Eski sevgilim en yakin arkadaşımla sevgili ve ben hala onu seviyorum ve yazmak istiyorum ne yapmalıyım?

Çok alakasız bir konu için ayrıldık ben ona 10 gün falan yazmadım ilk düğün vardı 4 gun sonra dedem öldü ve sevgilim yazmadığım için ayrıldık sanmış ve en yakin arkadaşımla sevgili olmuş ve biz konuşurken asla onu sevmem yazıyordu şu an ayrıldık ve en yakin arkadaşımla sevgili bende onu hala seviyorum ve yazmak istiyorum ne yapmalıyım
Not:sınav yılım ve 1 sene kimseyle konusmicam ama onu hala seviyorum
Eski sevgilim en yakin arkadaşımla sevgili ve ben hala onu seviyorum ve yazmak istiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla