Kanka dediğim kızla şu an farklı konuşuyor gibiyiz?

Arkadaşlar üniversiteden yakın olduğum her şeyimi anlattığım bir kız arkadaşım vardı, neyse ben ona şu aralar ilişkimle olan şeyleri anlatıyorum dertleşiyoruz ara sıra, onunda sevgilisi var, ama birbirimize kanka demeyi kestik, hatta ben instagram gizli modda konuştum o da öyle devam etti... Ben yazdıkça yazıyor ama sürekli konuşuyoruz neredeyse, ben fotoğraf attım gece ona, baya iyisin falan dedi hatta, o da sonra bi bahaneyle attı "işte elbise arıyordum ya hani" falan diye, bende ona baya iyisin maşallah falan dedim... İlişkimde de ayrıldık zaten... Kanka falan demiyoruz artık

Kız şey diyor sen elini sallasan ellisi falan...

Hatta İstanbul'a gelince eğlenicez diyorum o da tamam eğlenelim diyor... Türbanlı kendisi

Sizce onda da bana karşı bir heyecan varmıdır? Sevgilisi olduğundan dolayı biraz kapalı konuşuyor gibime geldi... O yüzden çok derin konulara giremiyoruz

Nasıl daha çok yakın olabilirim tavsiye verir misiniz?

Kanka dediğim kızla şu an farklı konuşuyor gibiyiz?
Cevapla