uyucak moddayım
Geçici bir şey mi nolur cevap verin
Ne yaşanırsa yaşansın duygu hissedemiyorum. Geçici bir şey mi?
Cevapla