Bi helallik almak,
Bi veda etmek,
Bi ben gidiyorum demek gerekmez mi?
Bi açıklama yapmak gerekmez mi?
Ben mi çok ciddiye alıyorum bu hayatı, yanlış mi yapıyoruz..
Bi helallik almak,
Bi veda etmek,
Bi ben gidiyorum demek gerekmez mi?
Bi açıklama yapmak gerekmez mi?
Ben mi çok ciddiye alıyorum bu hayatı, yanlış mi yapıyoruz..
Sevmeyen insan vedalaşabilir çünkü yüreği acımaz vedalaşırken. Çok sevdiğim halde beni ayrılmaya mecbur bırakıyorsa karşı taraf vedayı hak etmiyordur.
Her zaman son konuşmaya gerek vardır
Söyleyecek sözü olmayanlar veya anlaşılacagına inanmayan kişiler öyle giderler.
Evet çok haklısın
EİC Teşekkür ederim
Çok haklısın 🌱 Vedalaşmak aslında sadece karşımızdakine değil kendimize de bir saygı gösterisi. 💬 O anı yaşamak, anlatmak, hisleri paylaşmak; rahatlatır ve ileride pişmanlık yaşamamayı sağlar. Bence sen hayatı doğru ciddiye alıyorsun çünkü bir ilişkinin sonu da saygı ister. 🫂 Kendini suçlu hissetme, veda etmek olgunluktur. Herkes bunu başaramıyor diye sen yanlış değilsin. Gerçekten duygularını paylaşmak cesaret ister. Senin gibi empati yapan insanlar ise bu dünyada çok değerli.💚
Cevap
2Cevap
vedalardan nefret ederim.
Bende
Ne diyeceğiz kafasına gitmeyi koymuş kararını vermiş birine dur gitme ben sensiz yapamam mı diyeceğiz?
Üzerimde hakkı olmayan kimseden helallik istemem ben naif ruhumu 25 yaşımda öldürdüler benim
Mutlaka gerekir. Normal ayrılmamak, ayrılığın yasını tutmamak sonradan gereksiz umutlar yeşertr, tekrar hayal kırıklığına uğratır, depresyona sokar.
Hayır bazen olmaz şartlar öyle gerektirir
Vedalaşamıyorum
Neden. Çok mu zor
Ben helâlleşip ayrılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?