Çok yoruldum ve kimseyle iletişim kurmak istemiyorum arkadaşım yok benim durumumu yaşayanlar var mı?

Genelde dışlanırım. Arkadaş ne demek bilmiyorum, sevgili ne demek bilmiyorum. Sadece insanlar ihtiyaç duyduklarında yardımcı oluyorum bu kadar. Çünkü bana sen diğerlerinden farklısın, hasta mısın, niye sessizsin diyenlerden, yoruldum. Arkadaşım sandığım ama sonradan bana aşık olan erkeklerden yoruldum. Arkadaşım sandığım ama düşmanım dediğim kişilerle de arkadaş olan ve arkamdam beni küçümseyici şekilde konuşan kızlardan yoruldum.

Terk edilmekten, seviyorum denmesinden ama davranış olarak hiçbir şey yapılmamasından yoruldum. Yanlış insanlarla sırf yalnızlığımı gidermek için konuşmaktan yoruldum.

Çok yoruldum ve kimseyle iletişim kurmak istemiyorum arkadaşım yok benim durumumu yaşayanlar var mı?
Cevapla