Bu soru senin için vasıta olsun. O duyamasa bile enerji oluşsun belki evrende döne dolaşa bulur onu.
Yarım kalmış tamamlanmamış vedanı tamamlayabilirsin istersen...
Bu soru senin için vasıta olsun. O duyamasa bile enerji oluşsun belki evrende döne dolaşa bulur onu.
Yarım kalmış tamamlanmamış vedanı tamamlayabilirsin istersen...
Veda etmek zorunda bırakıldığım, kendine çok iyi bak demek istediğim biri var yenilerde. Yolları hep iyilere çıksın bana uğrayanların.
Zamanında olmuştu evet en azından iyi dileklerimi sunmak isterdim.
Cevap
1Cevap
Hayır kimse yok
Yok veda ettim ben...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar